۱۰۷۹ شرکت ارزش‌ افزوده از وزارت ارشاد مجوز دارند

رسانه کلیک - طبق اسناد منتشر شده از سوی وزارت ارشاد، مصادیق استفاده از پروانه تصدی رسانه برخط پیامده مواردی مانند تامین محتوا و پیامک ارزش‌ افزوده، مسابقات پیامکی، سرویس‌های ارزش‌ افزوده تصویری و ... است.

۱۰۷۹ شرکت ارزش‌ افزوده از وزارت ارشاد مجوز دارند

به گزارش خبرنگار کلیک، مستندات رسمی موجود نشان می‌دهد بیش‌ از هزار کسب‌وکار دیجیتالی داخل کشور پروانه فعالیت تحت عنوان «تصدی رسانه برخط پیامده» دارند.

لیست شرکت‌های دارای این پروانه در وب‌سایت رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (بخش سامانه انتشار اطلاعات) منتشر شده است که از لینک زیر قابل مشاهده است:

لیست ناشران دیجیتال -حقوقی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای شفاف سازی، لیست کسب‌وکار‌ها و ناشران دیجیتالی که تا پایان مرداد ۱۳۹۸، موفق به دریافت مجوز از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال شده‌اند را از طریق سرویس سامانه انتشار اطلاعات این وزارت‌خانه منتشر کرده‌ است.

این لیست شامل کسب‌وکار‌های دیجیتالی است که موفق به اخذ پروانه‌های نشر با مضامین، نشر دیجیتال مبتنی بر حامل، نشر بر خط، تصدی رسانه برخط پیامده، تصدی رسانه بر خط از طریق تلفن هوشمند مخابرات، تصدی رسانه کاربر محور، تکثیر حامل های دیجیتال محدود وتکثیر حامل های دیجیتال کارخانه‌ای می‌شوند.

جزئیات بیشتر را می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

در این میان اسامی ۱۰۷۹ شرکت با پروانه تصدی رسانه برخط پیامده به چشم می‌خورد؛ این پروانه از سوی وزارت ارشاد به معنی تصدی قراردادن محتوای دیجیتال دیداری، شنیداری، نوشتاری و یا ترکیبی از آن­ها در معرض دسترس عموم از طریق سامانه پیامک انبوه دارای مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعریف شده است.

طبق اسناد منتشر شده از سوی وزارت ارشاد، مصادیق استفاده از پروانه تصدی رسانه برخط پیامده مواردی مانند تامین محتوا و پیامک ارزش‌ افزوده، مسابقات پیامکی، سرویس‌های ارزش‌ افزوده تصویری و ... است.

پیش‌ از این اعلام شده بود بخش قابل توجهی از این کسب‌وکارها شامل استارتاپ‌های نوپا می‌شوند و این زیرساخت اقتصاد دیجیتال در ایران برای بیش از سی‌ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم و البته با هزینه‌های بسیار کمتر از صنایع دیگر اشتغالزایی کرده است.

ارسال نظر