حافظه فلش 1 ترابایتی SanDisk در نمایشگاه CES 2018 رونمایی شد

رسانه کلیک - در سال های اخیر حجم فایل های مختلف افزایش یافته است و افراد به خرید حافظه های ذخیره سازی جانبی تمایل بیشتری نشان می دهند. بدین منظور حافظه فلش 1 ترابایتی سن دیسک در نمایشگاه CES 2018 رونمایی شد.

حافظه فلش 1 ترابایتی SanDisk در نمایشگاه CES 2018 رونمایی شد

در سال های اخیر حجم فایل ها افزایش چشمگیری داشته است که شاید یکی از دلایل آن ها مربوط به فیلم ها با رزولوشن 4K باشد. بدین منظور افراد نیاز بیشتری به خرید حافظه های ذخیره سازی جانبی حس می کنند. در بازار هاردهای زیادی با ظرفیت بالا موجود است که البته به علت اندازه بزرگ، قابلیت حمل بالایی ندارند.

فرض کنید که بتوانید حجم زیادی از اطلاعات را در جیب خود داشته باشید و بتوانید بدون هیچ مشکلی آن را حمل کنید. برای چنین منظوری، شرکت سن دیسک در نمایشگاه CES 2018 از حافظه فلش 1 ترابایتی خود رونمایی کرد. این شرکت ادعا می کند که موفق به تولید کوچک ترین حافظه فلش 1 ترابایتی در دنیا شده است.

حافظه فلش 1 ترابایتی

حافظه های فلش در حال حاضر دارای اندازه کوچکی هستند و قابلیت حمل بالایی دارند. با این وجود کوچک تر شدن اندازه آن ها می تواند برای بسیاری جذاب باشد. حافظه فلش 1 ترابایتی سن دیسک دارای رابط USB-C است، بنابراین برای استفاده از آن نیاز به کامپیوتری دارید که دارای این پورت باشد. مک بوک های اپل معمولا دارای حافظه داخلی کمی هستند، شاید این محصول بتواند کاربران این لپ تاپ ها را جذب کند.

این شرکت آمریکایی علاوه بر فلش مموری 1 ترابایتی خود، از نمونه ای 256 گیگابایتی نیز رونمایی کرده است. بر اساس اعلام این شرکت، با خرید نسخه 256 گیگابایتی می توانید نزدیک به 14000 عکس، 10 ساعت فیلم با رزولوشن فول اچ دی و 16000 آهنگ را با خود حمل کنید و همچنان 64 گیگابایت حافظه خالی داشته باشید.

حافظه فلش 1 ترابایتی سن دیسک

این شرکت هنوز اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه و همچنین قیمت این دو حافظه فلش منتشر نکرده است. بدون هیچ شکی، حافظه فلش 1 ترابایتی سن دیسک از قیمت بالایی برخوردار است.

ارسال نظر