تاریخ عرضه دقیق کنسول Xbox One S اعلام شد

قبل از برگزاری رویداد بزرگ E3 سال میلادی جاری، شایعه های زیادی در خصوص نسخه ارتقا یافته دو کنسول نسل هشتم به گوش می رسید به طوری که منابع معتبر خارجی نیز، وجود کنسول های جدید را به نحوی تایید کردند. پس از برگزاری این رویداد مهم صنعت گیم، کمپانی مایکروسافت از نسخه کوچک تر شده و بهبود یافته کنسول Xbox One با نام ایکس باکس وان اس رونمایی کرد. در پی این اقدام، بخش سرگرمی های کمپانی ژاپنی سونی نیز خبر از وجود نسخه جدید کنسول پلی استیشن ۴ داد! البته هنوز جزئیات رسمی ای از کنسول جدید پلی استیشن ۴ منتشر نشده و به گفته برخی از تحلیل گران، سخت افزار مورد استفاده شده در این دستگاه قدرتمند تر شده و به راحتی از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن پشتیبانی خواهد کرد. در زمان رونمایی از کنسول ایکس باکس وان اس، کمپانی مایکروسافت تاریخ انتشار دقیق این مدل از کنسول های نسل هشتم را اعلام کرد. چند ساعت پیش، پس از رونمایی از دو باندل مختلف این دستگاه بازی، تاریخ عرضه دقیق آن نیز اعلام گردید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تاریخ عرضه دقیق کنسول Xbox One S اعلام شد

پس از برگزاری این رویداد مهم صنعت گیم، کمپانی مایکروسافت از نسخه کوچک تر شده و بهبود یافته کنسول Xbox One با نام ایکس باکس وان اس رونمایی کرد. در پی این اقدام، بخش سرگرمی های کمپانی ژاپنی سونی نیز خبر از وجود نسخه جدید کنسول پلی استیشن ۴ داد! البته هنوز جزئیات رسمی ای از کنسول جدید پلی استیشن ۴ منتشر نشده و به گفته برخی از تحلیل گران، سخت افزار مورد استفاده شده در این دستگاه قدرتمند تر شده و به راحتی از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن پشتیبانی خواهد کرد. در زمان رونمایی از کنسول ایکس باکس وان اس، کمپانی مایکروسافت تاریخ انتشار دقیق این مدل از کنسول های نسل هشتم را اعلام کرد. چند ساعت پیش، پس از رونمایی از دو باندل مختلف این دستگاه بازی، تاریخ عرضه دقیق آن نیز اعلام گردید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، چندی پیش کمپانی بزرگ مایکروسافت، تاریخ عرضه دقیق مدل های ۵۰۰ گیگاباتی و ۱ ترابایتی کنسول ایکس باکس وان اس را به صورت رسمی اعلام کرد. البته در زمان رونمایی از این دستگاه، رموندی ها تاریخ عرضه نسخه ۲ ترابایتی کنسول Xbox One S را مشخص کردند. این مدل (۲ ترابایتی) قرار است در تاریخ ۲ آگوست سال میلادی جاری مصادف با سه‌ شنبه ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۹۵، با قیمت ۳۹۹ دلار روانه بازار جهانی خواهد شد.

ممکن است بسیاری از گیمرها علاقه ای به تهیه مدل ۲ ترابایتی کنسول ایکس باکس وان اس نداشته باشند! کمپانی مشهور مایکروسافت به فکر این دسته از کاربران و گیمرها بوده و در زمان معرفی آن، از دو مدل ۵۰۰ گیگابایتی و ۱ ترابایتی این دستگاه نیز رونمایی کرد. این دو مدل به ترتیب با قیمت های ۲۹۹ دلار و ۳۴۹ دلار آماده پیش فروش هستند و بر خلاف شایعات پیشین، در تاریخ ۲۳ آگوست سال میلادی جاری مصادف با سه‌ شنبه ۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۵، توسط رموندی ها عرضه خواهد شد.

علاوه بر اعلام تاریخ عرضه دقیق تو مدل ذکر شده در بالا، رموندی ها از دو باندل جذاب کنسول ایکس باکس وان اس نیز رونمایی کردند. این دو باندل بسیار ویژه هیچ تفاوت قیمتی با مدل های ۵۰۰ گیگابایتی و ۱ ترابایتی ندارند و شما با پرداخت همان قیمت، صاحب یک عدد بازی مورد انتظار Madden NFL 17 و یا Halo 5: Guardians شوید!

