4 دانشگاه برتر دنیا در حال خرید ارز دیجیتال هستند

رسانه کلیک- با افزایش تعداد علاقه مندان به دنیای رمزارزها ۴ دانشگاه برتر دنیا نیز اقدام به خرید آلتکوین ها کرده اند. 

4 دانشگاه برتر دنیا در حال خرید ارز دیجیتال هستند

با افزایش علاقه مندان و سرمایه گذاران به دنیای رمز ارزها، علاوه بر صندوق های مالی، موسسات و شرکت های بیمه، گفته میشود چندین دانشگاه برتر دنیا به خرید رمز ارزها روی آورده‌ اند.

طبق گزارش ها و اطلاعات کوین دسک، چندین دانشگاه برتر جهان نظیر هاروارد، ییل ، براون و میشیگان در حال بررسی اطلاعات و سرمایه گذاری برروی ارزهای رمزنگاری شده هستند. طبق گفته ها و اظهارات یک منبع معتبر، اکثر موسسات آموزش عالی حداقل نزدیک به یک سال است که جذب بازار ارزهای دیجیتال شده و در حال خریدار از آنها هستند. در گزارش های مربوط به سال ۲۰۲۰ نیز نام این دانشگاه ها به ثبت رسیده است.

گفته شده، دانشگاه های هاروارد، ییل، براون و میشیگان از جمله موسسات آموزش های عالی هستند که بخشی از صندوق خود را به دارایی های دیجیتال اختصاص داده اند. همچنین، کوین بیس و سایر صرافی ها از این ارز ها نگهداری و محافظت میکنند.

ورود دانشگاه ها به دنیای رمز ارزها

با توجه به گزارش اخیر کوین‌دسک، دست کم چهار دانشگاه برتر دنیا اقدام به خرید آلتکوین ها کرده اند و براساس گزارش یک منبع موثق، این دانشگاه ها بخشی از صندوق ‌های خیریه آموزشی خود را به ارزهای رمزنگاری شده تخصیص داده اند و برخی از دانشگاه ها نیز از سال 2019 شروع به انجام خرید این ارزها کرده اند.

نکته قابل توجه این است که رمز ارزها اخیرا رونق زیادی پیدا کرده اند و طی ۱۲ ماه گذشته رشد قابل توجهی داشته اند.

در طی این مدت فقط بیتکوین حدود ۲۷۸.۶ درصد افزایش داشته است. شاید بقیه موسسات عالی و دانشگاه ها تاییدیه‌ای مبنی به خرید آلتکوین ها نداده باشند اما دانشگاه های هاروارد، ییل، براون و میشیگان علنا خود را به عنوان دارنده های این ارز اعلام کرده اند.

طبق گزارش کوین بیس پرایم در سال ۲۰۲۰، نشان داده شده است که اکنون مشتری آن ها را بیشتر افراد محافظه کار تر و موسساتی نظیر صندوق خیریه دانشگاه ها، شرکت های عمومی، صندوق های سرمایه گذاری کلان و سایر تازه واردان با استراتژی های مختلف، تشکیل داده است.

ارسال نظر