ده اتوموبیلی که آقایان طمع داشتن آن ها را دارند

همه می دانند که آقایان علاقه بسیار خاصی به اتوموبیل های شیک و جذاب دارند. اگر شما هم هوس اتوموبیلی را در سر دارید این مقاله را از دست ندهید.

ده اتوموبیلی که آقایان طمع داشتن آن ها را دارند

مازراتی گرن توریسمو اس

خودروی زیبای مازراتی GranTurismo S کوپه درسال ۲۰۰۷ رونمایی شد و درسال ۲۰۱۰ مدل جذابتری (و گرانتر) از آن خودرو وارد بازار شد - مدل درشکه دوچرخ. این شرکت اعلام کرده که ممکن است ساخت این خودرو را در سال ۲۰۱۴ متوقف کند. خودروی مازراتی GranTurismo S در سال ۲۰۰۸ معرفی شد. این خودروی قدرتمند دارای موتور هشت سیلندر ۴.۷ لیتری با قدرت ۴۳۴ اسب بخار است و در مدت ۴.۹ ثانیه تا سرعت ۶۲ مایل در ساعت می‌رسد.

maserati-gt-680x350 بالاترین میزان سرعت این خودرو معادل ۱۸۳ مایل است، که برای چنین خودرویی که حدود ۱.۸ تن وزن دارد، چیزی بالاتر از عالی است. این خودرو از آن خودروهایی است که نمی‌توان آن را با کلمات بیان کرد، بنابراین تصاویر این خودرو را ببینید، یا بهتر است اگر بتوانید، بطور آزمایشی آن را برانید. شما می‌توانید این خودرو را با قیمت ۱۵۰هزار دلار خریداری کنید.

پورشه اسپایدر 918

این خودروی ترکیبی، دارای یک موتور هشت سیلندر۴.۶ لیتری ۱۳۵ کیلوگرمی با دو موتور الکتریکی است. این موتور، ۸۸۷ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند (۶۰۸ اسب‌بخار از خود موتور و ۲۷۹ اسب‌بخار از دو موتور الکتریکی). این خودرو، توانایی رسیدن به سرعت ۶۲مایل درساعت را، فقط در ۲.۵ ثانیه دارد.

918-spider-680x350 برق باتری تا ۱۲ مایل باقی می‌ماند. ابتکار دیگری در این خودرو قرار داده شده است : داشتن ۴ فرمان. قیمت اولیه مدل محدود آن برابر با ۸۴۸ هزار دلار است. به‌ازای این پول دیگر چه‌چیزی می‌خواهید؟ خب، به تصاویر نگاه کنید.

شورلت Corvette C6 ZR1 - شیطان آبی

این خودرو کوپه فوق‌العاده، با موتور هشت سیلندر ۶.۲ لیتری، سوپرشارژر، قدرت ۶۳۸ اسب‌بخار با گردش میل‌لنگ ۶۵۰۰ دور در دقیقه، نهایت سرعت ۲۰۵ مایل درساعت و یک کنترل رانندگی آهنربایی با دوحالت به بازار آمد : ورزشی و گردشی. این خودرو واقعا کم‌وزن است (۱.۵ تن).

chevrolet_corvette_c6_zr1-680x350 این خودرو بیشتر شبیه خودروهای مسابقه‌ای است، اما درعین‌حال بسیار شیک و باکلاس است. اگر علاقمند به این خودرو هستید، می‌توانید با قیمتی بین ۱۱۲ - ۱۳۰ هزار دلار آنرا خریداری کنید.

بنتلی Mulsanne

این خودرو با داشتن موتور هشت سیلندر ۶.۷۵ لیتری دو توربو، بسیار تحسین‌برانگیز است. این تنها مدل شرکت بنتلی است که چنین موتوری دارد و سیستم دیفرانسیل روی چرخ‌های عقب قرار داده شده است. علیرغم وزن این خودرو (۲.۶ تن)، بنظر سریع، سبک و قدرتمند می‌آید و درزمان ۴.۹ ثانیه به ۶۰ مایل در ساعت می‌رسد.

Bentley-Mulsanne-680x350 بعنوان یک خودرو سنگین، انتخاب خوبی است. برای سال‌های سال، برند بنتلی بعنوان نماد شیک بودن و شان‌ومنزلت بود. اگر یک خودرو اشرافی می‌خواهید، می‌توانید این خودرو را با قیمت ۳۰۶ هزار دلار خریداری کنید.

استون مارتین Rapide

موتور ۱۲ سیلندر ۵.۹ لیتری، فقط یکی از ویژگی‌های این خودرو چهاردر هاچ‌بک است. با قدرت ۴۷۰ اسب‌بخار و توانایی رسیدن به ۶۰ مایل سرعت در ۵ ثانیه، این خودرو، هراندازه که شما عاشق سرعت باشید، توانایی دارد. این خودرو دارای دنده اتوماتیک حسی ۶ دنده‌ای است.

