گوگل درحال تست حالت تاریک در نسخه دسکتاپ کروم است

رسانه کلیک - شرکت گوگل درحال تست حالت تاریک در نسخه دسکتاپ مرورگر کروم است. که از طریق آن، در صورتی که حالت تاریک سیستم را روشن کنید، این قابلیت بر روی کروم نیز اعمال خواهد شد.

گوگل درحال تست حالت تاریک در نسخه دسکتاپ کروم است

طبق گزارش برخی کاربران مبنی بر دیده شدن حالت تاریک در سیستم های خود، مشخص شده است که گوگل درحال تست حالت تاریک تطبیق پذیر با سیستم است. بنابراین در صورتی که کاربر حالت تاریکه سیستم خود را فعال کند، گوگل کروم نیز به صورت خودکار با رنگ آمیزی تیره سیستم تطبیق پیدا می‌ کند تا کاربر بتواند به راحتی و در شب به وب گردی خود ادامه دهد.

البته این مشخص نیز که این قابلیت برای کاربران چه کشورهایی فعال شده است. برخی کاربران از خبرگزاری های مختلف و یا در توئیتر این قابلیت را تجربه کرده اند. همچنین مشخص نیست که این قابلیت به صورت یک بروزرسانی نرم افزاری بصورت رسمی چه زمانی برای همه کاربران قابل استفاده باشد. شرکت گوگل در یک بیانیه به یکی از خبرگزاری های اینترنتی گفت: "ما همیشه در حال امتحان کردن راه های جدید برای بهبود عملکرد نرم افزار های خود و ایجاد یک تجربه مناسب برای کاربران خود هستیم".

این اولین بار نیست که حالت تاریک در مرورگر کروم دیده می‌شود. ماه گذشته برخی کاربران گزارش هایی مبنی بر تجربه حالت تاریک در فضای مجازی منتشر کرده بودند.

اگر شما هم یکی از طرفداران دارک مود هستید، پس میتوانید امیدوار باشید که امکان دارد بزودی این قابلیت طی یک بروزرسانی به مرورگر کروم شما افزوده شود.

این تغییرات نه تنها بر روی کروم، بلکه در توئیتر نیز دیده شده است مبنی بر اینکه برخی کاربران تجربه حالت خیلی تاریک را داشته اند که از حالت عادی پس زمینه تیره تر به نمایش در آمده است. مایکروسافت نیز درحال آزمایش های خود بر روی نرم افزار Word است. بطوری که در صورت فعال شدن حالت تاریک سیستم، تمامی اسناد با حالت تاریک به نمایش در می آیند.

ارسال نظر