ویندوزفون Elite X3 کمپانی اچ‌پی با تراشه اسنپدراگون 820 معرفی شد

کمپانی اچ‌پی (HP) دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی رویداد MWC 2016 خود به طور رسمی ویندوزفون Elite X3 را رونمایی کرد. این ویندوزفون از ظاهری بسیار شیک و بستر سخت افزاری قدرتمندی بهره‌مند است.

ویندوزفون Elite X3 کمپانی اچ‌پی با تراشه اسنپدراگون 820 معرفی شد

تاکنون شایعات زیادی در رابطه با ویندوزفون جدید اچ‌پی با نام Elite X3 که محصول نهایی پروژه HP Falcon محسوب می‌شود منتشر شده بود، اما دقایقی پیش شاههد رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند بودیم. ویندوزفون Elite X3 کمپانی HP از سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت بهره‌مند بوده و تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام مغز پردازشگر مرکزی محصول را تشکیل می‌دهد.

به گزارش کلیک، یکی از جالب‌ توجه‌ترین قابلیت‌های این ویندوزفون مربوط به پشتیبانی مستقیم و بی دردسر آن از ویژگی کاربردی Continuum ویندوز 10 است. به موجب این قابلیت شما می‌توانید از Elite X3 به منظور فعال‌سازی یک نمایشگر دیگر استفاده نمایید. برای نمایش این قابلیت، کمپانی اچ‌پی صفحه نمایش اختصاصی از محصولات خود را به همراه آورد و در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود این موضوع و قابلیت را به معرض نمایش گذاشت.

1

اما ویندوزفون زیبا و شیک Elite X3 کمپانی اچ‌پی از صفحه نمایشی 5.96 اینچی و از نوع AMOLED با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل یا اصطلاحا QHD بهره می‌برد. سیستم روی چیپ به کار گرفته شده در آن تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام بوده و ضخامت بدنه دستگاه 7.8 میلیمتر است. این ویندوزفون وزنی معادل با 195 گرم دارد و رم آن 4 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی و سلفی این گوشی هم به ترتیب از سنسورهایی 16 و 8 مگاپیکسلی تشکیل شده و حافظه داخلی آن ظرفیت پیش فرض 64 گیگابایتی را ارائه می‌کند. ضمنا این محصول از حافظه جانبی و رم میکرو اس‌دی (Micro SD) نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. ویندوزفون Elite X3 اچ‌پی از اسکنر عنبیه چشم کاربر بهره‌مند بوده و از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند. این محصول به پورت اتصال USB Type C نیز مجهز است. باتری این محصول هم ظرفیتی برابر با 4150 میلی آمپر ساعت را ارائه می‌کند.

2

3

منبع: phonearena

ارسال نظر