عرضه نسل دوم ساعت های هوشمند اپل به بازار

<p>بر اساس شایعات منتشر شده، نسل بعدی اپل واچ  احتمالا در ماه جاری میلادی با کمک شرکت کوانتا وارد فاز تولید آزمایشی می شود تا راه را برای تولید انبوه در آینده ای نه چندان دور هموار کند. </p> <p>به گزارش کلیک، اپل ممکن است در تولید انبوه خود علاوه بر کوانتا، از دیگر شرکای تجاری خود برای افزایش ظرفیت تولید کمک بگیرد که به احتمال زیاد نام این شرکا فاکسکان، اینونتک و ویسترون است. تولید آزمایشی در مقیاس کوچک یک حرکت آگاهانه و در راستای حل مشکلات احتمالی است. مرحله تولید آزمایشی معمولا نشانه تولید قریب الوقوع در مقیاس انبوه است و موید این است که اپل امیدوار است تا ساعت جدید خود را چند ماه دیگر روانه بازار کند. در ماه نوامبر مدیرعامل کوانتا اعلام کرد این محصول در اواخر سه ماه دوم سال 2016 روانه بازار می شود. بنابراین انتظار می رود رونمایی از این محصول بین ماه های آپریل و ژوئن روی دهد. با توجه به شایعات مبنی بر برگزاری کنفرانسی مطبوعاتی برای معرفی این دستگاه توسط اپل در ماه مارس، عرضه این محصول در ماه آپریل محتمل تر است. معمولا درز اخبار در مورد محصولات این چنینی اپل کمتر دیده شده اما با این حال شایعات خیلی کمی در مورد به روزرسانی های برنامه ریزی شده برای این نسل از ساعت اپل به چشم می خورند. بعضی از این شایعات از مواردی مانند عمر طولانی تر باتری و وضوح بیشتر تصویر در زیر نور آفتاب حکایت دارند. منبع: appleinsiader</p>

عرضه نسل دوم ساعت های هوشمند اپل به بازار

به گزارش کلیک، اپل ممکن است در تولید انبوه خود علاوه بر کوانتا، از دیگر شرکای تجاری خود برای افزایش ظرفیت تولید کمک بگیرد که به احتمال زیاد نام این شرکا فاکسکان، اینونتک و ویسترون است.
تولید آزمایشی در مقیاس کوچک یک حرکت آگاهانه و در راستای حل مشکلات احتمالی است. مرحله تولید آزمایشی معمولا نشانه تولید قریب الوقوع در مقیاس انبوه است و موید این است که اپل امیدوار است تا ساعت جدید خود را چند ماه دیگر روانه بازار کند.
در ماه نوامبر مدیرعامل کوانتا اعلام کرد این محصول در اواخر سه ماه دوم سال 2016 روانه بازار می شود. بنابراین انتظار می رود رونمایی از این محصول بین ماه های آپریل و ژوئن روی دهد. با توجه به شایعات مبنی بر برگزاری کنفرانسی مطبوعاتی برای معرفی این دستگاه توسط اپل در ماه مارس، عرضه این محصول در ماه آپریل محتمل تر است.
معمولا درز اخبار در مورد محصولات این چنینی اپل کمتر دیده شده اما با این حال شایعات خیلی کمی در مورد به روزرسانی های برنامه ریزی شده برای این نسل از ساعت اپل به چشم می خورند. بعضی از این شایعات از مواردی مانند عمر طولانی تر باتری و وضوح بیشتر تصویر در زیر نور آفتاب حکایت دارند.
منبع: appleinsiader

ارسال نظر