معرفی ۱۰ بازی برتر اندروید سال ۲۰۱۷ که حتما باید تجربه کنید

بازی‌های اندروید از هر سبک و سیاقی که باشند دارندگان گوشی‌های هوشمند را سرگرم خود می‌کنند حال آنکه برخی از مخاطبان سلیقه‌ی خاصی در بازی کردن دارند و هر بازی اندرویدی را انجام نمی‌دهند! بدین منظور در این مقاله به معرفی ۱۰ بازی برتر اندروید سال ۲۰۱۷ تا به کنون، می‌پردازیم.

معرفی ۱۰ بازی برتر اندروید سال ۲۰۱۷ که حتما باید تجربه کنید

کلیک- روز‌هایی آمده‌اند و رفته‌اند و کاربران IOS‌ سرگرم بازی‌هایی با کیفیت بالا بر روی آیفون،آیپد و آیپاد شده‌اند. اندروید به طور پیوسته همگام با بازی‌های گوشی‌های هوشمند حرکت می‌کند و در حال حاضر مجهز به برخی از بازی‌هایی با کیفیت واقعا خوب شده است. Google Play Store از شمار زیادی بازی‌های رایگان انباشته شده است. اما با پرداخت مقدار کمی پول شما می‌توانید بهترین بازی‌ها را بر روی گوشی اندروید خود دریافت کنید.

ما یک لیست از ۱۰ بازی برتر اندروید را گردآودری کرده‌ایم. بسیاری از بازی‌هایی که در اینجا ذکر شده به صورت رایگان و یا با پرداخت مبلغ ناچیزی در دسترس قرار می‌گیرد. خواه شما عاشق بازی‌های Arcade باشید و یا دوستدار حل کردن پازل‌های بازی باشید، همه‌ی آن چیزی را که به آن نیاز دارید را در این لیست پیدا خواهید کرد. به پایین بروید و لیست ما را بررسی کنید.

Sky Force Reloaded

2th Middle PIC

بازی "Sky Force 2014" یک دستاورد عظیم را با نسخه‌ی "Reloaded" بدست آورد. بازی بهتر شده و آن را تبدیل به بهترین مدعی در سری تیراندازی عمودی کرده است. ما به جرات می توانیم بگوییم که این بازی شما را چندین ساعت پای گوشی هوشمندتان میخکوب خواهد کرد. داستان بازی ادامه‌ی اتفاقات Sky Force 2014 است، و در حال حاضر دختر ژنرال مانتیس برای شکوه و عظمت از دست رفته پدرش مبارزه می‌کند. برای موفقیت در این بازی، شما باید مدال‌های بازی را جمع‌آوری کنید و به سطوح جدید و عالی برسید در حالی که در یک کشتی جنگی مبارزه می‌کنید باید در مقابل حملات متداول سخت زنده بمانید. سطح درجه‌ی سختی بازی به درجه‌های Hard، Insane و Nightmare طبقه‌بندی شده است. پس از جمع‌آوری همه‌ی چهار مدال، شما به سطوح جدیدی معرفی خواهید شد.

دانلود بازی Sky Force Reloaded (رایگان-خرید درون برنامه‌ای)

Crashlands

3th Middle PIC

بازی Crashlands سال گذشته عرضه شد، اما هنوز هم به عنوان یکی از بهترین بازی‌های اندروید محسوب می‌شود که شما باید بر روی گوشی‌های هوشمند اندروید‌تان آن را بازی کنید. شخصیت گیم‌پلی بازی راننده‌ی کامیون بین کهکشانی است که در یک سیاره‌ی بیگانه سقوط می‌کند. و حالا ماموریت شما این است که خودتان را با شرایط سیاره جدید وفق دهید و یک پایگاه ایجاد کرده و اقلام را جمع‌آوری کنید. ماموریت اصلی شما نجات جهان از بدی‌ها است. گیم‌پلی بازی ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد بدون اینکه ذره‌ای احساس خستگی کنید. بازی دارای المان‌ها و ویژگی‌های خاصی است که شما را مجذوب خود خواهد کرد. بزرگترین فاکتور بازی این است که شما ۴٫۹۹ دلار پرداخت می‌کنید و دیگر هیچ پرداختی در داخل بازی نخواهید داشت. همچنین شما بازی را بدون هیچ تبلیغات Pop-Up‌ای به صورت کامل به پایان می‌رسانید.

