تصاویر و مشخصات گوشی Realme RMX3366 در اینترنت منتشر شد

رسانه کلیک - اخیرا گوشی Realme RMX3366 در فهرست محصولات تایید شده وب‌سایت تجهیزات مخابراتی چین قرار گرفته است که خبر از معرفی یک گوشی میان‌رده از شرکت ریلمی می‌دهد. 

تصاویر و مشخصات گوشی Realme RMX3366 در اینترنت منتشر شد

به تازگی محصول جدیدی به فهرست گجت‌های تایید شده توسط وب‌سایت تجهیزات مخابراتی چین (TENNA) اضافه شده است که هنوز هویت اصلی آن مشخص نشده و در لیست با عنوان گوشی Realme RMX3366 شناخته می‌شود.

این محصول بی‌نام که زمان معرفی آن هنوز مشخص نشده است دارای ابعاد ۸ × ۷۲.۵ × ۱۵۹.۹ میلی‌متر بوده و از یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچ، باتری دوگانه ۲۲۰۰ میلی آمپر و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

با نگاهی دقیق به تصویر منتشر شده از این گجت، به علت خمیدگی صفحه نمایش محصول و عدم حضور حسگر اثر انگشت در پشت یا کنار گوشی، می‌توان حدس زد که دستگاه پیشرو از حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش استفاده می‌کند. پنل پشتی نیز از یک مجموعه دوربین شامل فلاش LED کشیده و سه دوربین روی یک جفت سنسور ناشناخته بهره می‌برد. روی لبه سمت راست دستگاه دکمه پاور قرار گرفته و در لبه سمت چپ، شاهد دکمه‌های ولوم گوشی هستیم.

در روزهای اخیر افشاکننده مشهور چینی اعلام کرد که این گجت از صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی بالا و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری که از فناوری dual-cell بهره خواهد برد. همچنین اعلام شده است که گوشی مورد اشاره از فناوری ارتباطی 5G و سرعت شارژ ۶۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. این خبر می‌تواند برای علاقه‌مندان به شارژ گوشی با سرعت بالا بسیار خوشحال کننده باشد.

از طرفی، شرکت ریلمی اعلام کرده است که درحال توسعه سری گوشی‌های X9 خود با قیمت ۳۱۳ تا ۳۹۱ دلار برای نسخه عادی و حدود ۳۹۰ الی ۴۷۰ دلار برای نسخه پرو است. برای دریافت اطلاعات دقیق درباره این دو گوشی باید تا روز رونمایی رسمی منتظر ماند و دید که آیا محصول معرفی شده در TENNA همان مدل پایه X9 است یا خیر.

ارسال نظر