گوگل مپس وضعیت کرونا در مناطق مختلف را نمایش می‌دهد

رسانه کلیک - گوگل لایه جدیدی به نام COVID-19 Info به گوگل مپس اضافه کرده است که درباره وضعیت ویروس کرونا در مناطق مختلف به کاربران اطلاعات دقیقی ارائه می‌دهد. 

گوگل مپس وضعیت کرونا در مناطق مختلف را نمایش می‌دهد

کرونا به بخشی از زندگی ما زندگی تبدیل شده است و بیشترین بخش از زندگی که تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته است، مسافرت است. به همین دلیل شرکت گوگل لایه جدیدی به گوگل مپس اضافه کرده است که وضعیت شیوع این ویروس در مناطق مختلف را نشان می‌دهد.

کاربران می‌توانند در هر منطقه‌ای که هستند، گوگل مپس خود را باز کنند و روی دکمه Layer کنار عکس پروفایل ضربه بزنند و لایه جدیدی که COVID-19 Info نام دارد را انتخاب کنند. در این لایه میانگین داده‌های هفت روز گذشته از مبتلایان به کرونا را نشان می‌دهد و مشخص می‌کند که وضعیت شیوع روبه بهبود است یا در حال افزایش است.

این داده‌ها در تمام 220 کشور موجود هستند و گوگل از تمام داده‌های دقیق موجود در شهرها، استان‌ها و کشورهای مختلف پشتیبانی می‌کند. گوگل برای ارائه این قابلیت به کاربران از داده‌های منابع عمومی مانند ویکی‌پدیا، دانشگاه جان هاپکینز و نیویورک تایمز استفاده می‌کند. در واقع این داده‌ها همان داده‌هایی هستند که در موتورهای جست‌وجو نمایش داده می‌شوند و تنها به شکل قابل درک‌تری در اپلیکیشن ارائه می‌شوند.

ارسال نظر