پیش بینی 5 اقدام مهم کمپانی اپل در سال 2016

کمپانی اپل بدون تردید شناخته شده‌ترین شرکت تولید کننده‌ی محصولات دیجیتال و هوشمند محسوب می‌شود. این شرکت آمریکایی سال‌هاست که محصولات بسیار باکیفیتی را روانه‌ی بازار می‌کند.

پیش بینی 5 اقدام مهم کمپانی اپل در سال 2016

کلیک - به نظر در سال 2016 میلادی شاهد چه اقداماتی از سوی این شرکت خواهیم بود؟ ما در این مقاله به پیش‌بینی 5 اقدام محتمل اپل در سال 2016 می‌پردازیم، بنابراین با کلیک همراه باشید.

رونمایی از آیفون 7

1

بدون تردید اپل در سال 2016 از آیفون‌های جدیدش رونمایی خواهد کرد. سری محصولات آیفون اپل همواره طرفداران منحصر به فرد خود را داشته‌اند. هم اکنون با وجود اینکه هنوز زمان بسیار زیادی تا رونمایی رسمی از این محصولات باقی مانده، شایعاتی در رابطه با آن‌ها منتشر شده است. به عنوان مثال برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که آیفون 7 اپل از دکمه‌ی Home بهره‌مند نمی‌شود و اسکنر اثر انشگت آن به طور ادغام‌سازی شده در صفحه نمایش دستگاه جاسازی خواهد شد و یا به بیان دیگر، نمایشگر آیفون 7 احتمالا قابلیت آنالیز مشخصات انگشت کاربر را ارائه می‌کند. بنابراین یکی از اقدامات مهم و اصلی سال 2016 اپل، رونمایی از آیفون‌های جدیدش خواهد بود.

پایان عرضه‌ی مک بوک ایر اپل

2

مدت‌ها از آخرین ارتقاءهای ایجاد لحاظ شده در مک بوک ایر اپل می‌گذرد. پیش بینی می‌شود که اپل پس از این بیشتر تمرکز خود را بر روی طراحی آلترابوک‌ها معطوف کند و شاید عرصه‌ی مک بوک ایرهای اپل در سال 2015 به پایان رسیده باشد. اگر هم مک بوک جدیدی ار سوی این کمپانی معرفی شود مطمئنا از نظر سخت افزاری با ارتقاء چشمگیری همراه خواهد بود. البته این موضوع تنها در حد یک پیش بینی است و دلیل قطعی مبنی بر به حقیقت پیوستن آن وجود ندارد.

رونمایی و عرضه‌ی اپل واچ 2

3

انتظار داریم که کمپانی اپل در سال 2016 به طور رسمی از نسخه‌ی دوم ساعت هوشمند خود با نام اختصاصی اپل واچ (Apple Watch) رونمایی کند. میزان استقبال کاربران از نسخه‎ی اول این محصول شایان ملاحظه بوده و مطمئنا اپل برای توسعه‌ی هرچه بیشتر درآمدهای خود در سال 2016 نسخه‌ی جدید این ساعت را نیز عرضه خواهد کرد.

رونمایی از آیپد ایر 3

4

آیپید ایر 3 اپل هم از جمله دیگر محصولاتی است که انتظار داریم در سال 2016 از سوی این شرکت معرفی شود. پیش بینی می‌شود که طراحی آیپد ایر 3 اپل فوق‌العاده دقیق انجام شود و نهایتا این محصول از نظر وزنی و ضخامت ظریف‌تر از نسخه‌های پیشین آن باشد. همچنین بدون تردید این تبلت از نظر قدرت عملکرد و قابلیت‌های سخت افزاری نسبت به سایر آیپدهای اپل برتری محسوسی خواهد داشت.

سرویس اپل تی‌وی

5

انتظار داریم که کمپانی اپل درسال 2016 میلادی سرانجام از سرویس اختصاصی اپل تی‌وی خود رونمایی کند. هم اکنون سرویس‌هایی مشابه‌ای همچون PlayStation Vue و یا Sling TV ارائه شده‌اند، اما به طور دقیق مشخص نیست که سرویس اپل تی‌وی چه تفاوت‌هایی نسبت به این سرویس‌ها خواهد داشت. به طور کلی انتظار داریم که در سال 2016 شاهد انتشار اخبار بیشتری در این رابطه باشیم.

منبع: technobuffalo

ارسال نظر