مشخصات گوشی P50 پرو هواوی به فضای مجازی راه پیدا کرد

رسانه کلیک - گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که گوشی P50 پرو هواوی به نمایشگر 2K مجهز شده است و برای دوربین سلفی از طراحی پانچ هول (حفره درون نمایشگری) بهره می‌برد.

مشخصات گوشی P50 پرو هواوی به فضای مجازی راه پیدا کرد

با اینکه حدود یک ماه از معرفی سری P50 می‌گذرد، اما هواوی هنوز رسما گوشی‌های جدید خود را به بازار نفرستاده است. حال اطلاعات جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که ما را با جزئیات مدل پرو بیشتر آشنا می‌کند.

مشخصات گوشی P50 پرو هواوی

طبق اطلاعاتی که یک بلاگر چینی در ویبو منتشر کرده، مدل پرو از نمایشگر 2K با رزولوشن 2696 × 1224 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 بهره می‌برد. یک حفره درون نمایشگری نیز بالای آن دیده می‌شود که در واقع جایگاه دوربین سلفی است. ناگفته نماند پرچمدار جدید قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G و وای فای 6 پلاس را نیز دارد.

ظاهرا یکی از مقامات رسمی هواوی با انتشار یک اسکرین شات در قسمت نظرات ویبو، اطلاعات فوق را برملا کرده است. متأسفانه هنوز جزئیات دقیق‌تری درباره مشخصات یا تاریخ عرضه محصول وجود ندارد. با این حال برخی شایعات حاکی از آن هستند شرکت 29 ژوئیه (هفتم مرداد) از سری جدید رونمایی می‌کند.

سری P50 هواوی در بازار چین با تراشه کرین 9000 و در سایر نقاط جهان با تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام عرضه می‌شوند. البته این خبر هنوز رسما به تأیید شرکت نرسیده است.

مسلما با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، اخبار بیشتری در رابطه با مدل‌های مختلف سری P50 در اختیار ما قرار می‌گیرد. پس در مطالب بعدی نیز ما را همراهی کنید.

ارسال نظر