یکی دیگر از مدیران ارشد سابق NBCUniversal به توییتر پیوست

«جو بناروک»، معاون اجرایی ارتباطات، تبلیغات و مشارکت NBCUniversal بوده که اکنون به‌عنوان یکی از اعضای تیم عملیات‌های تجاری توییتر معرفی شده است.

یکی دیگر از مدیران ارشد سابق NBCUniversal به توییتر پیوست

ایلان ماسک همچنان در حال تغییر و اصلاح تیم مدیریت توییتر است و اکنون گفته می‌شود که پس از «لیندا یاکارینو»، یکی از مدیران ارشد سابق دیگر NBCUniversal با نام « جو بناروک » را جذب کرده است.

به گزارش رویترز ، بناروک که کار خود را از امروز در توییتر آغاز خواهد کرد در ایمیلی گفت که برای همکاری با تیم این شرکت در زمینه «ساخت تو‌ییتر 2.0» اشتیاق زیادی دارد. یاکارینو، مدیرعامل جدید توییتر که ماه گذشته به این سمت منصوب شد، در توییتی نوشت :

«به دسته ما خوش آمدی جو بناروک! از یک پرنده به پرنده دیگر.»

کارنامه مدیر جدید توییتر

البته هنوز مشخص نیست که بناروک در توییتر چه سمتی خواهد داشت و براساس گزارش BBC بر عملیات‌های تجاری این شرکت متمرکز خواهد شد. نکته قابل‌توجه دیگر اینکه او پروفایل لینکدین خود را نیز به‌روزرسانی کرده که نشان می‌دهد در دفتر نیویورک تو‌ییتر مشغول به کار خواهد شد.

بناروک در NBCUniversal به‌عنوان معاون اجرایی ارتباطات، تبلیغات و مشارکت مشغول به کار بوده است. او همچنین در اوایل بیشتر از 6 سال را در فیسبوک کار کرده است.

این گزارش در حالی منتشر شده که در چند وقت اخیر، تعدادی از مدیران اجرایی تو‌ییتر از سمت خود کناره‌گیری کرده‌اند تا یاکارینو با چالش‌های زیاد جدیدی مواجه باشد. اخیراً «الا ایروین»، رئیس بخش اعتماد و امنیت توییتر استعفا خود از این شرکت را اعلام کرده بود.

از زمانی که ایلان ماسک شبکه اجتماعی تو‌ییتر را تصاحب کرد، موج عظیمی از هرج‌و‌مرج آن را فرا گرفت و بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی از جمله GroupM توییتر را به‌عنوان یک پلتفرم «پرخطر» معرفی کردند و به مشتریان خود نسبت به خرید تبلیغات در آن هشدار دادند. اما پس از معرفی یاکارینو به‌عنوان مدیرعامل جدید و جانشین ماسک، همه‌چیز تغییر کرد و ماه گذشته در گزارشی گفته شده بود که بزرگ‌ترین آژانس تبلیغاتی جهان، یعنی GroupM، دیگر از این شبکه اجتماعی به‌عنوان یک پلتفرم «پرخطر» یاد نمی‌کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر