گوگل یک پتنت ردیاب تناسب اندام شبیه به Amazon Halo ثبت کرده است

رسانه کلیک -  اخیرا گوگل یک پتنت ردیاب تناسب اندام شبیه به Amazon Halo به ثبت رسانده است.

گوگل یک پتنت ردیاب تناسب اندام شبیه به Amazon Halo ثبت کرده است

نوامبر سال گذشته، گوگل اعلام کرد که Fitbit را به مبلغ 2.1 میلیارد دلار خریداری خواهد کرد. هنوز این معامله به اتمام نرسیده است؛ اما این غول جستجو قبلا پتنت یک ردیاب تناسب اندام را ثبت کرده بود. مانند هر پتنت ثبت شده دیگر، هنوز معلوم نیست که این محصول تجاری خواهد شد یا خیر.

طبق گزارش 91Mobiles، گوگل این پتنت را در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ثبت کرده است. در اسناد و مدارک موجود از آن به عنوان "مچ بند برای ردیابی تناسب اندام" یاد شده است.

با نگاهی به تصاویر ثبت شده می توان فهمید که این ردیاب تناسب اندام مشابه با Amazon Halo است که اخیرا رونمایی شده است. به عبارت دیگر، این دستگاه صفحه نمایشگر ندارد و بنابراین، کاربران نیاز دارند که به تلفن هوشمند خود متصل شوند تا اطلاعات ثبت شده توسط آن را ببینند.

همچنین، به نظر می رسد بند این دستگاه با خود ردیاب یکی است. در این صورت، اگر کاربری تمایل داشته باشد رنگ متفاوتی از آن را داشته باشد، مجبور خواهد شد یک واحد جدیدی دیگر خریداری کند. در نتیجه این ردیاب تناسب اندام می تواند مانند Amazon Halo باشد.

هنوز اسناد در مورد مشخصات این محصول چیزی را نشان نمی دهند، اما به نظر می آید که این دستگاه از یک شارژر مغناطیسی استفاده خواهد کرد؛ زیرا پین‌های پوگو در نزدیکی سنسوری که برای مانیتور کردن ضربان قلب قرار داده شده است، وجود دارد.

به هر حال، اگر گوگل هر زمانی بخواهد چنین چیزی را به بازار عرضه کند، قبل از اعلام رسمی آن از طریق اطلاعات لو رفته و مجوزهای آن، اطلاعاتی در مورد آن فاش خواهد شد.

ارسال نظر