۵ خودروی اسپرت مناسب برای خانم‌ها

عموم مردم بر این باورند که خانم‌ها علاقه چندانی به رانندگی با خودرو‌های اسپرت ندارند. اما حقیقت چیز دیگری‌ است. در ادامه مطلب ۵ خودروی اسپرت مورد علاقه بانوان را معرفی خواهیم کرد.

۵ خودروی اسپرت مناسب برای خانم‌ها

کلیک - زیبایی، ظرافت در طراحی، سواری خوش‌دست و ویژگی‌های دیگری از این دست، مهم‌ترین ویژگی‌های مورد توجه خانم‌ها در انتخاب یک خودرو هستند. اما این ویژگی‌ها فقط به موارد ذکر شده محدود نمی‌گردد. بر خلاف باور عموم، بسیاری از خانم‌ها نیز عاشق رانندگی سریع و آدرنالین ناشی از آن هستند. ۵ نمونه از محبوب‌ترین ماشین های اسپرت مورد علاقه بانوان در سال گذشته میلادی از قرار زیر است:

Nissan 370Z

بله، این محصول قدرتمند و دلربای ژاپنی، در سالی که گذشت محبوب‌ترین اتومبیل اسپرت در بین خانم‌ها بوده است. قدرت مثال‌زدنی موتور، چسبندگی فوق‌العاده به جاده و غرش شنیدنی اگزوز در کنار قابلیت‌هایی مثل سقف جمع شونده، ۳۷۰Z را به یک انتخاب وسوسه‌انگیز تبدیل می‌کند.

۲۰۱۴-nissan-370z-roadster-review-2013_78

Mazda Miata

این مدل به‌عنوان پرفروش ترین خودروی اسپرت کل تاریخ، با حفظ استایل مدل‌های پیشین خود، نظر رانندگان بسیاری را به خود جلب کرده است. فرمان‌پذیری بسیار عالی و امکانات مناسب Miata باعث شده تا حجم کم موتور آن، قابل چشم پوشی باشد. در یک کلام، مزدا این محصول را با ساده‌ترین امکانات و آپشن‌ها و فقط با یک هدف به بازار ارائه کرده است؛ راندن!

mazda-mx-5-25th-anniversary-wallpaper-hd-12986

Chevrolet Corvette

این هیولای آمریکایی، از ابتدای تولید نسخه اولش تا به امروز، همیشه در فهرست محبوب‌ترین خودروهای اسپرت قرار داشته است. نسخه جدید Corvette نیز از این قاعده مستثنی نیست و فقط کافی‌ است یک‌بار فرمان این موتور پرقدرت ۸ سیلندر وی-شکل را در دست بگیرید تا پس از تیک‌آف جانانه‌اش، هوش از سرتان بپرد. مصرف بسیار کم بنزین (حدود ۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر) توسط موتور پرحجم این خودرو، می‌تواند دلیل قانع کننده‌ای برای خرید Corvette باشد.

chevrolet-corvette-z06-red-wallpaper-2

Mini Cooper

مینی کوپر را می‌توان در یک کلمه خلاصه کرد: بی‌همتا. این اسپرت کوچک دوست‌داشتنی، ویژگی‌های سرگرم کننده بسیاری در چنته دارد. شاسی چالاک آن، شما را در پیچ‌های تند جاده تنها نخواهد گذاشت و اگر موتورش را به توربو شارژر مجهز کنید، قطعا از لیز خوردن چرخ‌های عقب در پیچ‌های جاده لذت خواهید برد.

mini-cooper-convertible-pink-wallpaper-2

Audi TT

مانند مینی کوپر، آئودی TT نیز در دو مدل کوپه و کانورتبل (دارای سقف جمع شونده) در بازار موجود است. قوس‌ها و انحناهای به‌کار رفته در طراحی این اتومبیل، نظر هر خانم خوش سلیقه‌‌ای را به‌خود جلب می‌کند. بسیاری از کارشناسان دنیای خودرو بر این باورند که سطح سواری TT چیزی مشابه سوپراسپرت معروف همین کمپانی، یعنی Audi R8 است.

audi-tt-coupe-s-line-wallpaper-hd-15384

ارسال نظر