گوگل، از ART بعنوان ماژول Mainline برای به‌روزرسانی سریع‌تر در اندروید ۱۲ استفاده می‌کند

رسانه کلیک - گوگل قصد دارد همزمان با انتشار اندروید ۱۲ خود، ART را به ماژول پروژه Mainline خود بدل کند و با اینکار فرآیند‌های به‌روزرسانی را سرعت ببخشد.

گوگل، از ART بعنوان ماژول Mainline برای به‌روزرسانی سریع‌تر در اندروید ۱۲ استفاده می‌کند

اندروید محبوب ترین سیستم عامل تلفن‌های هوشمند است که بازار تلفن‌های هوشمند را در سراسر جهان در سلطه خود دارد. با این حال ، یکی از عمده ترین شکایات کاربران از سیستم عامل، کند بودن فرآیند انتشار به روزرسانی‌های آن است.

برای رفع این مشکلات ، گوگل پروژه Mainline را معرفی کرده است و در حال کار بر روی ارتقا سیستم عامل خود برای انتشار اندروید ۱۲ در آینده است. گزارش‌ها حاکی از این است که این شرکت ( Android Runtime ( ART را به ماژول Mainline تبدیل می‌کند ، که باعث به روزرسانی اجزای اصلی سیستم از طریق فروشگاه Play می‌شود.

Android Runtime یا ART کد بایت برنامه Android را به دستورالعمل‌های بومی ماشین تبدیل می‌کند. با این تبدیل، اگر گوگل بخواهد کد ترجمه شده سیستم عامل خود را تغییر دهد، می تواند به جای انتظار برای نسخه جدیدتر به روزرسانی آندروید، اصلاحات را از طریق Play Store برای تلفت‌های هوشمند اندرویدی ارسال کند، بنابراین به کاربران کمک می کند سریعتر بهبود عملکرد یا اصلاح امنیتی را بدست آورند.

اگرچه با این تغییر جدید، بسیاری از مشکلات مربوط به نسخه به روزرسانی Android برطرف نخواهد شد، اما این تغییر تفاوت‌ها و بهبودهای زیادی را در مورد رسیدگی به بهره برداری‌های روز صفر از طریق رفع اشکال بسیار سریع‌تر از پچ‌های امنیتی که به طور معمول برنامه ریزی شده است، ایجاد می‌کند.

پیش از این، این غول تکنولوژی عنوان کرده بود که در حال تغییراتی در سیاست‌های توسعه دهنده است که استفاده از فروشگاه برنامه‌های شخص ثالث را در Android 12 آسان‌تر می کند.

ارسال نظر