گوشی RedMagic 6 از نرخ تازه سازی ۱۶۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد

رسانه کلیک - رد مجیک که زیر مجموعه شرکت نوبیا است و تمرکز آن بر روی ساخت گوشی های گیمینگ است، قصد دارد تا در چهارم مارچ از گوشی RedMagic 6 رونمایی کند.

گوشی RedMagic 6 از نرخ تازه سازی ۱۶۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد

شرکت رد مجیک که یکی از زیر مجموعه های کمپانی نوبیا است، تلفن های هوشمند گیمینگ تولید می‌کند. حال سال جدید میلادی فرا رسیده است و این کمپانی قصد دارد تا در چهارم ماه مارچ، یعنی ۲ روز دیگر از گوشی RedMagic 6 رونمایی کند. طبق تصویر رسمی منتشر شده توسط این شرکت، ظاهر پنل پشتی این محصول مشخص شده است. هفته گذشته نیز اطلاعات مهمی درباره محصول پیشرو منتشر شد که میخواهیم آن هارا با شما به اشتراک بگذاریم.

اولین و مهم ترین مشخصه گجت مورد بحث، نمایشگر آن است که از نرخ تازه سازی ۱۶۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. بنابر محصول مورد بحث اولین گوشی در جهان خواهد بود که نرخ تازه سازی آن به این رقم دست پیدا خواهد کرد. البته همه ماجرا به این مسئله ختم نمی‌شود، پنل صفحه نمایش این گوشی همچنین از سرعت نرخ لمس حداکثر ۵۰۰ هرتز برای یک انگشت و سرعت نرخ لمس ۳۶۰ هرتز برای چندین انگشت پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، گجت مورد بحث مخصوص بازی کردن بوده که دارای دکمه های شانه ای نیز خواهد بود. گفته می شود این کلید ها دارای سرعت نرخ ۴۰۰ هرتز هستند. همچنین، برای پایین نگه داشتن درجه حرارت این محصول، گوشی به سیستم خنک کننده هوا و مایع مجهز خواهد شد.

در مورد سیستم سخت افزاری داخلی این گجت، مانند هر گوشی هوشمند پیشرفته اندرویدی دیگر در سال ۲۰۲۱، رد مجیک ۶ توسط پردازنده اسنپدراگن ۸۸۸ پردازش های خود را انجام خواهد داد و برای تأمین انرژی، از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات انرژی دریافت می کند. این شرکت همچنین ادعا می کند که استاندارد ۱۲۰ وات آن سریعتر از رقبا است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که نرم افزار محصول مورد بحث، به لطف همکاری این برند با شرکت Tencent Games، با بهینه سازی های مختلفی مخصوص بازی کردن همراه خواهد بود.

ارسال نظر