اولین باندل رونمایی شده مربوط به بازی پرطرفدار Madden NFL 17 می باشد! مدل ۵۰۰ گیگابایتی این باندل تنها با قیمت ۲۹۹ دلار (مدل ۱ ترابایتی آن با قیمت ۳۴۹ دلار)، آماده پیش فروش می باشد. در صورتی که اقدام به پیش خرید این کنسول کوچک شده کنید، علاوه بر دریافت یک عدد کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان S به همراه لوازم جانبی آن (دفترچه راهنما، آداپتور، کنترلر جدید ایکس باکس وان و..)، یک نسخه اورجینال و فیزیکی عنوان Madden NFL 17 را دریافت می کنید. هدایا شما تنها به دریافت این بازی ویدیویی شناخته شده محدود نمی شود و شما به صورت رایگان، می توانید به عضویت سرویس EA Access درآیید. با عضویت در این سرویس، می توانید از تمامی مزایای آن بهره مند شوید و عناوین کمپانی الکترونیک آرتز را، چند روز زودتر از سایر گیمرها و بازی بازان تجربه کنید. پس از پرداخت وجه و پیش خرید این کنسول خانگی، رموندی ها در روز ۲ شهریور ماه، کنسول را به دست شما خواهند رسانید.

در زیر می توانید تصویری از معرفی باندل Madden NFL 17 کنسول Xbox One S را مشاهده کنید.

Madden-NFL-17-Xbox-One-S-Bundle

باندل دومی که توسط شرکت مایکروسافت معرفی گردید، مربوط به عنوان بی نظیر Halo 5: Guardians است. مدل ۵۰۰ گیگابایتی این باندل نیز همانند باندل قبلی، با قیمت ۲۹۹ دلار (مدل ۱ ترابایتی آن با قیمت ۳۴۹ دلار) به فروش خواهد رسید و هیچ گونه هزینه اضافه ای به دلیل دریافت عناوین موجود در این باندل پرداخت نخواهید کرد. در صورت پیش خرید این محصول، رموندی ها علاوه بر ارسال یک عدد کنسول ایکس باکس وان اس به رنگ سفید به همرامی تمامی لوازم جانبی آن (دفترچه راهنما، آداپتور، کنترلر جدید ایکس باکس وان و..)، یک نسخه اورجینال و فیزیکی بازی ویدیویی Halo 5: Guardians و Halo: The Master Chief Collection را به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد کرد. این باندل نیز در تاریخ ذکر شده (۲ شهریور ماه سال جاری) به صورت رسمی عرضه می شود.

در زیر می توانید تصویری از معرفی باندل Halo 5: Guardians کنسول Xbox One S را مشاهده کنید.

Halo-5-Guardians-Xbox-One-S-Bundle

ابعاد کنسول ایکس باکس وان اس، ۴۰ درصد نسبت به نسخه استاندارد و معمولی کنسول ایکس باکس وان کوچک تر شده و مشکل حجیم بودن کنسول در مقایسه با پلی استیشن ۴ را برطرف کرده است. همچنین تغییراتی در کنترلر این دستگاه صورت گرفته که باعث عملکرد بهتر آن نسبت به گذشته شده است. به علاوه، قابلیت اجرای فیلم ها و ویدیوها با رزولوشن ۴K برای این دستگاه فراهم شده و از ویژگی HDR نیز پشتیبانی کامل می کند که باعث افزایش کیفیت تصاویر و نمایش زنده تر آن ها می شود. دو بازی Gears of War 4 و Scalebound جز اولین عناوین این کنسول نسل هشتم هستند که از قابلیت ویدیوهای HDR بهره مند می باشند. کنترلر جدید کنسول Xbox One S نیز به صورت مجزا با قیمت ۵۹ دلار به فروش خواهد رسید و علاقه مندان و دارندگان نسخه استاندارد این کنسول، می توانند با پرداخت این مبلغ، اقدام به تهیه آن کنند.

شکست کنسول ایکس باکس وان در برابر کنسول قدرتمند پلی استیشن ۴، بر همگان آشکار است به طوری که خود رموندی ها به این شکست اعتراف کردند. حال مایکروسافت قصد دارد که در تعطیلات سال میلادی آینده (۲۰۱۷)، نسخه ارتقا یافته و فوق قدرتمند کنسول ایکس باکس وان را عرضه کند. نام رمزی این پروژه، اسکوریپو (Scorpio) انتخاب شده و شرکت سازنده آن ادعا می کند که این دستگاه، قوی ترین کنسولی است که تا به امروز ساخته و توسعه یافته شده است. حال باید منتظر رونمایی از این کنسول در تعطیلات سال آینده (دی ماه سال ۱۳۹۵) باشیم. رسانه کلیک تمامی خبرها و شایعات این موضوع را به طور کامل پوشش خواهد داد. همراه ما باشید...

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص مدل اسلیم کنسول ایکس باکس وان چیست؟ شما چه انتظاراتی از مدل جدید کنسول نسل هشتم رموندی ها داشته اید؟ آیا نسخه جدید کنسول پلی استیشن ۴ نیز مشابه کنسول Xbox One S خواهد بود و یا تغییراتی در سخت افزار آن صورت گرفته می شود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر