گوشی LG V60 5G بروزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت کرد

رسانه کلیک - گوشی LG V60 5G جدید ترین پرچمدار تمام عیار شرکت الجی است که در اوایل سال ۲۰۲۰ از آن رونمایی شد. حال این گوشی بالاخره بروزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت کرده است.

گوشی LG V60 5G بروزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت کرد

شرکت الجی در ماه فوریه سال ۲۰۲۰ از جدید ترین پرچمدار خود یعنی گوشی LG V60 5G رونمایی کرد. این محصول که در زمان عرضه با اندروید ۱۰ به بازار ورود پیدا کرد، حال بالاخره و بعد از انتظارات فراوان، فرایند بروزرسانی اندروید ۱۱ را برای محصول مورد بحث آغاز کرده است. در چند هفته گذشته، شرکت الجی فرایند انتشار بروزرسانی اندروید ۱۱ را برای مدل Velvet 5G آغاز کرده بود.

این بدان معناست که اولین دریافت کننده جدید ترین نسخه پایدار اندروید در این شرکت، مدل ولوت بوده است. طبق گزارشات منتشر شده، بروزرسانی برای مدل V60 5G فعلا فقط برای کاربران ساکن امریکا منتشر شده است. اما طبق برنامه همیشگی این شرکت کره ای، بروزرسانی فوق بزودی برای دیگر نقاط جهان نیز قابل دریافت خواهد بود تا کاربران بتوانند طعم شیرین جدید ترین نسخه سیستم عامل گوگل را بچشند.

به همین منوال، اگر صاحب هر یک از دو مدل تلفن همراه فوق هستید، به بخش تنظیمات، درباره تلفن، بروزرسانی های نرم افزار مراجعه کرده و بررسی کنید که تلفن شما بروزرسانی پایدار جدید را دریافت کرده است یا خیر. در غیر این صورت باید به شما بگوییم که چند روزی صبر کنید سپس اقدام به بررسی مجدد درباره این موضوع نمایید. زیرا ممکن است مدتی طول بکشد تا این نسخه برای همه کشور ها منتشر شود. شایان ذکر است این بروزرسانی برای دیگر مدل تلفن های این شرکت بزودی منتشر خواهد شد.

درباره زمان انتشار این آپدیت در کشورهای دیگر هنوز اخبار رسمی منتشر نشده است اما آنچه که که گفته می‌شود این است که با انتشار این نسخه در ایالات متحده امریکا، بزودی نقاط دیگر جهان این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر