مرسدس CLA 2017 سادگی خود را با زیبایی و ظرافت هنرمندانه حفظ می کند

مرسدس CLA اولین فروش خود را در سال ۲۰۱۴ انجام داد. کلاس CLA از کمپانی بنز، حدودا نصف چرخه ی تولید و عمر اتومبیل را گذرانده است. بنابر این بنز برای اینکه تولیدات این کلاس را مثل همیشه مطلوب و رقابتی نگه دارد، آپشن و سیستم های پرطرفدارترین مدل سدان ایالات متحده را بروز رسانی و جدید کرده است.

مرسدس CLA 2017 سادگی خود را با زیبایی و ظرافت هنرمندانه حفظ می کند

چشمان مشتاق و گیرای بازدید کنندگان و مشتریان، سپرهای جلو و عقب ماشین را جذب خود می کند، در کل فرایند و زبان طراحی مانند مدل قبلی است. لوله ی اگزوز و طراحی نمای جلوی به نسبت کوچک و تنظیمات دیگر بخش ها، ضریب کشش ماشین را کاهش داده و به حداقل رسانده است و این کاهش ضریب در کاهش سوخت موثر و مصرف ماشین را کمی کاهش می دهد. همچنین طراحی چرخ ها و رنگ رینگ های آن نیز از ویژگی و آپشن های دیگر محسوب می شود که طبق سفارش مشتری صورت می پذیرد. چراغ های تمام LED فقط در مدل CLA250 استفاده می شود و به طور استاندارد روی CLA45 نیز تعبیه شده است.

۲۰۱۷-Mercedes-Benz-E300-114-876x535

آپدیت ها و بروزرسانی سیستم ها بیشتر در نمای داخلی ماشین محسوس است، یک صفحه نمایش ۸ اینچی برای ماشین های کلاس CLA نصب شده است که از مدل قبلی نمایشگرها ضخامت کمتری دارد. دوربین عقب نیز استاندارد شده و از سیستم ترمز کمکی برخوردار است. (برای زمانی که دید مناسب از عقب ماشین ندارید و فاصله ی کمی با موانع و یا عابر پیاده پشت سری دارید.) یکی دیگر از آپشن های اختیاری ماشین، اتصال تلفن هوشمند اندرویدی و یا اپل خود به ماشین و استفاده از آن است. همچنین سیستم تعلیق هماهنگ سازی شده و دامنه ی وسیعی از سیستم های امنیتی فعال بالفعل و بالقوه نیز از سایر ویژگی های مرسدس جدید است.

۲۰۱۷-Mercedes-Benz-E300-133-876x535

هر دو مدل جدید مرسدس از یک پیشرانه ی ۲ لیتری چهارسیلندری به همراه توربو شارژ برخوردار هستند. مرسدس CLA 250 توانی معادل با ۲۰۸ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۳۵ کیلوگرم متر منتقل میکند. سیستم کششی و حرکت اتومبیل برای راننده به صورت اختیاری است که راننده می تواند انتخاب کند که در رانندگی فقط از دیفرانسیل جلو و یا حالت چهارچرخ محرک استفاده کند. در مدل CLA 45 این اعداد به ۳۵۰ تا ۳۷۵ نیز می رسد. هر دو مدل CLA 200 و CLA 45 از یک جعبه دنده ۷ سرعته و کلاچ دو مرحله ای برخوردار هستند.

۲۰۱۷-Mercedes-Benz-E300-147-876x535

هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت این ماشین در دسترس نیست ولی قرار است که در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۶ حدود ماه ژوئیه به بازار عرضه شود.

ارسال نظر