17 خرداد زمان بازگشایی دانشگاه‌ها

رسانه کلیک - رئیس جمهور گفت: دانشگاه‌ها غیر از رشته‌های پزشکی که اکنون نیز فعال هستند فعالیت خود را از ۱۷ خرداد در حوزه آزمایشگاه و کارگاه‌ها آغاز خواهند کرد.

17 خرداد زمان بازگشایی دانشگاه‌ها

حسن روحانی رییس جمهور ایران صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در خصوص روند بازگشایی رستوران‌ها و دانشگاه ها خبر داد.

رییس جمهور گفت:« رستوران ها نیز بعد از ماه مبارک رمضان در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های خود را از سر می‌گیرند. کنکور نیز در چارچوب همین پروتکل‌ها انجام خواهد شد. دانشگاه‌ها غیر از رشته‌های پزشکی که اکنون نیز فعال هستند فعالیت خود را از ۱۷ خرداد در حوزه آزمایشگاه و کارگاه‌ها آغاز خواهند کرد.»

روحانی گفت:« فعالیت‌های ورزشی بازگشایی خواهند شد البته این کار باید در چارچوب پروتکل های بهداشتی و بدون تماشاچی باشد، هیچ اجتماعی را شاهد نباشیم و تماشاچی در این حوزه حضور نداشته باشد که این پروتکل از سوی وزارت بهداشت ابلاغ خواهد شد.»

رئیس جمهور درباره فعالیت هتل‌ها در این ایام گفت:« در این ایام هتل ها کاملا بسته نیستند صرفا قسمت رستوران آنها بسته بود. هتل‌ها باز بود مردم می‌توانستند به هتل بروند و حتی می‌توانستند به رستوران هتل بگویند که غذا را برایشان به اتاق هتل بیاورد اما بعد از ماه مبارک رمضان رستوران هتل‌ها نیز فعال خواهد شد.»

ارسال نظر