ده بازی فکری فعال کننده مغز برای اندروید و آیفون

آیا دوست دارید با استفاده از گوشی هوشمند خود، مغزتان را ورزش دهید؟ اگر چنین است، هیچ چیز بهتر از بازی های فکری با کیفیت این کار را برای شما انجام نمی دهد. در این جا ما ۱۰ عدد از این بازی ها را جمع آوری کرده و به شما معرفی می کنیم.

ده بازی فکری فعال کننده مغز برای اندروید و آیفون

کلیک - هر کدام از این بازی ها دارای مفاهیم جالبی هستند و بعضی از آن واقعا نفس گیر بوده و فضای مهیج و جذابی دارند. این بازی ها با استفاده از راهبرد های مختلفی مثل درگیر کردن مغز با اعداد و ارقام، عبور از مارپیچ های اسرار آمیز و هدایت شخصیت بازی در ماجراجویی های خود شما را حسابی مجذوب خواهند کرد. همه این بازی ها در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل اجراست و در بعضی موارد کاربران ویندوز هم می توانند از آن ها استفاده کنند.

Monument Valley

یک بازی ماجراجویی آرام، با مراحل زیبا و دشوار

Monument-Valley

Monument Valley یک بازی است که شما باید در آن با دستکاری معماری های عجیب و غیر طبیعی آن، یک شاهزاده آرام را در این دنیای زیبا و سرزنده به سوی مقصد هدایت کنید. سازه های موجود در بازی گیج کننده بوده و با هندسه ای غیر ممکن به وجود آمده اند. در این بازی باید شاهزاده Ida را از بین راه های مخفی، سازه هایی با خطای دید و کلاغ های مرموز عبور داد. پس از پایان مراحل اصلی بازی، شما می توانید با دانلود بسته توسعه Forgotten Shores به ۸ مرحله جدید دسترسی پیدا کرده و در میان خطاهای دید به ماجراجویی بپردازید.

Android ، iOS ، Windows

The Room Three

راه خود را از میان دسیسه های گیج کننده پیدا کنید

The-Room-Three

این بخش سوم بازی زیبای The Room است. The Room یک بازی جذاب لمسی است، که بازیکن باید آزمایشات طراحی شده توسط پیشه وران را هدایت نماید. در این بازی اعتیاد آور شما با کشیدن اهرم ها، فشار دکمه ها و جستجو های دقیق برای یافتن جزییات سروکار دارید. بخش سوم این بازی دارای محیط جدیدی است که پر از مصنوعات اسرار آمیز بوده و شما باید آن ها را امتحان کنید. برای اولین بار در این نسخه بازی، بازیکن می تواند با استفاده از تنظیمات بزرگنمایی کرده و دنیای بازی را از نزدیک تر ببیند.

Android و iOS

Lara Croft GO

Lara Croft را در یافتن مقصدش از بین خرابه های یک تمدن کهن راهنمایی کنید

Lara-Croft-GO

Lara Croft GO یک بازی ماجراجویی-فکری به صورت نوبتی است که در دنیایی مرموز و سحر آمیز اتفاق می افتد. در این بازی شما به عنوان Lara باید در میان خرابه های یک تمدن باستانی به کاوش بپردازید و با رویارویی با چالش های مرگبار، اسرار آن را کشف نمایید و پرده از راز ملکه افسانه ای Venom بردارید. قابلیت های این بازی با شکوه، تصاویر آن هماهنگ، موسیقی آن پویا و کنترل کردن آن بسیار ساده است. این بازی از ۱۰۱ معما تشکیل شده که در ۶ فصل پر از آثار باستانی و لباس های کلکسیونی برای Lara گنجانده شده است.

Android ، iOS ، Windows

Hundreds

امتیاز کسب کنید و از انفجار دایره ها جلوگیری کنید

Hundreds

بازی Hundreds از بازیکنان می خواهد در هر معمای بین دایره ها، حداقل ۱۰۰ امتیاز کسب کنند. این دایره ها در حین بزرگ شدن قرمز رنگ می شوند و در صورت برخورد با یکدیگر منفجر خواهند شد و بازی تمام است! در این بازی بیش از ۱۰۰ معمای منحصر به فرد وجود دارد که در قالب طراحی ساده و چشم نواز و به همراه موسیقی اصلی گنجانده شده است.

Android و iOS

Threes

یک بازی سودوکو مانند با چالشی جدید

Threes

Threes یک بازی کلاسیک مدرن است که در طی آن شما باید با چالش هایی سودوکو مانند دست و پنجه نرم کرده و مغز خود را بیش از آنچه که تصور می کنید به کار بگیرید. این ماجراجویی با وجود شخصیت های دوست داشتنی و موسیقی دلپذیر تجربه ای کامل را برای شما رقم می زند. همچنین هیچ پرداخت درون برنامه ای در این بازی وجود ندارد.

