اختلالات فیسبوک به نفع تلگرام تمام شد | افزایش بی‌سابقه کاربران تلگرام

شب گذشته اپلیکیشن‌های فیسبوک، واتساپ و اینستاگرام دچار اختلال جهانی شدند. این موضوع باعث شد کاربران به سمت پیامرسان تلگرام کوچ کنند. اتفاقی که به نفع تلگرام و رشد کاربران این پیامرسان تمام شد.

اختلالات فیسبوک به نفع تلگرام تمام شد | افزایش بی‌سابقه کاربران تلگرام

تعداد ۵۰ میلیون کاربر جدید به تلگرام پیوستند

شب گذشته اتفاقات عجیبی برای کاربران فضای مجازی رخ داد. سرویس‌‌دهی اپلیکیشن‌های مهمی چون واتساپ، فیسبوک و اینستاگرام به مدت ۶ ساعت از دسترس خارج شد. اختلال جهانی اپلیکیشن‌های محبوب شرکت فیسبوک کاربران را دچار مشکلاتی جدی کرد. به طوری که کاربران به فکر جایگزینی امن برای انجام کارهای خود افتادند.

پس از این اتفاق، کاربران به سمت پیامرسان تلگرام کوچ کردند. به طوری که در مدت کوتاهی سرورهای تلگرام دچار ترافیک و سرعت این اپلیکیشن کند شد. هرچند اختلالات سرورهای اپلیکیشن‌های شرکت فیسبوک برطرف شد، اما حالا این شرکت به دلیل اتفاقات شب گذشته، باید با افت سهام و ضرر مالی سنگین مارک زاکربرگ،‌ بنیان‌گذار فیسبوک دست و پنجه نرم کند.

با این تفاسیر، تمام اتفاقات روز گذشته به نفع تلگرام پیش رفته است. این شرکت با توییت‌های مختلف به این شرکت طعنه‌های سنگینی زد. این پیامرسان قدرت سرورها و امکانات خود را به رخ اپلیکیشن‌های فیسبوک به خصوص واتساپ کشید.

آمار رشد کاربران تلگرام آمار رشد کاربران تلگرام

بدون شک برنده قطعی سرویس‌های فیسبوک، پیامرسان تلگرام بود. بر اساس آمار منتشر شده، در ۷۲ ساعت گذشته تاکنون بیش از ۵۰ میلیون کاربر جدید به تلگرام پیوستند. افزایش بی‌سابقه کاربران این پیامرسان نشان می‌دهد کاربران به دنبال برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان خود بودند.

بر اساس آماری که تلگرام منتشر کرده است، میزان ۳۸٪ از آسیا، ۲۷٪ از اروپا، ۲۱٪ از آمریکای لاتین و ۸٪ از خاورمیانه و شمال آفریقا تفکیک منطقه‌ای کاربرانی هستند که به عنوان یوزر جدید به تلگرام پیوسته‌اند.

تلگرام به عنوان یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های ارتباطی شناخته می‌شود. این پیامرسان با انتشار هر آپدیت، امکانات جدید و کم‌نظیری را در اختیار کاربران می‌گذارد. حال، باید صبر کنیم ببینیم که کوچ کاربران به سمت تلگرام پایدار خواهد بود یا خیر؟

نظر شما درباره افزایش کاربران تلگرام چیست؟ آیا شما از کاربران جدید این پیامرسان هستید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر