سونی دو پرچمدار Xperia در نیمه دوم 2016 معرفی خواهد کرد

همان طور که می دانید ، سونی آخرین پرچمدار خود Xperia Z5 را حدود 3 ماه پیش معرفی کرد که شامل 3مدل بود.

سونی دو پرچمدار Xperia در نیمه دوم 2016 معرفی خواهد کرد
  • Xperia Z5 با صفحه نمایش 5.2 اینچی
  • Xperia Z5 Compact که صفحه نمایشی کوچکتر داشت
  • Xperia Z5 Premium که برای اولین بار در آن از صفحه نمایش با کیفیت 4K استفاده شد.

به گزارش کلیک،بخش تولیدات موبایل سونی کمابیش با مشکلاتی روبرو بوده ، سوال اینجاست که آیا سونی در فکر استراتژی جدید برای جذب مشتری هست یا خیر؟در حال حاظر سیاست سونی این است که هر 6 ماه یکبار پرچمدار جدیدی به بازار معرفی کند.

  • با این حال ، اخیرا در مطبوعات شایعه ای مبنی بر اینکه پرچمدار جدید سونی ، Xperia Z6 در5مدل به بازار خواهد آمد دست به دست میشود.بر اساس این شایعه قرار است سونی علاوه بر Xperia Z6 Compact ، Xperia Z6 سه مدل دیگر نیز معرفی کند :
  • Xperia Z6 Plus با صفحه نمایش 5.8 اینچی
  • Xperia Z6 Ultra با صفحه نمایش 6.4 اینچی
  • Xperia Z6 Mini با صفح نمایش 4 اینچی

اگرچه با توجه به اینکه سونی تا به حال این تعداد پرچمدار یکجا معرفی نکرده باور این شایعه کمی دور از تصور است.

شرکت T-Mobile لهستان اخیرا در کنفرانسی اعلام کرد که سونی در نیمه دوم سال 2016 دو پرچمدار معرفی خواهد کرد. اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود احتمالا این دو گوشی در ژوئن 2016 به بازار خواهند آمد.متاسفانه در این کنفرانس نام احتمالی از گوشی ها برده نشد به همین دلیل مشخص نیست که آیا این دو غول جدید سونی از سری Xperia Z6 خواهند بود یا خیر.البته این خبر بدین معنی نیست که شایعه گفته شده غلط باشد ، ممکن از شرکت T-Mobile فقط این دو را از بین 5گوشی برای عرضه انتخاب کرده باشدسونی یک کنفرانس در نمایشگاه CES 2016 پیشبینی کرده ولی به نظر نمیرسد در این نمایشگاه از پرچمداران جدید خود پرده برداری کند.اگرچه ممکن است در کنفرانس MWC 2016 که کمی بعد از آن برگزار میشود این اتفاق بیفتد.

T-Mobile-poland

برای اساس این شایعه های درز پیدا کرده شرکت سامسونگ در نیمه اول 2016 4گوشی معرفی خواهد کرد. در پی آن ، همچنین مایکروسافت نیز 2گوشی لومیا جدید نیز در نیمه اول 2016 معرفی خواهد کرد.اچ تی سی نیز با معرفی One A9 و یک گوشی دیگر پا به سال جدید خواهد گذاشت.ال جی هم برنامه دارد در نیمه دوم 2016 ،4گوشی معرفی کند.

ارسال نظر