گوشی OnePlus Nord N1 با نام Nord CE 5G معرفی می‌شود

رسانه کلیک - در ماه فوریه اعلام شد که نسل بعدی میان‌رده‌ خوش قیمت شرکت وان‌پلاس گوشی OnePlus Nord N1 خواهد بود. اما حالا نام این گوشی با تغییراتی همراه شده است. 

گوشی OnePlus Nord N1 با نام Nord CE 5G معرفی می‌شود

طبق گزارشاتی که در ماه فوریه درباره رونمایی از نسل جدید میان‌رده شرکت وان‌پلاس منتشر شد، اعلام شده بود که نام این محصول جدید گوشی OnePlus Nord N1 خواهد بود. اما شایعات جدید درباره این موضوع نشان‌دهنده آن است که گجت فوق با نام Nord CE 5G به بازار عرضه خواهد شد.

این مطلب که توسط یکی از افشاکنندگان توییتری مطرح شده، بیان‌کننده آن است که شرکت وان‌پلاس در لحظات آخر تصمیم‌گیری برای نام این محصول مورد انتظار، اقدام به تغییر آن کرده است. البته نام انتخاب شده عجیب‌تر از نامی است که در ماه فوریه برای این محصول در نظر گرفته شده بود و هنوز مشخص نیست که پسوند CE مخفف چه جمله‌ای است. حدس شما در قسمت نظرات می‌تواند به ما در شناخت بهتر این موضوع کمک کند.

مشخصات این تلفن هوشمند هنوز نامعلوم است اما انتظار می‌رود که محصول مورد بحث، یک گوشی میان‌رده خوش قیمت همراه با فناوری ارتباطی 5G باشد.

نسل قبلی یعنی مدل N10 از یک صفحه نمایش ۶.۴۹ اینچ با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز همراه با دوربین سلفی حفره‌ای ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات استفاده شده در این گوشی پرطرفدار می‌توان به پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰، حافظه رم و رام به ترتیب ۶ و ۱۲۸ گیگابایت، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری همراه با سرعت شارژ ۳۰ وات اشاره کرد.

انتظار می‌رود که میان‌رده جدید همراه با تنوع رنگی بیشتری در انتخاب برای مشتریان به بازار عرضه شود.

نهایتا درباره زمان رونمایی از این محصول گفته می‌شود که گجت مورد بحث احتمالا در بیستم ماه میلادی جاری معرفی شود.

ارسال نظر