آخرین مهلت ثبت‌ نام در پنجمین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه

رسانه کلیک - پنجمین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور به همت دانشگاه صنعتی­ شریف و با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز 5 تا 7 بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ثبت‌ نام در پنجمین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه

به گزارش کلیک ؛ به نقل از ایسنا، در دنیای امروز، علوم فناوری اطلاعات به عنوان یکی از ضروریات زندگی بشر محسوب شده و نیاز به برنامه‌ نویسی‌ های کاربردی در این خصوص همه‌ ­گیر شده است، لذا جهت توسعه برنامه‌ های فارسی و با توجه به اینکه جوانان کشور ما از استعداد سرشاری در زمینه برنامه‌ ­نویسی تلفن همراه برخوردار هستند، ضرورت جذب این استعدادها به عنوان یک وظیفه بر عهده هر یک از ذ­ی نفعان در این صنعت است.

پس از برگزاری چهار دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه در سال‌های 93 تا 96 و حضور گسترده برنامه‌ نویسان حرفه ای از کل کشور در این مسابقات، پنجمین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه شهید چمران اهواز، پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف، آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف، پارک علم و فناوری خوزستان و مرکز نوآوری و خلاقیت دانشگاه شهید چمران اهواز در محل دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

در این مسابقات تیم‌ هایی شامل برنامه‌نویس، گرافیست و ایده پرداز و غیره، 48 ساعت وقت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه کاربردی تلفن همراه را طی یک سری قوانین و مقرات خاص طراحی و پیاده‌ سازی کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقات، 30 دی ماه آخرین مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت http://mpm.sharif.ir/ مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 5-66028963-021 و 3334232-061 تماس بگیرند.

ارسال نظر