۱۰ بازی برتر سرویس Xbox Game Pass که حتما باید تجربه کنید

کمپانی مایکروسافت از عناوین قابل دانلود برای سرویس Xbox Game Pass پرده‌برداری کرد. سرویس Xbox Game Pass پلتفرمی در سبک برنامه‌ی Netflix است که در خود بازی‌های Xbox ONE و Xbox 360 را خواهد داشت.

۱۰ بازی برتر سرویس Xbox Game Pass که حتما باید تجربه کنید

کلیک،سرویس Xbox Game Pass در مقابل سرویس‌هایی مانند PlayStation Now و GeForce Now مجموعه‌ای ارزشمند از بازی‌ها را دربر خواهد داشت که می‌توانید آن‌ها را دانلود و بازی کنید چرا که سرویس Xbox Game Pass استریم نبوده و می‌توانید بازی‌ها را دانلود کنید، با این حال دانلود کردن بازی‌ها شما را صاحب آن‌ها نمی‌کند، اما در صورت تمدید اشتراک خود می‌توانید به تجربه آن‌ها بپردازید. هنگامی که یک بازی را دانلود کنید، امکان تجربه آفلاین آن به مدت ۳۰ روز وجود دارد.

مشترکین Xbox Live Gold از همین امروز می‌توانند از سرویس Xbox Game Pass به مدت ۱۴ روز به صورت رایگان استفاده کنند در حالی که مشترکین عادی از تاریخ ۱ ژوئن (۱۱ خرداد) می‌توانند از این سرویس به صورت رایگان و به مدت ۱۴ روز استفاده کنند. بعد از اتمام ۱۴ روز حق اشتراک به مبلغ ۹٫۹۹ دلار برای یک ماه ارائه خواهد شد که در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت حق اشتراک، یک ماه عضو سرویس Xbox Game Pass شوید و از تمامی ویژگی‌ها و مزایای آن‌ها استفاده کنید. Xbox Game Pass یک سرویس بازی اشتراکی جدید که به شما امکان دسترسی کامل به بیش از ۱۰۰ بازی در ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس ۳۶۰ را از طریق قابلیت backward compatible می‌دهد. نحوه کار این سرویس به این صورت است که هر ماه به صورت چرخشی بازی‌های جدیدی به این سرویس افزوده می‌شوند و برخی خارج می‌شوند، بنابراین می‌توانید هر ماه به چندین بازی جدید دسترسی پیدا کنید.

به منظور استفاده‌ی بیشتر شما کاربران از سرویس Xbox Game Pass و دانلود‌های به جا و با ارزش، ما فهرستی از ۱۰ بازی‌ای که بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار گرفته‌اند آماده کرده‌ایم که پیشنهاد می‌شود در صورت استفاده از سرویس، این بازی‌ها را دانلود کنید.

DmC: Definitive Edition

1th pic

با وجود اعتبار و ارزش زیادی که سری بازی‌های Devil May Cry دارند و همه‌ی گیمر‌ها بدون شک بازی‌های این سری را تجربه کرده‌اند. پیشنهاد می‌شود ریبوت کمپانی Ninja Theory از بازی هک اند اسلش Devil May Cry را از دست ندهند. حرکات شیک، طعم پانک راک، مبارزه‌های چالش‌برانگیز با یک سری موسیقی‌های زیبا همگی خاطره‌ی خوش از تجربه‌ی این بازی بر روی Xbox 360 به جا گذاشته است. حالا نسخه‌ی جدیدی از بازی با نام Definitive Edition بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار گرفته است که می‌توانید دانلود کنید. شما به جای تجربه‌ی بازی سال ۲۰۱۳ کنسول Xbox 360 یک نسخه‌ی کامل و بهبود یافته با ویژگی‌هایی مانند: گیم‌پلی بهبود‌یافته، رزولوشن ۱۰۸۰p، نرخ فریم ۶۰ فریم در ثانیه بدون پرداخت هیچ هزینه‌ی اضافی را در کنسول خود تجربه خواهید کرد.

The BioShock trilogy

2th pic

بدون شک یکی از سری بازی‌های معروف و با ارزش نسل قبلی کنسول‌های بازی های رایانه‌ای سری بازی‌های Bioshock می‌باشد. گیمر‌هایی که تا به امروز این سری ارزشمند را تجربه‌ نکرده‌اند پیشنهاد می‌شود حتما این سری را از طریق سرویس Xbox Game Pass دانلود کنید. البته طرفدارن سری بازی‌های بایوشاک نیز از این پیشنهاد ویژه نخواهند گذشت و درصدی از این طرفداران سه‌گانه‌ی با ارزش Bioshock را دانلود و بازی خواهند کرد. به جای پرداخت هزینه‌‌ای بابت خرید دیسک‌های بازی (نسخه‌ی Xbox 360) یا پرداخت هزینه‌‌ی $۶۰/£۴۵/AU$100 بابت خرید BioShock: The Collection شما می‌توانید هر یک از سه بازی را از طریق سرویس Xbox Game Pass با کمترین هزینه بازی کنید. در صورتی که کنجکاو هستید بدانید کدام قسمت بهترین قسمت از سری می‌باشد باید بگوییم که BioShock 2 بهترین بازی در این سه‌گانه است.

Banjo & Kazooie

3th pic

علاوه بر دریافت بازی های جدید در کنسول خود با پرداخت هزینه‌ی ماهانه‌ی ناچیزی از طریق سرویس Xbox Game Pass، شما می‌توانید یک سری از بازی‌های کلاسیک را نیز از طریق این سرویس دریافت و بازی کنید. همان طور که می‌دانید سری بازی های Banjo & Kazooie اولین بار در سال ۱۹۹۸ بر روی کنسول Nintendo 64 منتشر شد و بعد‌ها برای کنسول Xbox 360 نیز عرضه شد. حالا می‌توانید بازی‌های Banjo-Kazooie و Banjo-Tooie را بر روی کنسول مدرن Xbox ONE تجربه کنید. بدین ترتیب سرویس Xbox Game Pass فرصتی را برای گیمر‌ها فراهم کرده که از طریق آن بتوانند به نوستالژی‌های خود با صرف هزینه‌ی کم دست پیدا کنند.

Halo 5: Guardians

4th pic

بله درست است؛ شما می‌توانید آخرین بازی کمپانی مایکروسافت از سری معروف و نام‌آشنای Halo را با عنوان Halo 5: Guardians دانلود و بازی کنید. بدون خرید این بازی با قیمت‌های بالا می‌توانید از طریق سرویس Xbox Game Pass بازی را تهیه کنید. همان‌طور که مستحضرید بازی Halo 5: Guardians یکی از بازی‌های بزرگ کنسول Xbox ONE است که شامل ویژگی‌هایی مانند بخش داستانی ۴ نفره‌ی بازی، نقشه‌های عظیم جنگی بخش چند‌نفره‌ی آنلاین بازی است. حالا شما می‌توانید با عضویت در سرویس Xbox Game Pass این عنوان ارزشمند را تجربه کنید. به نظر می‌رسد که برای گیمر‌ها پیشنهاد بدی نیست. شایان ذکر است که برای دسترسی به بخش چندنفره‌ی آنلاین بازی Halo 5: Guardians شما باید جزو اعضای اشتراک Xbox Gold باشید.

Gears of War games

5th pic

بازی‌های Gears of War برای بسیاری از مردم شناخته شده است. اولین قسمت از این سری محبوب در سال ۲۰۰۶ بر روی کنسول Xbox 360 عرضه شد و نشان داد که بازی‌های نسل هفتم کنسول‌های رایانه‌ای پتانسیل خوبی دارند و توانستند در زمان خود حرفی برای گفتن داشته باشند. حالا در سال ۲۰۱۷ شما از طریق سرویس Xbox Game Pass می‌توانید اولین نسخه از سری بازی‌های Gears of War به همراه قسمت‌های بعدی این سری حتی نسخه‌ی Remaster کنسول Xbox ONE را در قالب یک مجموعه دریافت کنید. این مجموعه با ویژگی‌های ویژه‌ای مانند صدای فراگیر ۷٫۱ و نرخ فریم ۶۰ فریم در ثانیه همراه است که بدون شک ارزش این مجموعه را بیشتر می‌کند. اگر دوست دارید باز هم تجربه‌ی بازی Co-Op به همراه دوستان خود داشته باشید و یا بخش Horde Mode بازی را انجام دهید این فرصت را از دست ندهید و مجموعه را دانلود کنید. سری بازی‌های Gears of War تا به امروز به عنوان بهترین بازی‌های شوتر سوم شخص شناخته شده‌اند.

Spelunky

6th pic

اگر تا این قسمت از مقاله از بازی‌های پر زرق و برق Xbox صحبت کرده‌ایم بهتر است کمی درنگ کنیم و سری به بازی‌های کلاسیک دو بعدی بزنیم. بازی Spelunky در سال ۲۰۰۸ برای مرورگر های اینترنت ساخته شد اما در سال ۲۰۱۲ آن را برای کنسول ها و کامپیوتر ها نیز منتشر کردند. بدون اغراق میتوان این بازی را جزو بهترین بازی های ساخته شده در جهان دانست.هر مرحله از این بازی به صورت تصادفی ساخته می شود و برای گذر از هر مرحله باید بدون مردن به مقدار مورد نیاز پول تهیه نمایید.اگر در بازی بمیرید ،باید دوباره از اول شروع کنید و دیگر مراحلی مانند قبل را مشاهده نمی کنید.این بازی جذاب بسیار اعتیاد آور است و در هر بار بازی راه های جدیدی کشف می کنید. بازی Spelunkyy درباره یک ماجراجو است که غارها و جاهای گوناگون را برای پیدا کردن گنج های قدیمی و آثار باستانی می گردد. در طول این مسیر نیز با توجه به موانع به وجود آمده انگیزه و هدفش از غارنوردی های ساده فراتر می رود. ممکن است در ابتدا ظاهر نسبتاً ساده بازی شما را به اشتباه بیندازد اما به محض اینکه طی مدت زمانی کوتاه در گیم پلی آن غرق شدید، درمی یابید که بازی در باطن خود بسیار قوی بوده و در گیم پلی آن بسیار کار شده است.

XCOM: Enemy Within

7th pic

XCOM: Enemy Within نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی بازی اصلی XCOM: Enemy Unknown است. یک بازی استراتژی خوب که برای پلتفرم‌های PC, Xbox 360, PS3, iOS و PS Vita منتشر شده است. بازی XCOM: Enemy Within از سری بازی‌های جذاب XCOM محسوب می‌شود که توسط کمپانی ۲K Games طراحی و ساخته شده است و شرکت Firaxis Games برنامه‌ی توسعه‌پذیری بازی را بر عهده داشته است. اولین چیزی که در بازی XCOM: Enemy Within به چشم می‌خورد استفاده از یک تکنیک جدید در طراحی گیم‌پلی و در سبک استراتژی است. داستان بازی در آینده جریان دارد جایی که موجودات بیگانه حمله کرده‌اند و شما و گروهتان باید آن‌ها را نابود کنید. چون سبک بازی استراتژیک است دوربین از بالا نظاره‌گر مبارزه‌ی شماست. در این حالت مدیریت و میزان تسلط شما به دشمنان بسیار بالا بوده و بهتر است با یک برنامه‌ریزی از پیش تعین شده و کاملا استراتژیک به دشمنان حمله کنید. XCOM Enemy Within تغییر و تحولات بسیاری را به همراه داشته و ویژگی‌های جدیدی را نسبت به قسمت‌های قبلی دارد از جمله توانایی ارتقاء سربازان که میتوانید اجزای مختلف بدن را مورد آزمایش قرار دهید. گرافیک بازی بصورت حرفه ایکار شده و بازی از موتور گرافیکی خوبی بهره میبرد. فرصت را از دست ندهید و یکی از بازی‌های جذاب استراتژیک را از طریق سرویس Xbox Game Pass دانلود و بازی کنید.

