رونمایی از دو دستگاه جدید پیشرفته در بخش ICU

<p>به تازگی شرکت صنایع پزشکیMaquet، دو دستگاه تنفس مصنوعی جدید که در بخش ICU مورد استفاده قرار می گیرد، عرضه کرده است. یکی از این دستگاه ها برای استفاده عموم بیماران و دیگری برای نوزادان و کودکان طراحی شده است. دستگاه های تنفس مکانیکی SERVO-U و SERVO-n طراحی شده اند تا در هنگامی که به بیمار امکانات خاصی مانند NAVA (کمک تنفسی سازگار عصبی) ارائه می شود، یک رابطه حسی درونی را نمایش دهند. SERVO-U یک دستگاه تنفسی است که برای استفاده بیماران نوزاد تا بزرگسال طراحی شده است. این دستگاه بطور اختصاصی توسط یک صفحه نمایش لمسی بزرگ کنترل می شود که گزینه های شرایط خاص را نمایش می دهد و از طریق تنظیمات مرتبط با هر نمونه، کاربر را هدایت می کند. قابل ارتقا بودن سیستم این دستگاه اجازه می دهد تا سودمندی آن با ظهور دستگاه های تنفسی با تکنولوژی جدید گسترش یابد. دستگاه SERVO-n برای استفاده بیماران نوزاد و اطفال با نیازهای خاص طراحی شده است. هدف این دستگاه محافظت از اندام های حیاتی بدن مانند شش ها و مغز در مقابل آسیب های احتمالی حین تنفس مصنوعی است. این دستگاه دارای یک فشارسنج جدید حسگر جریان خون است که برای کنترل میزان فشار و حجم نوسانی به کار برده شده برای بیماران آسیب پذیر، به کار می رود و عملکرد NAVA و NAVA ی غیر تهاجمی را نمایش می دهد و همچنین به بهبود تنفس مصنوعی مکانیکی در الگوهای تنفسی غیر عادی رایج در نوزادان کمک می کند. البته در کنار این دستگاه تصویری از یک کفشدوزک وجود دارد که ظاهراً آرم این دستگاه محسوب می شود. منبع: MedGadget</p>

رونمایی از دو دستگاه جدید پیشرفته در بخش ICU

دستگاه های تنفس مکانیکی SERVO-U و SERVO-n طراحی شده اند تا در هنگامی که به بیمار امکانات خاصی مانند NAVA (کمک تنفسی سازگار عصبی) ارائه می شود، یک رابطه حسی درونی را نمایش دهند.
SERVO-U یک دستگاه تنفسی است که برای استفاده بیماران نوزاد تا بزرگسال طراحی شده است. این دستگاه بطور اختصاصی توسط یک صفحه نمایش لمسی بزرگ کنترل می شود که گزینه های شرایط خاص را نمایش می دهد و از طریق تنظیمات مرتبط با هر نمونه، کاربر را هدایت می کند. قابل ارتقا بودن سیستم این دستگاه اجازه می دهد تا سودمندی آن با ظهور دستگاه های تنفسی با تکنولوژی جدید گسترش یابد.
دستگاه SERVO-n برای استفاده بیماران نوزاد و اطفال با نیازهای خاص طراحی شده است. هدف این دستگاه محافظت از اندام های حیاتی بدن مانند شش ها و مغز در مقابل آسیب های احتمالی حین تنفس مصنوعی است. این دستگاه دارای یک فشارسنج جدید حسگر جریان خون است که برای کنترل میزان فشار و حجم نوسانی به کار برده شده برای بیماران آسیب پذیر، به کار می رود و عملکرد NAVA و NAVA ی غیر تهاجمی را نمایش می دهد و همچنین به بهبود تنفس مصنوعی مکانیکی در الگوهای تنفسی غیر عادی رایج در نوزادان کمک می کند. البته در کنار این دستگاه تصویری از یک کفشدوزک وجود دارد که ظاهراً آرم این دستگاه محسوب می شود.
منبع: MedGadget

ارسال نظر