همین الان یک پلی‌استیشن 4 بخرید!

پلی‌استیشن 4 کنسولی است که در تعطیلات پیش رو با شرایط ویژه‌ای به فروش گذاشته شده است. شاید همین الان هم یکی از آن را داشته باشید! مانند جمعیت 30 میلیونی که آن را پیش‌تر خریده‌اند. اما چرا پلی‌استیشن 4: چون استفاده از آن سریع و آسان است، بازی‌های محشری دارد و امکانات جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد.

همین الان یک پلی‌استیشن 4 بخرید!

اما چرا پلی‌استیشن 4: چون استفاده از آن سریع و آسان است، بازی‌های محشری دارد و امکانات جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد.

شاید هنوز هم متقاعد نشده باشید! البته ممکن است به نظر شما 299 دلار، پول زیادی برای خرج کردن باشد. تعجب کردید؟ بله، پلی‌استیشن 4 همراه با یکی از دو بازی زیبا، محشر و کاملا رایگانش به قیمت 299 دلار به فروش گذاشته شده است. پس شک نکنید که الان بهترین زمان برای خرید یک پلی‌استیشن 4 است (به خصوص تا قبل از 19 دسامبر).

باز هم اگر هنوز برای خرید، مجاب نشده‌اید در اینجا 15 دلیل برای اینکه همین الان یک کنسول پلی‌استیشن 4 خریداری کنید، آورده شده است:

1- از همیشه ارزان‌تر شده است

1-its-less-expensive-than-ever

این باندل 300 دلاری همراه با نسخه جدید بازی جنگ ستارگان به نام بتل‌فیلد به عنوان شاخه‌ای از بازی قدیمی جنگ ستارگان به صورت قابل دانلود، عرضه شده است.

این دلیل شماره یک برای اینکه همین الان یک پلی‌استیشن 4 بخرید، است چرا که این کنسول هم‌اکنون به دو صورت باندل (تصویر فوق) و شامل بازی " Uncharted: The Nathan Drake Collection" به فروش گذاشته شده است. این باندل‌ها به طور معمول، 349 دلار قیمت دارند.

این حراج تا 19 دسامبر ادامه دارد، بنابراین همین الان دست به کار شوید.

2- سرویس پلی‌استیشن پلاس همچنان بهترین در دنیای بازی است

2-playstation-plus-continues-to-be-the-best-deal-in-gaming

"Rocket League" (تصویر بالا) یکی از بی‌شمار بازی‌های فوق‌العاده و کاملا رایگانی است که مشترکان پلی‌استیشن پلاس، امسال آن را دریافت می‌کنند.

آیا از بازی‌های فوق‌العاده لذت می‌برید؟ البته که همین طور است. به همین دلیل باید خرید یک پلی‌استیشن 4 را در ردیف شماره یک برنامه خرید خود بگنجانید. علاوه بر بازی‌های محشر، نظر شما در مورد بازی‌های رایگان چطور است؟ بله، این دقیقا چیزی است که شما هر ماه با یک اشتراک از سرویس پلی‌استیشن پلاس سونی، دریافت می‌کنید. این سرویس، امکان بازی چند نفره آنلاین را فراهم می‌کند، اما نکته مهم‌تر این است که شما می‌توانید در هر ماه از طریق برنامه، بازی‌های رایگان را دریافت و از آنها تا زمانی که مشترک سرویس هستید، استفاده نمایید. این سرویس در ابتدا دارای حق اشتراک رایگان دو ماهه است و این یعنی مجالی برای درنگ نیست!

3 - "Bloodborne"

3-bloodborne

توجه داشته باشید که "Bloodborne" برای کسانی که قلبشان ضعیف است، مناسب نیست. اژدهای تصویر بالا را می‌بینید؟ این یک هنر مفهومی نیست و شما باید در قامت یک شکارچی نسبتا کوچک در این هماورد با اژدهای غول‌پیکری که به طور اعجاب‌آوری سریع است، مبارزه کنید. پس حساب و کتاب کار دستتان باشد. "Bloodborne" یک بازی باشکوه، مخوف، به شدت چالش‌برانگیز و در عین حال یکی از بهترین بازی‌های سال 2015 است و تنها می‌توانید آن را با پلی‌استیشن 4 بازی کنید.

4- با اشتراک کابلی خداحافظی و به پلی‌استیشن Vue سلام کنید

4-say-goodbye-to-your-cable-subscription-and-say-hello-to-playstation-vue

پلی‌استیشن Vue در حال حاضر به ساکنان شیکاگو، دالاس، لس‌آنجلس، میامی، نیویورک، فیلادلفیا و منطقه ساحلی سان‌فرانسیسکو ارائه شده است. این یک بسته "الیت" به قیمت 64.99 دلار برای شهر نیویورک است.