Tekken Tag Tournament 2

8th pic

در حالی که می‌دانیم بازی Tekken 7 قرار است ماه ژوئن بر روی پلتفرم‌های PS4،Xbox ONE و PC عرضه شود اما بهتر است یک فلش بک به دنیای فرانچایز محبوب کمپانی Bandai-Namco بزنیم و از بازی مبارزه‌ای Tekken Tag Tournament 2 یاد کنیم. بازی Tekken Tag Tournament 2 سال ۲۰۱۱ بر روی کنسول Xbox 360 و سایر پلتفرم‌ها عرضه شد و به ما یک تجربه‌ی لذت‌بخش از بازی مبارزه‌‌ای ۳D را ارائه داد. اگر از طرفداران بازی‌های ۳D Fighting و صد البته سری بازی‌های Tekken هستید پیشنهاد می‌شود از طریق سرویس Xbox Game Pass این بازی را دانلود و بازی کنید. مطمئنا بازهم تجربه‌ی بازی با دوستان خود در این عنوان لذت‌بخش خواهد بود.

Massive Chalice and Iron Brigade

9th pic

ما دو عنوان استراتژی خوب از کمپانی سازنده‌ی Double Fine پیدا کرده‌ایم که از طریق سرویس Xbox Game Pass قابل دانلود است. Massive Chalice و Iron Bridage دو عنوان استراتژیک محبوب کمپانی Double Fine است که در Xbox Game Pass برای دانلود قرار گرفته شده‌اند. سبک بازی Massive Chalice ترکیبی از استراژی و کمی نقش آفرینی است. یا به عبارت دقیق تر سازندگان این بازی از سبک بازی X-COM و تاکتیک های سری بازی های Final Fantasy در این بازی استفاده کرده‌اند. بازی Iron Brigade یک بازی سبک دفاعی یا همان Tower Defense میباشد. داستان بازی در رابطه با موجوداتی مریخی است که به زمین حمله کرده اند و قصد نابودی بشریت را دارند و اما شما با سازه های خود و تقویت پایگاه و نیروهای خود میبایست جلوی آنها را گرفته و آنها را نابود سازید . بازی دارای یک سبک اکشن و استراتژیکی می باشد.

WWE 2K16 and NBA 2K16

10th pic

مطمئنا هر دو از عناوین ورزشی کمپانی ۲K هستند؛ WWE 2K16 و NBA 2K16. درست است که نسخه‌ی جدید این بازی‌ها هم‌اکنون در دسترس است اما هنوز هم این بازی‌ها یک معامله‌ی خوب به شمار می‌آیند چرا که شما تنها با صرف هزینه‌ی چند دلاری در ماه، دو عنوان ورزشی محبوب کمپانی ۲K را تجربه می‌کنید. علاوه بر این کمپانی مایکروسافت وعده داده است که کتابخانه‌ی بازی‌های Xbox Game Pass را گسترش خواهد داد این بدین معنی است که در آینده شاهده عناوین پر فروش شوتر کمپانی ۲K در سرویس Xbox Game Pass خواهیم بود. پیش از این هم کمپانی ۲K از سرویس جدید مایکروسافت (Xbox Game Pass) استقبال کرد و حمایت خود را در این زمینه به صورت رسمی اعلام کرد. در واقع کمپانی مایکروسافت می‌خواهد سیستم عملکرد پلتفرم Netflix را برای بازی‌های کنسول خودش راه‌اندازی کند. این بازی‌ها در ژانر‌های مختلف دسته‌بندی شده و برای همه‌ی سلیقه‌ها وجود خواهد داشت.

ارسال نظر