چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران افتتاح شد

چهارمین نمایشگاه تجهیزات مواد آزمایشگاهی ساخت داخل با هدف توسعه فناوری و صادرات با حضور معاون اول رئیس جمهوری و  با مشارکت پر رنگ شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرد.

چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران افتتاح شد

به گزارش کلیک، اسحاق جهانگیری را در این مراسم که در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهوری، محمد فرهادی وزیر علوم،‌ تحقیقات و فناوری و تنی چند از مقامات علمی و سیاسی همراهی کردند.

همچنین با حضور معاون اول رئیس جمهوری از ۱۵ مدل محصول جدید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در این نمایشگاه رونمایی شد.

در این دوره از نمایشگاه ۳۳۰ شرکت دانش بنیان حضور داشته و بیش از ۹ هزار مدل محصول عرضه شده است. در این دور از نمایشگاه محصولات همچون سال گذشته سطح بندی شده و محصولات سطح چهار در این دوره، از حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محروم شده اند.امسال نیز مانند سال گذشته برای مراکز خصوصی لیزینگ در نظر گرفته شده است که در این زمینه باید هماهنگی‌های بین دستگاه‌های مربوطه با این امر برای انجام هر چه منسجم‌تر این فرایند انجام شود. در این دوره، ۶ کشور اسلامی همسایه از جمله عراق، افغانستان، ترکمنستان و قزاقستان از نمایشگاه بازدید خواهند داشت.

شرکت‌های آرا پژوهش، آریانا مدرن صنعت، یارنیکان صالح، توسعه پایدار سلمان، حسگر سازان آسیا، توان پژوهان فناور پاسارگاد، پارس نهند، نانومتری پژوه، تکاپوزیست، قشم ولتاژ، قوای محرکه دینا، تکوین پژوه مهام، سراج فن آموز، فن آوری نوین قرن، گروک و ... از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس هر یک دارای غرفه مجزا در این نمایشگاه هستند.

چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با هدف توسعه فناوری و صادرات از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران دایر می‌باشد.
ارسال نظر