دانلود بازی Crashlands (قیمت بازی: ۴٫۹۹ دلار)

Reigns

5th Middle PIC

بازی Reigns عنوان کاملی است برای کسانی که دوست دارند به عنوان یک پادشاه بازی کنند. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است. اما بازیکن نیاز به استفاده از هوش خود برای ماندن در بازی را دارد. به عنوان پادشاه، دستور کار اصلی شما این است که برای حفظ پادشاهی در حال اجرا و هموار خود باید در اتباط با مشاوران، شهروندان، جادوگران و دیگر شخصیت‌های بازی باقی بمانید. شما همچنین می‌توانید ماجراجویی خود را با زدن انگشت انتخاب کنید. مهارت‌های تصمیم‌گیری در این بازی از اهمیت به‌سزایی برخوردار است، چرا که هر تصمیمی که شما می‌گیرد واکنش چهار عنصر موجود در قلمرو پادشاهی شما (دین و مذهب-بومی-ارتش و خزانه‌داری) را در بر می‌گیرد. در این صورت است که شما موفق به مدیریت پادشاهی هموار خود خواهید شد و در غیر اینصورت سلطنت شما با یک پایان تاسف‌بار به اتمام می‌رسد. توجه داشته باشید که بازی به پایان نمی‌رسد و بازیکن می‌تواند یک سلطنت جدید را به عنوان جانشین پادشاه شکست خورده‌ی قبلی آغار کند و با استفاده از تجارب گذشته سلطنت جدید را طولانی تر از سلطنت پادشاه قبلی در دست داشته باشد.

دانلود بازی Reigns (قیمت بازی: ۲٫۹۹ دلار)

A Boy and His Blob

6th middle pic

بازی A Boy and His Blob نسخه‌ی بازبینی شده‌ی همین عنوان در پلتفرم سوپر نینتندو است. نسخه‌ی جدید دارای گرافیک بهتری است. شما در نقش پسری بازی می‌کنید که وظیفه‌ی اصلی آن خلع حاکم بد و نجات جهان است. شما همچنین می‌توانید حباب خود را تغذیه کنید تا شکل آن تغییر پیدا کند و به شما در حل پازل‌های بازی با از رفتن از یک مکان به مکان دیگر کمک کند. قیمت این بازی ۴٫۹۹ دلار است و پس از خرید بازی، هیچ خرید درون برنامه و تبلیغات Pop-Up‌ای نخواهید داشت. این بازی به طور کامل زیبا شما را مدت‌ها سرگرم خود خواهد کرد.

دانلود بازی A Boy and His Blob (قیمت بازی: ۴٫۹۹ دلار)

Brothers: A Tale of Two Sons

7th Middle PIC

این بازی، نسخه‌ی اندرویدی بازی بسیار محبوب " Brothers: A Tales of Two Sons" پلتفرم‌های Xbox ONE و PS4 است. گیم‌پلی بازی یک گیم‌پلی معمولی نیست بلکه سرشار از احساسات انسانی است. داستان Brothers: A Tales of Two Sons درباره‌ی دو برادری است که مادر خود را از دست داده‌اند و در حال حاضر می‌خواهند سوار یک کشتی شوند و برای نجات پدر بیمار خود سفری را شروع کنند. تنها چیزی که پدر را درمان می‌کند آب از درخت زندگی است. مسیری که به درخت زندگی منتهی می‌شود پر از خطر است و ماموریت شما این است که از مسیر پر خطر عبور کنید و چالش‌های بازی را یکی پس از دیگری رد کنید تا آب درخت زندگی را بگیرید. به عنوان گیمر، شما کنترل هر دو برادر را با جوی‌استیک بر روی صفحه نمایش دارید و در برخی از لحظه‌های بازی به صورت همزمان کنترل هر دو برادر را بر عهده خواهید داشت. گرافیک بازی‌ در بین‌ بازی‌های اندروید بسیار زیباست و علاوه بر این شما در طول اجرای بازی مجذوب داستان جذاب آن خواهید شد.

دانلود بازی Brothers: A Tales of Two Sons (قیمت بازی: ۴٫۹۹ دلار)

Unkilled

8th Middle PIC

اگر شما از طرفداران بازی‌های فانتزی زامبی هستید بدون شک بازی Unkilled نظر شما را جلب خواهد کرد. بازی دارای شخصیت تیرانداز زامبی‌ای است که بیش از ۳۰۰ ماموریت را در طول بازی انجام خواهد داد. مرحله‌های بازی غول‌های متفاوتی دارند که با نابود کردن آن‌ها و پیمودن مسیر بازی سلاح‌های ویژه را جمع‌آوری می‌کنید و یا مهمات خود را ارتقا می‌دهید. گرافیک بازی خوب و در سطح بازی‌های اندرویدی است. Unkilled برای مدت طولانی می‌تواند شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Unkilled (رایگان-خرید درون برنامه‌ای)

