تبلت Desire T7 اچ‌تی‌سی به MWC 2016 می‌آید

ساعاتی پیش شاهد فاش‌سازی برخی از مشخصات فنی تبلتی جدید از سری محصولات کمپانی اچ‌تی‌سی در سایت GFXBench بودیم. با کلیک همراه باشید.

تبلت Desire T7 اچ‌تی‌سی به MWC 2016 می‌آید

همانطور که می‌دانید کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی در سال 2015 عملکرد رضایت‌بخشی را در صنعت موبایل از خود به ثبت نرساند و میزان درآمدهای این شرکت به طرز چشمگیری افت پیدا کرد. افت درآمدهای اچ‌تی‌سی در صنعت موبایل منجر شد که حتی مدیر عامل این شرکت در نمایشگاه CES 2016 اعلام کند که این کمپانی قصد دارد تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده متمرکز کند و به نوعی از فعال در بخش موبایل دوری نماید. اما ظاهرا اچ‌تی‌سی برای سال 2016 برنامه‌ریزی دقیق‌تری در سر داشته و قصد کاهش فعالیت‌های خود در صنعت موبایل را ندارد و ادعای مدیر عامل این کمپانی تنها یک سیاست کاری عکس بوده است.

بنا به تازه‌ترین گزارشات منتشر شده از سوی سایت GFXBench ظاهرا اچ‌تی‌سی قصد دارد که از تبلت جدیدی با کد اختصاصی IV5001-A رونمایی کند. گفته شده که این تبلت با نام تجاری Desire T7 روانه بازار می‌شود و از صفحه نمایشی 6.9 اینچی بهره‌مند خواهد بود. اطلاعات مربوط به این تبلت چند ماه پیش در سایت Zauba نیز مشاهده شده بود و قیمت آن معادل با 170 دلار اعلام شده بود.

بنا به اطلاعات مندرج در سایت GFXBench تبلت Desire T7 از صفحه نمایشی 6.9 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل بهره‌مند می‌شود و سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه Spreadtrum SC8830 با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز خواهد بود. این تراشه همچنین از پردازنده گرافیکی Mali 400 MP2 بهره می‌برد. رم آن 1 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی دستگاه ظرفیت 16 گیگابایتی را ارائه می‌کند. همچنین دوربین اصلی و سلفی این محصول نیز از سنسوری مشابه و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. با توجه به اینکه سیستم روی چیپ به کار گرفته شده در این محصول از برند Spreadtrum است، انتظار نداریم که شاهد عرضه آن در بازارهای ایالات متحده باشیم. به بیان دیگر پیش‌بینی می‌کنیم که این تبلت تنها با هدف عرضه در بازارهای آسیایی معرفی شود و به نوعی با قیمت مقرون به صرفه خود بتواند توجه کاربران را به سمت و سوی خویش جلب نماید.

1

همانطور که می‌دانید کنگره جهانی موبایل سال 2016 یا همان نمایشگاه MWC 2016 بسیار نزدیک است. این نمایشگاه از روز بیست و دوم ماه فوریه در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود. احتمال دارد که شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی در این نمایشگاه به طور رسمی از تبلت Desire T7 رونمایی کند. در این بین گفته شده که پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی یعنی گوشی هوشمند وان ام 10 (HTC One M10) هم در MWC 2016 معرفی نمی‌شود. ظاهرا اچ‌تی‌سی هنوز بر سر طرح نهایی این گوشی تصمیم‌گیری قطعی نکرده و این موضوع منجر شده که معرفی این محصول به ماه مارس سال 2016 موکول گردد. طبق گزارشات پیشین منتشر شده، ظاهرا پرچمدار 2016 اچ‌تی‌سی از استاندارد ضد آب IP68، سنسور دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام بهره‌مند می‌شود.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با تبلت Desire T7 اچ‌تی‌سی منتشر نشده، اما مطمئن هستیم که این محصول با قیمت رقابتی روانه بازار می‌شود و با توجه به اینکه محصولی از برند معتبر اچ‌تی‌سی است می‌تواند استقبال خوب کاربران را به همراه داشته باشد.

منبع: phonearena

ارسال نظر