مهاجرت ۱۰ میلیون کاربر از اندروید به iOS

مدیران اپل و گوگل معتقدند، تغییر سیستم عامل و انتخاب یک گوشی و یا گجت با سیستمی متفاوت امری بسیار عادی در میان کاربران است. حال آنکه در دو سال اخیر ده میلیون کاربر از اندروید به IOS  مهاجرت کرده اند.

مهاجرت ۱۰ میلیون کاربر از اندروید به iOS

به گزارش کلیک، روزانه بسیاری از کاربران با گشت و گذار در فروشگاه های عرضه گجت و یا وبسایت ها از چند و چون سیستم عامل های متفاوت در گوشی های مورد نظر تحقیق می کنند. سیستم عامل اندروید یکی از پرطرفدارترین سیستم های حال حاظر به شمار می رود از آنسو جذابیت های سیستم عامل IOS را نیز نمی توان نادیده گرفت.

طبق نظرسنجی عمل آمده، بسیاری از کاربران علاقمند تغییر و تجربه سیستم عامل هایی متفاوت هستند که همین امر باعث شده تا روزانه بسیاری از کاربران سیستم عامل هایی متفاوت را انتخاب کنند. مدیران شرکت گوگل و اپل با ابراز رضایت از این امر افزودند این روند یک امر عادیست که این امکان را به کاربران می دهند تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

تحقیقات نشان می دهند که در دو سال اخیر میزان مهاجرت کاربران از سیستم عامل اندروید به IOS رشد چشمگیری داشته است تا آنجایی که ۱۰ میلیون کاربر سیستم عامل IOS را جایگزین گوشی های اندروید کرده اند.

علاوه بر جذابیت های عمده در سیستم عامل IOS یکی دیگر از دلایل این روند را می توان اپلیکیشن Move to Ios دانست که جریان این تغییر را سهولت بخشیده است. اپلیکیشن Move to iOS این امکان را برای کاربران بوجود آورده است تا تمامی اطلاعات ، تصاویر، شماره های تماس و اپلیکیشن های مورد نیاز خود را از این طریق به گجت جدید خود در سیستم عامل IOS انتقال دهند.

طبق آمارهای به دست آمده در اکتبر سال ۲۰۱۵، حدود یک تا پنج میلیون از کاربران سیستم عامل اندروید اقدام به نصب این اپلیکیشن کرده اند که این آمار تا سال ۲۰۱۶ تغییری محسوس داشته و به ۱۰ میلیون کاربر رسیده است. محققان پیش بینی کرده اند با در نظر گرفتن این که تمامی کاربران برای تغییر در سیستم عامل خود این اپلیکیشن را مورد استفاده قراد داده اند، تا چندی دیگر IOS را می توان محبوبترین سیستم عامل در میان کاربران گوشی های هوشمند نامید.

این روند از طرف شرکت اپل نیز تایید شده است. در ظرف مدت دو سال کاربرانی که به سیستم عامل IOS روی آورده اند پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

اگر شما هم جز کاربرانی هستید که در فکر تغییر سیستم عامل خود هستید کافیست اپلیکیشن Move to Ios را دانلود کنید و به آسانی تمامی اطلاعات خود را در سیستم عامل IOS تجربه کنید.

ارسال نظر