با این 4 افزونه گوگل سرعت کروم را افزایش دهید

اگر شما جزو کاربران مرورگر کروم هستید، برای انجام کارهای معمولی مثل ارسال ایمیل با جیمیل لازم نیست که صفحه ای که در حال مشاهده آن هستید را ببندید. شما می توانید با استفاده از افزونه های گوگل به راحتی و با چند کلیک چنین کارهایی را انجام دهید.

با این 4 افزونه گوگل سرعت کروم را افزایش دهید

کلیک - در این بخش 4 افزونه عرضه شده توسط گوگل را معرفی خواهیم کرد.

1 . صفحات خود را با افزونه Send from Gmail به اشتراک بگذارید

پس از دانلود و نصب این افزونه هنگامی که در حال مشاهده یک صفحه اینترنتی هستید، روی دکمه تولبار (نوار ابزار) افزونه کلیک کنید تا یک پنجره برای اشتراک گذاری صفحه باز شود. در این پنجره عنوان صفحه در بخش موضوع و لینک آن در متن ایمیل قرار می گیرد. البته شما می توانید موضوع و یا متن آن را کامل ویرایش کنید و بنابر این قادرید هر گونه ایمیلی به هر شخصی ارسال نمایید.

2 . با افزونه Save to Google Drive از صفحات اینترنتی خود اسکرین شات بگیرید.

با استفاده از این افزونه با یک کلیک روی دکمه مخصوص آن در تولبار، می توانید از صفحات اینترنتی عکس گرفته و آن ها را روی گوگل درایو ذخیره کنید. همچنین شما قادرید با کلیک راست کردن روی هر یک از لینک های موجود در صفحه آن ها را در گوگل درایو خود ذخیره کنید.

chrome-ext-save-to-google-drive-640x380

3 . ایجاد و مدیریت رویداد های شخصی با افزونه Google Calendar

با دادن اجازه دسترسی این افزونه به تقویم گوگل (Google Calendar) در هر زمان و در هر صفحه، با یک کلیک روی دکمه آن در تولبار کروم می توانید رویداد های آینده خود را مشاهده کنید.

در صورتی که در هنگام گشت و گذار در اینترنت و صفحات مختلف خواستید یک رویداد جدید به تقویم خود اضافه کنید، می توانید این کار را با استفاده از این افزونه به انجام برسانید.

4 . مدیریت بوکمارک (bookmark) ها با افزونه Bookmark Manager

سیستم بوکمارک های بصری گوگل زیاد با استقبال مواجه نشد و بعد از مدت اندکی به فراموشی سپرده شد. ولی افزونه ای که همراه با آن عرضه شد سیستم بوکمارک گوگل را احیا کرد. با استفاده از این افزونه می توانید بوکمارک های خود را راحت تر ذخیره و مدیریت کرده و در بین آن ها جستجو کرده و یا آن ها را به اشتراک بگذارید.

منبع: makeuseof

ارسال نظر