جذاب ترین و کاربردی ترین وسایل جانبی برای گجت ها

در این گزارش در تلاشیم شما را با مجموعه ای از لوازم جانبی آشنا کنیم که گجت‌ها را جذاب تر و کارآمدتر می کنند!

جذاب ترین و کاربردی ترین وسایل جانبی برای گجت ها

به گزارش کلیک، اگر یک نفر را می‌شناسید که عاشق گجت‌ها است حتما از کادو خریدن برای او می‌ترسید. می‌خواهید چیزی به درد بخور بگیرید که واقعا از آن استفاده کند اما هیچ ایده ای ندارید و نمی خواهید پول خود را برای چیزی که احتمالا دوست نخواهد داشت تلف کنید. خبر خوب این است: اگر آن شخص گجتی که می‌خواهد را دارد، ما به شما لوازمی را معرفی می‌کنیم که بتوانید گجت او را از آن چه که هست جذاب تر هم بکنید. چه بخواهید ساعت اپل او را سوپر شارژ کنید، صداهای دنیا را برایش بهبود ببخشید یا تغییری در خودروی او بدهید ما چند پیشنهاد خوب برای هدیه خریدن در نظر داریم.

Henge Dock برای مک بوک

henge-650-80

اگر بخواهید یک ویدئو یا عکس های خود را ویرایش کنید، گاهی این کار با یک لپتاپ کوچک راحت نیست برای همین لازم است تصاویر را روی صفحه بزرگ تری ببینید. برای راحت تر کردن این کار، Henge Dock بهترین راه حل است.

مکبوک خود را به داخل آن سر می‌دهید و در حالی که لپتاپ عمودی نگه داشته شده است، اتصال دهنده‌ها پایین Henge را به مانیتور یا دستگاه های USB یا هر چیز دیگر متصل می‌کنند. وقتی کارتان تمام شد تنها کافی است مکبوک را بیرون بکشید، هیچ مشکلی با کابل‌ها و سیم های در هم پیچیده به وجود نخواهد آمد.

Dock های عمودی برای مکبوک پرو، مکبوک پرو رتینا، مکبوک ایر و مکبوک جدید موجود است. این Dock‌ها قیمتی حدود 69 دلار دارند.

پخش کننده Sono

sonos-650-80

ما به زیادی بزرگ بودن تلویزیون هایمان عادت کرده ایم اما گاهی از صدا چشم پوشی می‌کنیم، اینجا جایی است که soundbar‌ها به کار می‌آیند. آن‌ها زیر تلویزیون شما می‌نشینند و هر صدایی را طوری تغییر می‌دهند که احساس سینمایی بیشتری القا کند. محصول Sono هم همین کار را می‌کند و به سیستم های صوتی خانگی متصل می‌شود. نه تنها می‌توان از soundbar زمانی که تلویزیون نگاه نمی کنید استفاده کرد بلکه می‌توان برای فرستادن صدا های تلویزیون به بقیه اتاق های خانه نیز از آن کمک گرفت.

می خواهید زمانی که در آشپزخانه هستید هم صدای فوتبال را داشته باشید؟ راه حل اینجا است. soundbar صدای هر چیزی را که به تلویزیون متصل شود پخش می‌کند. پخش کننده Sono حدود 900 دلار قیمت دارد.

Pioneer SPH-DA120 و Apple Carplay

carplay-650-80

خب، خودرویتان چراغ‌ها و سیستم اسپیکر فوق العاده ای دارد اما یک چیز کم است؟ CarPlay اپل تلاش می‌کند تا آیفون شما ارتباط بهتری با داشبورد خودرو برقرار کند. اگر می‌خواهید خودروی خود را ارتقا دهید این استریوی یدکی را از Pioneer تهیه کنید. آیفون خود را با یک کابل نوری به SPH-DA120 وصل کنید تا صفحه داشبورد شبیه به صفحه آیفونتان شود.

از حالا می‌توانید از نرم افزار هایی روی آیفون خود استفاده کنید که به طور مخصوص برای استفاده در خودرو طراحی شده اند، یعنی سر هر پیچ خیابان از مسیریابی استفاده کنید یا Spotify را روشن کنید.

همچنین می‌توانید آن را با دستورات صوتی به وسیله siri نیز کنترل کرده و از آن برای انتخاب آهنگ‌ها یا حتی پاسخ به پیام‌ها در حال رانندگی استفاده کنید. راه بهتری برای ارتباط خودرو و تلفن وجود ندارد. قیمت این وسیله حدود 435 دلار است.