Galactic Nemesis

10th Middle PIC

Galactic Nemesis یک بازی ساده تیراندازی در جو فضا با گرافیک و گیم‌پلی بهبود‌‌ یافته است. این عنوان با حفظ و نگهداری ویژگی‌های اصلی بازی‌های پیشین سری Galactic Ship Shooter، فقط در جهت ارتقا سبک گیم‌پلی بازی پیشرفت‌هایی داشته است. بازیکنان فقط باید انگشتانشان را بر روی صفحه نمایش بزنند و یا بکشند تا بازی را انجام دهند. همچنین در این بازی یک تقویت‌کننده‌ی قدرت وجود دارد که با استفاده از آن سرعت کشتی افزایش پیدا می‌کند. هر سطحی از بازی را که شروع می‌کنید، رفته رفته گیم‌پلی‌اش سخت‌تر می‌شود ضمن اینکه شما شانس جمع‌آوری و دریافت سکه‌ها برای خرید کشتی‌های جذاب جدید را بدست می‌آورید. هر سطح از بازی Galactic Nemesis شامل چهار قسمت است و در کل این بازی چهار لول (سطح) دارد. اولین کهکشان برای همه باز است درحالی که سه کهکشان دیگر برای بازشدن نیاز به پرداخت ۱٫۹۹ دلار دارد. هیچ آگهی تبلیغاتی در بازی وجود ندارد و شما بیش از ۵۰ ماموریت در کل بازی انجام می‌دهید.

دانلود بازی Galactic Nemesis (قیمت بازی: ۱٫۹۹ دلار برای جنگ‌ها و کهکشان‌های اضافی)

Slither.io

11th Middle PIC

نسخه‌ی تکامل یافته‌ی بازی مار در گوشی‌های نوکیا، Slither.io نام دارد. این عنوان یک بازی چندنفره‌ی آنلاین است که بسیار اعتیار آور است و به شما این امکان را می‌دهد که آزادانه کنترل و حرکت ۳۶۰ درجه داشته باشید. گیم‌پلی بازی همان است، مار با هر قرص و گلوله‌ بزرگتر می‌شود. به عنوان یک بازی چندنفره‌ی آنلاین، شما با سایر بازیکنان و مارها رقابت می‌کنید. مرحله‌ی نهایی مسابقات در یک عرصه‌ی نبرد دایره‌ای انجام می‌گیرد و شما می‌توانید مار‌های دیگر را برای بدست آوردن تکه‌ای از قرص‌ها، قطع کنید.

دانلود بازی Slither.io (رایگان)

Star Knight

12th Middle PIC

Star Knight (ستاره شوالیه)، بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و پلتفرمر از استودیوی بازیسازی Left Right برای دستگاه های اندرویدی است که با تخفیف ۶۶ درصدی به مناسبت عرضه جهانی، به ارزش ۰٫۹۹ دلار در مارکت گوگل برای فروش قرار داده شده است و در مدت زمان محدود بیش از ۱۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است! در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی یک شوالیه دوست داشتنی به ایفای نقش می پردازید ؛ صدها مرحله ی مختلف و متنوع در دنیایی خارق العاده برای پشت سر گذاشتن وجود دارند. نبرد شما با نیروی تاریکی است و باید با شمشیر و ایتم هایی که در دست دارید دشمنان مختلف پیش رو را یکی پس از دیگری از بین ببرید. سکه ها و دستاوردهای مختلف در مسیر حرکت شما وجود دارد که با جمع آوری آن ها می توانید آیتم های جدید را باز کنید و یا قدرت شوالیه بازی را دو چندان نمایید. اگر از علاقه مندان به بازی های پلتفمر-اکشن اندروید هستید که علی رغم حجم کم طراحی منحصر به فردی داشته باشد و ساعت ها شما را سرگرم سازد مطمئن باشید Star Knight نظر شما را جلب خواهد نمود.

دانلود بازی Star Knight (قیمت بازی: ۰٫۹۹ دلار)

The Room Three

13th Middle PIC

آخرین قسمت از سری بازی‌های The Room منتشر شده و بازهم این بازی یکی از بهترین بازی‌های پازلی است که شما می‌توانید بر روی گوشی‌های هوشمند خودتان داشته باشید. برای کسانی که این سری را هرگز بازی نکرده‌اند باید بگویم داستان بازی درباره‌ی یک اتاق حاوی یک سری اشیا است که شما باید با پی بردن به اسرار و رموز اتاق و اشیای موجود، پازل‌های بازی را حل کنید تا برنده‌ی بازی شوید. به سومین اتاق خوش آمدید. فکرتان را برای رویارویی با چالش های بزرگ آماده کنید، با بازی گیج کننده و پر از رمز و راز The Room Three دیوانه خواهید شد. آزمایشاتی مرموز در جزیره‌ای دور افتاده جریان دارد، باید تمام توانایی های خود را به کار بگیرید و از این جزیره رها شوید باز هم پازل های منطقی فراوانی را حل کنید و مراحل را یکی پس از دیگری به پایان برسانید. یکی از برترین بازی های موبایل پیش روی شماست از دستش ندهید. گرافیک این نسخه به حدی زیاد است که احتمال دارد گاهی با توهم درگیر شوید و نمایشگر دستگاهتان را با اتاقی واقعی اشتباه بگیرید. اگر از علاقه مندان به بازی های فکری هستید بهترین بازی فکری اندروید را از دست ندهید چرا که مجذوب گرافیک، طراحی و ساخت فوق العاده اش خواهید شد.

دانلود بازی The Room Three (قیمت بازی: ۴٫۹۹ دلار)

ارسال نظر