Aston-Martin-Rapide-680x350 فضای داخلی خودرو به‌اندازه شکل خارجی آن تحسین‌برانگیز است : حالت تعیین وضعیت صندلی قابل ذخیره‌سازی با قابلیت گرمایی و سرمایی، طراحی داخلی گردویی، چرمی و سیستم صوتی قدرتمند. فقط کیفیت این خودرو بالا نیست. ظاهر این خودرو نیز فوق‌العاده است. قیمت این خودرو ۲۰۱ هزار دلار است.

فراری ۴۵۸

سازندگان این خودرو گفته بودند که این خودرو جایگزین مدل ۴۳۰ خواهد شد، اما آنرا کاملا متفاوت ساختند. بهتر شد. بسیاربهتر شد. بسیار قدرتمندتر با موتور هشت سیلندر ۴.۵ لیتری که در ۳.۳ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل درساعت می‌رسد. رانندگی با این خودرو سبک‌وزن (۱.۴ تن) باعث می‌شود فکر کنید درحال پرواز کردن هستید. هرگونه تلاش برای توصیف ظاهر این خودرو بیهوده است، ازاینرو تعدادی عکس از این خودرو نشان می‌دهیم تا با دیدن آنها لذت ببرید.

ferrari_458-Wallpaper-680x350 این خودرو زیبا با ۲۳۷ هزار دلار از آن شما خواهد بود. اگر توان پرداخت این هزینه را ندارید، بهتر است به تصاویر آن نگاه نکنید، زیرا ممکن است عاشق آن شده و تا پایان عمرتان درعذاب باشید.

لامبورگینی اونتادور

برای خودرویی که فقط ۱.۵ تن وزن دارد، لامبورگینی اونتادور بسیار قدرتمند است. با موتور ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری که در زمان ۲.۹ ثانیه به ۶۰ مایل درساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۲۱۷ کیلومتر درساعت، "این گاو وحشی" هوش از سرتان می‌برد.

Lamborghini-Aventador-680x350 قیمت این خودرو از ۴۰۰ تا ۴۴۰ هزاردلار خواهد بود. همانند مدل LP 700-4 ، شرکت لامبورگینی اعلام کرد که فقط ۴ هزار خودرو از این نوع می‌سازد. البته مراحل تولید نیز آهسته پیش می‌رود، اما ارزش انتظار کشیدن را دارد.

شورلت Corvette C7

فارغ از ظاهر این خودرو، احتمالا تحسین‌برانگیزترین بخش آن موتور آن است : موتور هشت سیلندر LT1 ۶.۲ لیتری - یک موتور کوچک با سه نوآوری جدید : مدیریت سوخت فعال، زمان‌بندی سوپاپ متغیر و تزریق سوخت مستقیم. این خودرو با سیستم ۶دنده اتوماتیک و ۷دنده دستی به بازار می‌آید.

corvette-c7-680x350 درمقایسه با نسل‌های قبلی این خودرو، یک سیر نزولی داشته است - جای بار بسیار کمتری دارد. بهرحال این خودرو مزیت‌های فراوانی دارد که درصورت خرید، جای بار، آخرین مسئله‌ای است که بدان فکر خواهید کرد.

هوندا (آکورا) NSX 2015

این خودرو زیبا هنوز به بازار نیامده است، ولی ما شدیدا منتظر آمدن آن هستیم. زمان عرضه آن درسال ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی شده است. مدل‌های قبلی دارای موتورهای آلومینیومی V6 VTEC که مشهور شرکت هوندا هستند، بودند، و ما انتظار داریم که مدل NSX 2015 آن هنوز هم تحسین‌برانگیزتر باشد. شرکت هوندا، ساخت مدل NSX را درسال ۲۰۰۵ متوقف کرد، و پس‌از یک وقفه طولانی، آنها این مدل را با طراحی یک مدل جدید و فوق‌العاده ازسر خواهند گرفت.

Acura_NSX-680x350 هم ما و هم عاشقان هوندا، بی‌صبرانه منتظر آمدن این محصول جدید هستند. آنها هنوز اطلاعات زیادی درمورد این خودرو نداده‌اند، اما از تصاویر مربوط به نمایشگاه خودرو بین‌المللی درسال ۲۰۱۲ درنیویورک می‌توان اطلاعات کافی را بدست آورد.

جگوار XF Premium Luxury

اگر شما یک خودرو اشرافی می‌خواهید، این خودرو دقیقا همان خودرو است - چه‌از داخل و چه‌از بیرون. ما از تزئینات رویایی درون خودرو صحبت می‌کنیم : صندلی‌های چرمی با سیستم گرمایی، نمایشگرهای لمسی برای کمک به پارک کردن آسان خودرو (شما نباید بدنه این خودرو را خش بیندازید)، تنظیم نور خودکار آینه‌ها برای کمک به‌شما در شب، موتور دارای توربوشارژ، دنده هوشمند هشت سرعته و بسیاری از ویژگی‌های دیگر.

jaguar-xf-680x350 با نهایت سرعت ۱۴۹ مایل درساعت و توانایی رسیدن به سرعت ۶۰ مایل در ۶.۷ ثانیه، واقعا خودرو مناسبی است. قیمت این خودرو بین ۴۵ تا ۹۵ هزار دلار است.

ارسال نظر