ایسوس زنفون زوم 400 دلاری خود را به CES 2016 آورد

حتما با سری گوشی‌های زنفون کمپانی ایسوس آشنایی دارید. شاخه‌ای از این گوشی‌ها که با نام زنفون زوم (ZenFone Zoom) معرفی می‌شوند از جمله گوشی‌های دوربین محور شرکت ایسوس هستند. حال این کمپانی نسخه‌ جدید گوشی هوشمند زنفون زوم خود را به نمایشگاه CES 2016 آورده است.

ایسوس زنفون زوم 400 دلاری خود را به CES 2016 آورد

به گزارش کلیک، این گوشی هوشمند که از طراحی کاملا دوربین محوری بهره می‌برد قیمتی معادل با 400 دلار خواهد داشت. زنفون زوم 400 دلاری ایسوس از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی بهره‌مند بوده و سیستم روی چیپ (SoC) آن از سری محصولات اتم شرکت اینتل با پردازنده‎ مرکزی چهار هسته‌ای است. این گوشی هوشمند همچنین رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی پیش فرض 64 گیگابایتی را به همراه دارد.

اما دوربین اصلی به کار گرفته شده در این گوشی چه دوربینی است؟ نسخه‌ی جدید و 400 دلار گوشی هوشمند زنفون زوم ایسوس از سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و از سری محصولات SmartFSI پاناسونیک بهره می‌برد که لنز اصلی آن 10 جزئی بوده و توسط شرکت HOYA طراحی شده است. این سنسور دوربین قادر است تا زوم اپتیکال 3X یا سه برابر را ارائه کند و از قابلیت OIS یا لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی و قدرتمند نسخه‌ جدید گوشی هوشمند زنفون زوم ایسوس قابلیت فوکوس لیزری را به همراه داشته و فرآیند فوکوس آن ظرف مدت زمان کمتر از 0.3 ثاینه انجام می‌شود. سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی این محصول قادر است که تصویر نهایی ضبط شده را به دقت 52 مگاپیکسلی ارائه کند. ایسوس اعلام کرده که عرضه این گوشی هوشمند از ماه فوریه آغاز می‌شود. شایان ذکر است که ظاهرا نسخه‌ جدید گوشی هوشمند زنفون زوم ایسوس باریک‌ترین گوشی هوشمند پشتیبانی کننده از قابلیت زوم اپتیکال 3X و حافظه‌ داخلی 64 گیگابایتی موجود در جهان نیز محسوب می‌شود.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر