رونمایی از سه آیفون جدید در ماه سپتامبر

در این روزها خبرهای مبنی بر آخرین محصولات اپل و آخرین آیفون ها به گوش می رسد که براساس آخرین خبر ها سه گوشی هوشمند جدیدی از طرف کمپانی اپل در ماه سپتامبر عرضه می شود.

رونمایی از سه آیفون جدید در ماه سپتامبر

به گزارش کلیک ، براساس آخرین خبر های درز کرده از آیفون های جدیدی اپل در ماه سپتامبر از سه آیفون جدید با عنوان های آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس و آیفون ۸، رونمایی می کند.

رونمایی از سه آیفون جدید در ماه سپتامبر

آیفون ۸ تاکنون خبر ساز بوده است و خبرهای لو رفته زیادی در رابطه با آن به گوش رسیده است، به احتمال بسیار زیاد این گوشی هوشمند با صفحه نمایش لبه به لبه و تکنولوژی های جدیدی وارد بازار می شود و در مورد دو آیفون دیگر نیز اپل بر این نکته تأکید کرده است که در صفحه نمایش های این دو گوشی هوشمند نیز تغییراتی صورت می پذیرد.

تغییرات آیفون ۷s آیفون ۷s پلاس بیشتر در اصلاح رنگ ها و نور صفحه نمایش خواهد بود به این صورت که اگر در محیطی قرار بگیرید که در آن محیط نور کافی از اطراف دریافت نشود، گوشی هوشمند ابا استفاده از سنسور های خود میزان نور کم محیط را تشخیص می دهد و نور صفحه نمایش را با نور محیط یکسان می کند. در واقع برای توضیح دقیق تر این عملکرد می توان از این توضیح استفاده کرد که اگر شما در محیطی باشید که میزان نورها و رنگ های گرم صفحه نمایش کم باشد، صفحه نمایش به صورت خودکار این محیط را شناسایی می کند و نور را با محیط تطبیق می دهد. بدون شک آیفون ۸ با صفحه نمایش OLED عرضه می شود ولی در رابطه با دو گوشی هوشمند دیگر هنوز صحبتی به میان نیامده است.

رونمایی از سه آیفون جدید در ماه سپتامبر

آیفون ۷S و آیفون ۷S پلاس هم چنین با قابلیت شارژ بدون سیم عرضه می شوند. باید به این نکته توجه داشت که پنل های OLED باعث می شود تا رنگ های صفحه نمایش گرم تر و بهتر نمایش داده شوند و دست سازنده نیز برای فرم دادن به صفحه نمایش باز است.

ارسال نظر