گیفت کارت صد دلاری رایگان برای کاربران ایکس باکس

به دنبال انتشار یک توییت مبنی بر ارسال گیفت کارت صد دلاری رایگان توسط مایکروسافت برخی کاربران با اعلام دریافت کارت‌های 10 تا 100 دلاری صحت این موضوع را تأیید کرده‌اند.  

گیفت کارت صد دلاری رایگان برای کاربران ایکس باکس

گیفت کارت صد دلاری رایگان

ظاهرا مایکروسافت از دیروز شروع به اعطای گیفت کارت‌های صد دلاری برای کاربران ایکس باکس کرده است. این خبر شاید جعلی یا کلاه‌برداری به نظر برسد، ولی به طرز باورنکردنی صحت دارد.

یکی از کاربران توییتر به نام Wario64 در پست به این موضوع اشاره کرده که مایکروسافت استور در حال ارسال ایمیل حاوی گیفت کارت به کاربران تصادفی است. گیفت کارت‌ها در برخی موارد 10 دلاری بوده و در برخی موارد تا 100 دلار ارزش دارند.

این نخستین باری است که مایکروسافت چنین بذل و بخششی را از خود نشان داده و مهم‌تر اینکه 100 دلار در اقتصاد امروزی مبلغ کمی به حساب نمی‌آید. کاربران با 100 دلار قادر به خرید گیم پس ده‌ماهه ایکس باکس، Halo Infinite و چند بازی دیگر، و یا پنج پوسته پرمیوم Fortnite هستند!

همچنین بخوانید: سرویس گیم پس چیست؟ آشنایی با سرویس اشتراکی ایکس باکس

در حال حاضر مشخص نیست که چند گیفت کارت صد دلاری رایگان (یا هر گیفت کارت با مبلغ دیگری) به ایمیل‌ها ارسال شده است. اما تعداد گزارش‌ها آن‌قدر محدود بوده که به احتمال زیاد اگر به اینباکس خود مراجعه کنید، تنها با ایمیل‌های تبلیغاتی روبه‌رو خواهید شد.

در ضمن، نحوه انتخاب کاربران برای ارسال گیفت کارت صد دلاری رایگان اصلا معلوم نیست. بنابراین در حال حاضر این روند را به صورت تصادفی در نظر می‌گیریم.

مایکروسافت تاکنون تنها به محتویات ایمیل اشاره کرده و توضیحی درباره جزئیات و دلیل اهدای این گیفت کارت‌ها ارائه نکرده است. اما به نظر می‌رسد این کارت‌ها، هدیه تعطیلات (کریسمس) هستند.

ارسال نظر