این کارآفرین موفق در 16 سالگی مدرسه را ترک کرد

رسانه کلیک - حتماً شما هم قبل از این در خصوص افراد موفقی که مدرسه و یا دانشگاه را ترک کرده‌اند مطالبی را خوانده‌اید امروز می‌خواهیم یک کارآفرین 25 ساله به شما معرفی کنیم که  در 16 سالگی مدرسه را ترک کرد تا پلتفرم اجاره املاک Appear Here را راه اندازی کند.

این کارآفرین موفق در 16 سالگی مدرسه را ترک کرد

راس بیلی ایده جدیدی را در قالب Appear Here ارائه کرد که ابتدا در لندن و سپس در سایر شهرهای اروپا و آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. پلتفرم رایگان Appear Here اجازه می‌دهد تا صاحب‌خانه ها فضای خالی خود را به راحتی اتاق یک هتل اجاره دهند .

پلتفرم اجاره املاک Appear Here که بیلی آن را سال 2012 تأسیس کرد، اکنون 12 میلیون دلار سرمایه دارد و سبب ایجاد یک اصطلاح جدید در اجاره مغازه و یا شرکت به نام "pop up" شده است. این عنوان به فضاهای کوچکی گفته می‌شود که به طور موقت و با قیمت های پایین به افراد اجاره داده می‌شود تا بتوانند ایده های خود را اجرایی کنند.

بیش از هزار فضا در انگلستان در پلتفرم Appear Here ثبت شده است، در شهر نیویورک هم که تنها یک سال است به این پلتفرم پیوسته ، نیز هزار مورد ثبت شده است. حتی جیمی لاین (بازیگر) هم با استفاده از پلتفرم اجاره املاک Appear Here نسبت به راه اندازی نام تجاری خود کرد.

سازنده این پلتفرم در خصوص قیمت املاک می‌گوید: معمولاً یک قیمت مشخص برای اجاره نامه ها وجود دارد اما حقیقت این است که هزینه اجاره باید متغیر باشد. این هزینه های ثابت باعث شده تا فشار زیادی به کسب و کارها وارد شود، حتی خیلی از افراد مجبور شده‌اند تا مغازه خود را ببندند.

بیلی می‌گوید: املاک و مستغلات باید به سمت یک مدل قیمت گذاری انعطاف پذیر تر حرکت کنند، مانند قیمت گذاری اوراق بهادار و یا همانند هتل ها که در هنگام برگزاری کنفرانس و یا جشنواره در شهر قیمت آنها تغییر می‌کند.

وی استدلال می‌کند: اگر شما در ماه دسامبر 70 درصد کمتر از درآمد همیشگی به دست آورده‌اید نباید میزان اجاره به همان اندازه ماه های دیگر باشد. تا چند سال پیش مردم می‌گفتند که این ایده احمقانه است و صاحب‌خانه هرگز این کار را انجام نخواهد داد. اما اکنون فضا برای انجام این کار مهیا شده است.

در حال حاضر پلتفرم اجاره املاک Appear Here در آمریکا به‌سرعت در حال گسترش است و ده مالک بزرگ در ایالات‌متحده قراردادهای منحصربه‌فردی با این پلتفرم امضا کرده‌اند که از آن میان می‌توان به بلک استون و سیمون اشاره کرد.

Appear Here سال گذشته 12 میلیون دلار سرمایه داشت و این در حالی است که بیلی امسال یک دفتر جدیدی در ایالات‌متحده راه اندازی کرده و اسپانسرهای جدیدی را جذب کرده است که مبلغ نامعلومی را در این پلتفرم اجاره املاک سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این میزان سرمایه برای فردی که هنوز در اواسط دهه بیست زندگی خود است، بسیار چشمگیر است.

بیلی مجبور است بارها بین لندن، پاریس و نیویورک پرواز کند. او می‌گوید که همیشه خسته است، اما هرگز این را در ظاهر خود نشان نمی‌دهد - او یک گردباد ایده‌ها و نظرات است.

وی در خصوص روند رشد شرکت می‌گوید: تمرکز اصلی من در طی شش ماه گذشته، ایجاد یک تیم اجرایی قوی در Appear Here بود و به تازگی موفق به جذب افراد مورد نظر خود در این شرکت شدم.

او سعی می‌کند تا صمیمیت و روحیه مشارکت در میان کارکنان خود را به طرق مختلف افزایش دهد همه 70 کارمند این شرکت از یک مدل نوت بوک و قلم استفاده می‌کنند و همگی ناهار روز جمعه را با هم می‌خورند.

به نظر می‌رسد که بیلی مشتاق حفظ روند رو به رشد پلتفرم اجاره املاک Appear Here است و برای این کار شرکت هایی چون Net-A-Porter، Airbnb و نایک را الگوی خود قرار داده است. بیلی می‌گوید: شما باید یک شرکت ایجاد کنید که دوستش دارید و مردم با ارزش های مشابه را جذب کنید.

او به تازگی خواندن کتاب کفش سگ: خاطران خالق نایک؛ را به پایان رسانده است. بیلی می‌گوید: ما می‌خواهیم مانند نایک برای کارآفرینان و طراحان باشیم.

ارسال نظر