کندی‌کراش بازی نکنید! معرفی 4 بازی بهتر برای وقت گذرانی

هر کسی که در ساعات اوج تردد از مترو استفاده کرده است می داند که گاهی فرار فکری تنها راه محافظت از مغز است. برخی چیزی می خوانند، برخی آهنگ گوش می دهند، ولی یافتن بازی مناسب کمی هوشمندانه تر است.به گزارش کلیک، با وجود گزینه های بسیار زیاد، برخی از بازی های تلفن همراه برای محیط شلوغ خارج از منزل نامناسب اند و قضاوت های نادرستی در مورد شما در پی خواهد داشت. پرتاب دستتان هنگام بازی انگری بردز در یک متروی شلوغ دوست های جدیدی برای شما به ارمغان نخواهد آورد. در بعضی از بازی ها که در آنها نقش کافه دار را خواهید داشت باید گوشی تان را مانند یک همزن نوشیدنی تکان دهید. این گونه بازی ها را در ایست امنیتی فرودگاه امتحان کنید.

کندی‌کراش بازی نکنید! معرفی 4 بازی بهتر برای وقت گذرانی

به گزارش کلیک، با وجود گزینه های بسیار زیاد، برخی از بازی های تلفن همراه برای محیط شلوغ خارج از منزل نامناسب اند و قضاوت های نادرستی در مورد شما در پی خواهد داشت. پرتاب دستتان هنگام بازی انگری بردز در یک متروی شلوغ دوست های جدیدی برای شما به ارمغان نخواهد آورد. در بعضی از بازی ها که در آنها نقش کافه دار را خواهید داشت باید گوشی تان را مانند یک همزن نوشیدنی تکان دهید. این گونه بازی ها را در ایست امنیتی فرودگاه امتحان کنید.

نگران نباشید. من این کار دشوار را برای شما انجام داده ام. بهترین و بدترین اپلیکیشن های موجود در بازار را برای یافتن بازی مناسب برای وقت کشی بررسی کرده ام. این هم 4 بازی که هم نسخه سیستم عامل اندروید و هم اپل آن ها موجود است. می توانید این بازی ها را هر جایی بازی کنید و خود را از وقت تلف کردن های وحشتناک نجات دهید. حالا وسایل نقلیه عمومی هر قدر که می خواهند دیر کنند.

4. You Must Build a Boat (باید یک قایق بسازید)

قیمت برای سیستم عامل اپل و اندروید: 2.99 دلار

اگر نمی خواهید چندان از محیط مطمئن کندی کراش خود دور شوید، " You Must Build a Boat " را امتحان کنید. یک بازی جورچینی که چیزی فراتر از جمع کردن قسمت ها کنار هم است. هدف بازی ساختن یک قایق است. باید با کامل کردن آنچه مورد نیاز است یک قایق بسازید

که این کار را با به دست آوردن طلا و جور کردن جورچین ها انجام می دهید. هدف بازی جور کردن جورچین ها بر اساس چیزی است که در مقابل پسرک بالای صفحه گوشی تان قرار دارد. ممکن است به شمشیر برای غلبه بر یک هیولا، یا کلید برای باز کردن یک صندوق نیاز باشد؛ پس استراتژی شما می تواند به سرعت تغییر کند. این بازی به شما احساس خوش‌آیند اعتیاد آور "فقط یک بازی دیگر" را می دهد اما برخلاف کندی کراش، حتی یک حرکت ابتدایی هم برای شما طلا به ارمغان می آورد، که باعث می شود احساس کنید که در حال پیشرفت در بازی هستید و در جا نمی زنید.

-1x-1

  1. Ridiculous Fishing (ماهیگیری خنده دار)

انتخاب بعدی من، "باید یک قایق بسازید" را از نظر لفظ قلم بودن عنوان با چالش رو به رو می کند. به طور کلی ماهیگیری خنده دار یک بازی به روز و کم نظیر است که ساختار 3 قسمتی دارد. ابتدا قلابتان را بدون برخورد با ماهی ها به بیشترین عمقی که می توانید می اندازید. سپس دقیقاً برخلاف مرحله ی قبل سعی می کنید حین بالا کشیدن قلاب تا می توانید ماهی بگیرید. نهایتاً ماهی ها را از آب بیرون می کشید و پرتابشان می کنید. این بازی قالبی اعتیادآور دارد و در حین بازی از به خاطر سپردن ماهی هایی که در مسیر پایین رفتن می بینید و گرفتن آنها در مسیر بالا آمدن و پرتابشان به آسمان به شما حس رضایت دست می دهد. ماهیگیری خنده دار از مکانیزم کج شدن صفحه ی گوشی تان برای کنترل بازی استفاده می کند و اگر این مکانیزم خوب عمل کند، در میان مردم با تاب دادن بازوهایتان برای کنترل بازی کمی خنده دار به نظر می رسد.

-1x-1

  1. Hoplite (سرباز پیاده)

می دانم به چه می اندیشید. این بازی از مد افتاده و کند و دارای قوانین فراوان به نظر می رسد. تمام این ها درست است اما پس از آن که به قوانین غیر متعارفش خو کردید مشتاقانه درگیرش می شوید. شما چند حرکت دارید و هر آدم منفی چند حرکت دارد و به نوبت روی صفحه حرکت می کنید. می توانید به سادگی دو سه تایی از شخصیت های منفی پیش بیفتید اما حساسیت زیادی در قدم برداشتن در زمینی با هشت دشمن وجود دارد که حقیقتا" ذهنتان را درگیر می کند. این بازی به طور عجیبی به من کمک کرد که علت علاقه‌ی مردم به شطرنج را درک کنم. هاپلایت به اندازه‌ی فیشنگ یا بوت، ظرفیت ارتقا ندارد اما مراحل تصادفی هر دور بازی را به شکل خاصی چالش برانگبز می کنند. اگر هنوز متوجه نشده اید، من بازی هایی با گرافیک پیکسلی را می پسندم.

-1x-1

  1. Duet (هم نوازی)

دوئت اجرای زیبایی از یک قضیه‌ی ساده است. چرخش ساعتگرد و پادساعتگرد. از بلوک ها دوری کنید. زمان زیادی نمی گذرد تا متوجه شوید این بازی به آسانی آنچه گفته می شود نیست. و از زمانی که بر توپ شما به ازای هر برخورد یک نشانه به جا می ماند، باخت همواره در نزدیکی تان است. سه بازی اول یک عنصر تصادفی دارند؛ ممکن است برحسب شانس به شما کمک شود یا بدبیاری بیاورید. اما دوئت برخلاف آنهاست. مراحل از پیش برنامه ریزی شده است، پس زمانی که می بازید نمی توانید دست بد را سرزنش کنید. این بازی شکست و تکرار است اما این دقیقا" دلیل خوبی اش است. بعد از پنج دقیقه می گویید "غیر ممکن است." و تعجب می کنید این بازی برای چه طور آدمی طراحی شده است (من). سپس کم کم، قدم به قدم و با تکرار و اشتباهات فراوان، به انتها می رسید و از شاهکار خود شگفت زده می شوید.

امیدوارم از این بازی ها لذت ببرید. آن ها بارها باعث فراموشی افکار مزاحم من در مترو شده اند. فقط اگر ایستگاهتان را رد کردید من را مقصر ندانید.

منبع : bloomberg

ارسال نظر