Android ، iOS ، Windows

World of Goo

Goo ها، توپ هایی لجنی ولی دوست داشتنی

World-Of-Goo

در این بازی شما باید با کشیدن و رها کردن یک سری موجودات زنده لزج کره مانند، ساختار هایی مثل پل، گلوله توپ و بالن های هوایی بسازید. این بازی مملو از مراحل اسرار آمیز عجیب و غریب و به شدت زیبا است. همچنین در طول بازی معما ها، مناطق و موجودات جدیدی نیز معرفی می شوند. در طول بازی شما با گونه های خاص و جدیدی از Goo ها آشنا می شوید که هر کدام توانایی خاصی را دارند. همه این عناصر یک بازی ماجراجویی نفس گیر و لذت بخش را برای شما فراهم می کنند که می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم نماید.

Android و iOS

Two Dots

نقاط را به هم وصل کنید و شاهد اتفاقی عجیب باشید

Two-Dots

در این بازی شما باید نقاط را به یکدیگر متصل کنید، لنگر بیندازید، خط بکشید، بمب بسازید، آتش خاموش کنید و کار های جالب دیگری انجام دهید. بازی Two Dots دارای ۷۶۰ مرحله سرگرم کننده و اعتیاد آور است که دارای طراحی ساده و موسیقی آرامش بخشی است. شما می توانید با آرامش تمام این بازی را انجام داده و یکی یکی حرکات درست را بدون نیاز به نگران بودن در مورد زمان کشف کنید.

Android و iOS

Where's My Water?

به تمساح تشنه و دوستانش آب برسانید

Wheres-My-Water

در این بازی شما باید با هدایت آب به سمت حمام خراب یک تمساح به نام Swampy به او کمک کنید. در هر مرحله شما با معماهای چالش بر انگیز مبتنی بر قوانین فیزیک روبه رو می شوید که بسیار سرگرم کننده است. شما باید آب سالم را از بین فاضلاب ها، آب های سمی و بخار با حفر راه های مارپیچ شکل و پیچیده به Swampy برسانید. در این بازی ۴ داستان مجزا وجود دارد و هر داستان دارای شخصیت های مختص به خود به نام های Swampy، Allie، Cranky و Mystery Duck است. در این بازی بیش از ۵۰۰ مرحله و معمای جذاب وجود دارد که با شخصیت های متفاوتی انجام می شود.

Android و iOS

Worms 4

با کرم خود موشک و گوسفند پرتاب کنید و دیگر کرم ها را از پا در آورید

Worms-4

بدون شک بازی Worms را همه می شناسند و نیازی به معرفی ندارد، ولی برای بچه های کوچکتر که ممکن است هنوز با این بازی آشنا نباشند، آن را در لیست خود قرار دادیم. در این بازی شما باید با استفاده ار کرم ها به مبارزه با یکدیگر بپردازید. بازی Worms 4 که به صورت اختصاصی برای دستگاه های موبایل ساخته شده است، امکان اجرای مسابقات چند نفره به صورت همزمان و مسابقات کوتاه و سریع را داراست. علاوه بر این طراحی منو این بازی بسیار ساده بوده و کارتون های تصویری با کیفیت به کار رفته در این بازی، حتی در صفحه نمایش های کوچک بسیار زیبا و چشم نواز است. این بازی پر از سلاح های ارتقا یافته جدید و محیط های تازه است و دارای ۸۰ مرحله ماموریت تک نفره، مسابقات روزانه و رویداد های جهانی است. هیچ چیز مثل جنگ بین کرم ها هیجان انگیز نیست!

Android و iOS

Alphabear

املای درست کلمات را بنویسید و خرس جایزه بگیرید

Alphabear

در بازی Alphabear شما باید با انتخاب یک به یک حروف، املای کلمات را کامل کنید. در هنگام استفاده حروف در کنار یکدیگر، خرس هایی در بازی ظاهر می شوند. هر چه حروف بیشتری ببینید، خرس ها بزرگتر می شوند و شما امتیاز بیشتری خواهید گرفت. پس از گرفتن امتیاز کافی، شما به صورت دائم برنده یک خرس می شوید و می تواند آن را در کلکسیون خود قرار دهید. شما می توانید از این خرس ها برای افزایش قدرت خود، افزایش امتیاز کسب شده، گسترش زمان، کاهش یا افزایش زمان به نمایش در آمدن حروف و دیگر موارد در بازی های بعدی استفاده کنید.

Android و iOS

ارسال نظر