ضبط کننده پرواز Parrot AR

flight recorder-650-80

اگر کسی یک پهباد Parrot AR دارد این وسیله جانبی می‌تواند آن را هوشمند تر هم بکند. این وسیله که شباهت به جعبه سیاره هواپیما دارد (و رنگ آن نارنجی روشن است) یک جعبه usb است که به پهباد متصل می‌شود و اطلاعات دقیق پرواز، شامل مختصات GPS را در یک فلش مموری 4 گیگابایتی ذخیره می‌کند. همچنین می‌توانید از یک نرم افزار گوشی برای زیر نظر گرفتن سه بعدی پرواز خود در حالی استفاده کنید که پهباد هنوز در آسمان است.

می توانید از این وسیله برای ساخت سفر های از قبل برنامه ریزی شده استفاده و با نرم افزار مسیر پهباد را مشخص کنید یا با دادن تنها چند مختصات GPS پهباد را به محل مورد نظر بفرستید. قیمت این ضبط کننده پرواز حدود 70 دلار است.

بند ساعت اپل

apple watch-650-80

اگر دوست شما عاشق آیفون خود است احتمالا یک ساعت اپل هم دارد. حالا یک ایده داریم: بند نقره ای کاری می‌کند که ساعت اپل شبیه یک نسخه ویرایش شده به نظر برسد اما حدود 575 دلار قیمت دارد.

قاب آیفون Enterplex Surfr Amp

Surfr-6-Amp-Camping3-650-80

اگر دوست شما یک آیفون 6s دارد به او قدرت هدیه بدهید. این قاب چیزی بیشتر از یک پک باتری است که برای هر کاربر آیفونی ضروری است. این قاب می‌تواند آیفون را 1 و نیم بار بیشتر شارژ کند زیرا یک پنل خورشیدی در پشت آن قرار دارد که از اشعه های خورشید در هنگام کم شدن شارژ گوشی استفاده می‌کند. اگر ساکن مناطق همیشه بارانی نیستید این هدیه مناسب است.

سری هوشمند مسواک های برقی Oral B

oralb-650-80

یک مسواک برقی بلوتوث همراه با یک نرم افزار، زیرا دستشویی هم به تکنولوژی احتیاج دارد. سری هوشمند مسواک های برقی Oral B با تلفن شما هم دست می‌شود تا تحلیلی درباره درستی مسواک زدن شما ارائه کند. قیمت آن حدود 136 دلار است.

پروژکتور Beam

beam-650-80

Beam یک پروژکتور کوچک است که درون یک لامپ حبابی کمی بزرگ تر ساخته شده است و آن را به چراغدانی تبدیل می‌کند که هم می‌تواند اتاق شما را روشن کند و هم عکس و ویدئو های داخل گوشی را نمایش دهد. در حقیقت یک وسیله اندروید که می‌تواند از طریق یک گوشی اندروید یا آیفون کنترل شود.

سازندگان می‌خواستند هوشمندی این وسیله را به رخ بکشند: از آن جایی که خانه شما را کنترل می‌کند می‌توانید به آن دستورات اگر...سپس بدهید. برای مثال آن را مجبور کنید که اگر متوجه شد شما اسپیکر های بلوتوث را روشن کرده اید، به صورت خودکار برنامه های Netflix را بارگزاری کند. قیمت آن حدود 399 دلار است.

BrydeAir

brydge-650-80

یک نفر می‌خواهد در حال که لپتاپش در خانه است چیزی بنویسد؟ کیبورد بلوتوث BrydeAir برای آیپد ایر باعث می‌شود آیپد شما تبدیل به یک مکبوک کوچک شود. تجربه تایپ با BrydeAir بسیار شبیه مکبوک است و 180 درجه روی یک لولا می‌چرخد. این وسیله حتی اسپیکر های بلوتوث استریوی داخل خود را دارد تا موسیقی را هم راحت تر بشنوید. قیمت آن از 150 دلار شروع می‌شود.

کابل های HDMI طلایی

goldhdmi-650-80

و در اخر لوکس ترین وسیله جانبی، چیزی که نشان دهد در فضای سینمای خانگی خود چقدر ثروتمند هستید. صحبت از کابل HDMI طلایی 130 دلاری است.

منبع : techradar

ارسال نظر