گوشی Neo5 Vitality Edition با مشخصات عالی معرفی شد

رسانه کلیک - اوایل امسال بود که شرکت آیکو از نیو۵ رونمایی کرد. حال این شرکت یک نسخه ویژه از این گجت را با نام گوشی Neo5 Vitality Edition معرفی کرده است. 

گوشی Neo5 Vitality Edition با مشخصات عالی معرفی شد

شرکت آیکو اوایل امسال بود که از نیو۵ رونمایی کرد. حال این شرکت از گوشی Neo5 Vitality Edition پرده برداشته است که می‌توان آن را نسخه لایت نیو۵ دانست. تلفن هوشمند معرفی شده در حقیقت دومین محصول این شرکت به حساب می‌آید که از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده کرده و برچسب قیمتی ۳۵۷ دلاری را با خود حمل می‌کند.

نسخه ویژه معرفی شده از نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز، مجموعه دوربین سه‌گانه اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، باتری بزرگ و فناوری شارژ سریع استفاده می‌کند.

از جمله مشخصات دیگر این محصول مقرون به‌صرفه می‌توان به حضور یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچ از نوع LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر ۲۰:۹، فناوری HDR، روشنایی ۴۸۰ نیت با نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱، حسگر اثر انگشت با دکمه پاور سمت راست گوشی و طراحی دوربین حفره‌ای اشاره کرد.

درباره مشخصات باتری این محصول باید بگوییم که نیو۵ جدید، از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری همراه با پشتیبانی از سرعت شارژ ۴۴ وات استفاده می‌کند که به ادعای شرکت، تنها ۳۳ دقیقه لازم است تا شارژ دستگاه از صفر، به هفتاد درصد برسد. همچنین دمای این گوشی حین بازی‌های سنگین به لطف حضور سیستم خنک‌کننده مایع ۱۱ لایه، خنک باقی می‌ماند.

در زمینه عکاسی نیز این گجت از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، لنز ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی پنل پشتی، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید با زاویه دید ۱۲۰ درجه و یک لنز ۲ مگاپیکسلی به جهت ثبت تصاویر ماکرو استفاده می‌کند.

در آخر باید بگوییم که محصول مورد بحث از اندروید ۱۱، اسپیکرهای استریو، فناوری 5G، بلوتوث نسخه ۵.۱ و جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز استفاده می‌کند که آن را به یک محصول خوش قیمت با امکانات عالی تبدیل می‌کند.

ارسال نظر