گوشی Sharp AQUOS R6 با مشخصات باورنکردنی معرفی شد؛ هیولای تلفن های هوشمند!

رسانه کلیک - شرکت شارپ امروز از گوشی Sharp AQUOS R6 رونمایی کرد که با عنوان هیولای تلفن‌های هوشمند شناخته می‌شود. با ما همراه باشید تا با مشخصات این محصول بیشتر آشنا شوید. 

گوشی Sharp AQUOS R6 با مشخصات باورنکردنی معرفی شد؛ هیولای تلفن های هوشمند!

شرکت شیائومی اخیرا از جدیدترین محصول خود یعنی Mi 11 Ultra رونمایی کرده بود که این گجت دارای بزرگ‌ترین سنسور دوربین در تاریخ گوشی‌های هوشمند بود. اما این رکورد فقط تا امروز در دستان شیائومی بوده و معرفی گوشی Sharp AQUOS R6 بازی را به نفع شرکت شارپ تغییر داده است.

شرکت ژاپنی شارپ، سخت‌افزار بسیار قدرتمندی را برای محصول معرفی شده خود در نظر گرفته است. از جمله دو ویژگی خاص این گجت می‌توان به حضور اولین سنسور ۱ اینچی به عنوان دوربین اصلی در دنیای گوشی‌های موبایل و استفاده از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک با قابلیت ورود دو الگو بطور همزمان اشاره کرد.

لنز استفاده شده در این محصول پنج برابر از نسل قبلی خود بزرگتر بوده که توانایی تولید تصاویری با رزولوشن ۲۰×۲۰ میلیون پیکسل را داراست و این یعنی تحولی اساسی در تصویربرداری با گوشی‌های هوشمند. همچنین در کنار این لنز غول‌پیکر، یک سنسور ToF و یک دوربین دیگر با قابلیت ثبت تصاویری با ۱۲ میلیون پیکسل گنجانده شده است که گفته می‌شود بهبود‌هایی را در زمینه قدرت فوکوس ایجاد می‌کند.

طبق اطلاعات منتشر شده در زمان رونمایی از این محصول، گفته شد که حسگر اثر انگشت گجت فوق از قابلیت اسکن دو انگشت در یک زمان بهره می‌برد و محل قرارگیری انگشت، ۱۱ برابر بزرگتر از حسگرهای قدیمی است. همچنین در این حسگر سه بعدی پیشرفته مسائل امنیتی نیز با تغییرات و بهبود‌های گسترده‌ای همراه شده است.

از دیگر مشخصات این هیولای قدرتمند می‌توان به دارا بودن یک صفحه نمایش اولد ۶.۶ اینچ با رزولوشن ۱۲۶۰×۲۷۳۰ پیکسل، پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز، روشنایی باورنکردنی صفحه ۲۰۰۰ نیت، پشتیبانی از فناوری HDR، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، حافظه رم و رام به ترتیب ۱۲ و ۱۲۸ گیگابایت در کنار فناوری UFS 3.1 اشاره کرد.

همچنین گوشی جدید شارپ از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ هوشمند نسخه ۲.۰ بهره می‌برد. در نهایت باید بگوییم که هنوز اطلاعات مشخصی درباره قیمت این گجت قدرتمند منتشر نشده است.

ارسال نظر