1 میلیارد توکن ریپل در میان افزایش حجم مبادلات این ارز دیجیتال آزاد شد

شرکت ریپل در میان نبرد قانونی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، 1 میلیارد توکن ریپل آزاد کرد.

1 میلیارد توکن ریپل در میان افزایش حجم مبادلات این ارز دیجیتال آزاد شد

1 میلیارد توکن ریپل آزاد شد

اخیرا درحالی‌که حجم معاملات ریپل (XRP)، ششمین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، در سه ماه دوم سال در میان نبرد قانونی با تنظیم‌کننده مالی ایالات متحده بیش از دوبرابر شد، 1 میلیارد توکن از کیف پول سپرده امانی شرکت ریپل آزاد شد.

طبق داده‌های جمع‌آوری شده توسط Whale Alert، یک میلیارد توکن ریپل به ارزش 734.4 میلیون دلار، توسط این غول بلاک چین آزاد شده است.

اگرچه خود شرکت ریپل، در حال حاضر در یک نبرد قانونی با ایالات متحده درگیر است، اما حجم معاملات توکن XRP آن در سه ماه دوم سال افزایش‌یافته است.

شکایت جاری علیه این شرکت در دسامبر گذشته توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تشکیل شد. این مقام نظارتی ادعا کرد که ریپل یک اوراق بهادار ثبت نشده به ارزش بیش از 1.38 میلیارد دلار را فروخته است.

گزارشات ریپل نشان می‌دهد که میانگین حجم معاملات روزانه XRP از سه ماه اول سال دو برابر شده و از 2.26 میلیارد دلار به 4.49 میلیارد دلار رسیده است.

در سه ماه سوم سال جاری، حجم معاملات ریپل در میان افزایش نوسانات بازار، افزایش یافت.

XRP در سه ماه دوم سال به 1.83 دلار رسید و در سه ماه سوم به 0.5 دلار سقوط کرد. قیمت این ارز دیجیتال دوباره به 0.76 دلار افزایش یافته است.

در مقایسه با SWIFT، بستری که اکثریت قریب‌به‌اتفاق بانک‌های جهانی برای انتقال پول بین‌المللی از استفاده می‌کنند، معاملات این ارز دیجیتال بطور متوسط ​​پنج ثانیه طول می‌کشد.

ارسال نظر