مطمئنا ایکس‌باکس‌وان می تواند اشتراکات کابلی شما را از طریق باکس، انجام دهد. در عوض، سونی ساز مخالفی نواخت و نسخه تلویزیون پولی خود را ایجاد کرد که البته تا این زمان در همه جا قابل دسترس نیست، اما قطعا تا سال 2016 گستره وسیع‌تری را تحت پوشش قرار خواهد داد. شما در حالی که کانال‌های محلی خود را دارید می‌توانید تعدادی از کانال‌های پولی مورد علاقه خود را مانند Comedy Central و FX نیز اضافه کنید. محدوده قیمت و ارائه کانال بسته‌ها از 49.99 دلار شروع و تا 64.99 دلار افزایش می‌یابد.

5- ایده‌آل برای کسانی که علاقه به اشتراک کابلی ندارند: اپلیکیشن‌های فراوان

5-perfect-for-cord-cutters-apps-galore

به دلیل افت تحصیلی در کالج، 8 سال پیش من همه کابل ها را قطع کردم. پس از 8 سال، اکنون حفظ یک زندگی بدون کابل مخصوصا با انتخاب استریمینگ اپ‌ها روی پلی‌استیشن 4 راحت‌تر شده است. استانداردهایی مانند Netflix، Hulu و یوتیوب به علاوه استریمینگ‌های انحصاری مانند Spotify در دسترس هستند. اپلیکیشن یوتیوب روی پلی‌استیشن 4 نحوه تعامل با یوتیوب را برای من به کلی دگرگون کرده است، این نرم افزار از جایی که من گاه و بیگاه روی یک لینک مستقیم بازدید کرده‌ام به سرویسی مانند Netflix متصل می‌شود. همچنین اپلیکیشن Munchies کانال Vice نیز، خیلی خوب است!

6- بازی‌های کلاسیک پلی‌استیشن 2 را اجرا کنید (و برخی از بازی‌های پلی‌استیشن 3 حتی!)

سونی این قابلیت‌های جدید را به تازگی معرفی کرده است. امکان اجرای شماری از بازی‌های پلی‌استیشن 2 روی پلی‌استیشن 4 با وضوح HD و دیگر ویژگی‌هایی مانند تروفیز فراهم شده است. محدوده قیمتی آن از 9.99 دلار شروع و تا 14.99 دلار افزایش می‌یابد. اولین گروه از بازی‌ها شامل بازی‌های جنگجویانه‌ای مانند "Grand Theft Auto 3: San Andreas" و دیگر بازی‌های پرطرفداری از قبیل "Rogue Galaxy" است. البته شما نمی‌توانید تنها دیسک‌های قدیمی PS2 را درون PS4 بگذارید اما این خیلی هم بد نیست.

7- واقعیت مجازی برای پلی‌استیشن 4 در سال 2016 عرضه می شود

7-virtual-reality-is-coming-to-playstation-4-in-2016

این پلی‌استیشن VR است، هدستی برای پلی‌استیشن 4 که بازی‌های واقعیت مجازی را امکان‌پذیر می کند.

VR دیگر یک وسیله دسترس‌ناپذیر نیست. سونی، پلی‌استیشن VR را برای پلی‌استیشن 4 در نیمه اول سال 2016 عرضه خواهد کرد (یعنی معمولا قبل از ماه ژوئن). همچنین در مجموع، 17 بازی برای این دستگاه به طور رسمی معرفی شده است. استفاده از هدست کاملا راحت است و یک تجربه فوق‌العاده ذهنی را در اختیار می‌گذارد. مهم‌تر از همه، این وسیله تجربه واقعیت مجازی را بدون تحمیل هیچ گونه هزینه اضافی کامپیوترهای پیشرفته (یا گوشی‌های پیشرفته) فراهم می‌کند.

8- می‌توانید هر جایی که خواستید بازی کنید (حداقل روی یک پلی‌استیشن ویتا یا به زودی روی یک مک یا کامپیوتر شخصی)

8-play-your-games-anywhere-well-at-least-on-a-playstation-vita-or-a-macpc-soon

قابلیت روشن کردن و استفاده از پلی‌استیشن 4 به صورت از راه دور از طریق پلی‌استیشن ویتا بسیار قابل توجه است. آیا پسر شما می‌خواهد "Glee" را تماشا کند اما شما دوست دارید supermutant ها را در Commonwealth بکشید؟ خب ویتا را بردارید و به بازی ادامه دهید! بهتر از این حتی سونی در حال کار بر روی قابلیت بازی همزمان با یک کامپیوتر شخصی یا مک است!

9- بازی‌های مستقل در پلی‌استیشن استور

9-indie-games-on-the-playstation-store

هر کسی در مورد شباهت بازی‌ها به هم، شکایت کند واضح است که به قابلیت فوق‌العاده بازی‌های مستتقل توجه نکرده است. همین آخر هفته گذشته، دو بازی "Bastion" و "Nuclear Throne" برای پلی‌استیشن 4 عرضه شدند و هر دو بازی بی‌نظیرند. همانطور که این بازی‌ها در لیست "بهترین بازی‌های عرضه شده توسط یک منتشر کننده بزرگ سال" معرفی شده اند، ارزش هزینه کردن را به خاطر قیمت یک پنجم 60 دلاری دارند. شماری از بهترین بازی‌ها در 10 سال گذشته، بازی‌های مستقل بوده اند (چیزی در مورد "Minecraft" شنیده اید؟) و این روند رو به افزایش است.

