گوشی Oppo Find X3 Pro در تست وبسایت HTML5 رویت شد

رسانه کلیک - شرکت اوپو قرار است تا در ماه مارچ، از جدیدترین محصول خود یعنی گوشی Oppo Find X3 Pro رونمایی کند. حال با نزدیک شدن به زمان رونمایی، اخبار پیرامون این دستگاه بیشتر میشود.

گوشی Oppo Find X3 Pro در تست وبسایت HTML5 رویت شد

در روز های گذشته شایعات و اخبار زیادی درباره محصول مورد انتظار شرکت اوپو، یعنی گوشی Oppo Find X3 Pro منتشر شده است. به لطف اطلاعات افشا شده و مجوز های گرفته شده، حال سازمان های بیشتری امکان آزمایش های این گوشی، بر روی پلتفرم خود هستند. این محصول مورد انتظار با شماره مدل CPH2173 توسط مرکز توسعه رسانه اینفومام مجوز های لازم خود را دریافت کرده است. از این رو احتمال دارد که از این گوشی مانند دیگر محصولات این شرکت، در سنگاپور رونمایی شود. این مجوز اطلاعات زیادی بجز اینکه محصول مورد بحث از فناوری های: 5G، وای فای، بلوتوث، ان اف سی و فناوری شارژ بیسیم پشتیبانی میکند در اختیار ما قرار نداده است.

بعلاوه این گوشی در آزمایش های HTML5 دیده شده که اطلاعات نرم افزاری این محصول را از جمله دارا بودن اندروید ۱۱ و رابط کاربری مخصوص اوپو با نام ColorOS نسخه ۱۱ به ما نشان میدهد.

با توجه به گزارشات گذشته، محصول مورد انتظار شرکت اوپو، از یک صفحه نمایش اولد ۶.۷ اینچ با رزولیشن ۳۲۱۶ × ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ تازه سازی متغیر ۱۰ الی ۱۲۰ هزتر بهره میبرد. از دیگر مشخصات صفحه نمایش این گوشی می‌توان به توانایی نمایش عمق رنگ ۱۰ بیت با تراکم پیکسل ۵۲۵ اشاره کرد.

درباره دوربین این محصول نیز باید بگوییم که گوشی فوق از یک مجموعه لنز چهارگانه متشکل از لنز ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 به عنوان دوربین اصلی که دارای ویژگی زاویه واید نیز است. یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 دیگر به عنوان دوربین اولترا واید، یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای زوم ۲ برابری و یک سنسور ۳ مگاپیکسلی به عنوان لنز ماکرو با توانایی زوم ۲۵ برابری را در خود جای داده است.

از جمله ویژگی های دیگر این گوشی می‌توان به دارا بودن یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با توانایی شارژ سیمی ۶۵ وات و بیسیم ۳۰ وات، پردازنده قدرتمند اسنپدراگن ۸۸۸، ۱۲ گیگابایت رم و سه رنگ مشکی، سفید و آبی اشاره کرد.

ارسال نظر