10- این کنسول بیش از همیشه قدرتمندتر شده است

10-its-more-powerful-than-ever-before

یک اسکرین‌شات از کاراکتر محوری "Kara" از بازی در حال توسعه انحصاری پلی‌استیشن 4 به نام "Detroit".

مطمئنا این مهمترین عامل در ساخت بازی‌های بزرگ نیست اما در اختیار قرار دادن توان پردازشی بیشتر به توسعه‌دهندگان، مزایای بی‌شماری برای مصرف‌کنندگان خواهد داشت. سونی به تازگی نسل هفتم پردازنده‌های 8 هسته ای را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است در نتیجه آنها می‌توانند بازی‌های خود را جذاب‌تر از همیشه بسازند و اگر تغییری هم در بازی رخ ندهد، این قطعا خالی از فایده نخواهد بود.

11- دسته بازی فوق العاده DualShock 4 با باتری قابل شارژ

11-the-great-dualshock-4-gamepad-with-rechargeable-battery

برای بسیاری، DualShock 4 بهترین دسته بازی ساخته شده تاکنون است چرا که بسیار خوش‌ساخت، دارای کاربری راحت و عرضه شده همراه با یک باتری است (قابل شارژ با هر سیم رایج میکرو usb). چیزی که در طول عمر کنترلرها به عنوان کمبود، احساس شده با طراحی و راحتی بیشتر جبران شده است. اگر کسی بخواهد یک بازی را تحت کنترل بگیرد، پد لمسی بزرگ و قابل کلیک کردن در اختیار اوست.

12- "Uncharted: The Nathan Drake Collection"

12-uncharted-the-nathan-drake-collection

اگر به دنبال بازی‌های انحصاری هستید، مجموعه "Uncharted" به طور انحصاری بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ارائه می‌شود. آخرین ارائه در واقع مجموعه بهسازی شده از اولین سه بازی عرضه شده بر روی پلی‌استیشن 3 است. یکی از دو باندل پلی‌استیشن 4 به قیمت 299 دلار، همراه با "Uncharted: The Nathan Drake Collection" عرضه شده است و در کنار بازی " Star Wars Battlefront " ممکن است یک انگیزه دیگر برای خرید این کنسول باشد.

13- بازی‌های انحصاری مانند "Detroit" و "The Last Guardian" در راه‌ هستند

13-upcoming-exclusives-like-detroit-and-the-last-guardian

بهترین بازی‌های پلی‌استیشن 4 هنوز در راه هستند که البته موعد عرضه آنها نزدیک است. به احتمال زیاد دو بازی "Detroit" و "The Last Guardian" در انتهای این لیست قرار دارند. به این لیست، تمام آنچه که قرار است با پلی‌استیشن VR، سال آینده عرضه شوند اضافه کنید و انتظار شما برای سلطه کامل پلی‌استیشن در بخش بازی‌های انحصاری کاملا پذیرفتنی است.

14- ادغام بیشتر با سرویس موزیک دیجیتال "Spotify "

14-deep-spotify-integration

زمانی که طرح "پلی‌استیشن موزیک" با شکست مواجه شد، این شرکت دست به اقدام عجیبی زد: کار با Spotify برای تبدیل آن به پخش‌کننده موزیک اصلی روی پلی‌استیشن 4. شما حتی می‌توانید موزیک‌های داخل بازی را با ترک‌های Spotify جایگزین کنید (با حفظ افکت‌های صوتی داخل بازی). این بسیار شگفت انگیز است و حتی بهتر اینکه شما نیاز به پرداخت حق اشتراک ندارید.

15- بازی‌هایی را اجرا کنید که در مالکیت شما نیستند و دوستانی پیدا کنید که به شما برای پشت سر گذاشتن چالش‌های دشوار کمک می‌کنند

15-play-games-you-dont-own-and-have-friends-help-you-get-past-tough-challenges

آیا دوست دارید یک بازی را که تاکنون خریداری نکرده اید، امتحان کنید و همین حالا یک دوست آنلاین برای بازی پیدا کنید؟ شما می‌توانید بازی دلخواه خود را در اختیار بگیرید (البته با اجازه آنها) و آن را امتحان کنید. یا نظرتان در مورد این سناریو چیست: شما در یک مبارزه سخت گیر کرده‌اید و نیاز دارید که عمه ملیندا به کمک شما بیاید! SharePlay همه این‌ها را امکان‌پذیر می‌کند و این چیزی است که تنها از عهده پلی‌استیشن 4 برمی‌آید.

ارسال نظر