۶ لپ تاپ برتر با سیستم عامل ویندوز ۱۰( بخش دوم)

در ادامه مطلب قبل به معرفی ۶ لپ تاپ برتر با سیستم عامل ویندوز در هر کلاس پرداختیم. در ادامه در این مطلب به معرفی ۴ لپ تاپ دیگر با سیستم عامل ویندوز که هر کدام جز بهترین های در کلاس های خود هستند خواهیم پرداخت. لطفاً در ادامه با ما همراه باشید.

۶ لپ تاپ برتر با سیستم عامل ویندوز ۱۰( بخش دوم)

کلیک- در ادامه مطلب قبل که در خصوص معرفی لپ تاپ های برتر با سیستم عامل ویندوز ۱۰ بود در این مطلب قصد داریم تا ۴ لپ تاپ دیگر که علاوه بر اینکه با سیستم عامل ویندوز به بازار عرضه شده اند، بهترین در کلاس خود هستند خواهیم پرداخت.

  • HP Spectre

HP Spectre از جمله لپ تاپ های خارق العاده ای است که طراحی آن بسیار ساده است. این لپ تاپ یکی از باریک ترین لپ تاپ هایی است که تاکنون به بازار لپ تاپ معرفی شده است. ارتفاع این لپ تاپ از بالا به پایین تنها ۴/۱۰ میلی متر است. در ساخت بدنه و سایر قسمت های این لپ تاپ از کربن و آلومینیوم استفاده شده است که نه تنها زیبایی خاصی به آن بخشیده است بلکه آن را در برابر ضربه بسیار مقاوم کرده است. تمام ورودی های این لپ تاپ بر روی یک محیط استوانه ای شکل قرار گرفته اند که نه تنها ظاهر این لپ تاپ را زیبا کرده است بلکه فضای کمتری نیز اشغال کرده است. در این لپ تاپ ۳ پورت یو اس بی از نوع C تعبیه شده است که در دو پورت از تکنولوژی Thunderbolt که برای انتقال سریع داده کاربرد دارد، استفاده شده است. این لپ تاپ در دو نوع یکی با پردازنده ۵ هسته ای اینتل نسل ۷ و یکی پردازنده ۷ هسته ای اینتل نسل ۷ به بازار عرضه شده است. در هر دو نوع از صفحه نمایش ۳/۱۳ اینچی فول اچ دی و ۸ گیگ رم استفاده شده است. مدت زمان نگهداری شارژ در هر بار شارژ در این لپ در حدود ۹ ساعت کار بی وقفه تخمین زده شده است. این لپ تاپ در بازار در حدود ۱۰۱۹ دلار به فروش می رسد.

تصویر داخل متن 1

  • Dell XPS 15

این لپ تاپ به عنوان برادر بزرگ تر لپ تاپ Dell XPS 13 که در مطلب قبلی معرفی کردیم شناخته شده است. در طراحی این لپ تاپ از کربن به همراه آلومینیوم استفاده شده است و اندازه آن کمی بزرگ تر از نمونه XPS 13 است. همچنینی لبه های این لپ تاپ به شکل زاویه دار طراحی شده است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. در این لپ تاپ از پردازنده اینتل نسل ۶ استفاده شده است و به همین قدرت پردازنده آن کمی پایین تر از نمونه XPS 13 است. صفحه نمایش استفاده شده در این لپ تاپ ۶/۱۵ اینچی از نوع UltraSharp 4k Ultra HD لمسی است. در واقع تکنولوژی بکار رفته در صفحه نمایش این لپ تاپ ها درست شبیه تکنولوژی صفحه نمایش تلویزیون ها است. در واقع در این صفحه نمایش رنگ ها با دقت و کیفیت بالاترین نمایش داده می شوند و بیشتر برای کاربرانی مناسب است که با نرم افزارهای گرافیکی مثل Photoshop و غیره کار می کنند. اگرچه در ساخت Dell XPS 13 تمرکز سازنده بیشتر بر روی حمل ساده و آسان بوده است اما در این مل یعنی XPS 15 این نکته مورد توجه قرار نگرفته است. کارت گرافیک بکار رفته در این مدل از نوع NVIDIA GTX 960M به همراه ۲ گیگ رم است. قیمت این لپ تاپ در بازار از ۹۹۹ دلار شروع می شود. و با وجودی که در این لپ تاپ تز صفحه نمایش فول اچ دی استفاده شده است اما میزان نگهداری شارژ باتری در آن بسیار زیاد و حدود ۱۷ ساعت کار بدون وقفه تخمین زده شده است.

تصویر داخل متن 2

  • Asus ZenBook 3

ارزش بیشتر لپ تاپ ها به قابلیت حمل آسان آن ها است. Asus ZenBook 3 از جمله Ultrabook هایی است که طراحی آن تقریبا شبیه به طراحی Macbook اپل است با این تفاوت که سیستم عاملی که بر روی آن نصب شده است ویندوز ۱۰ است. در این لپ تاپ از پردازنده نسل ۷ اینتل با ۷ هسته استفاده شده است. به گفته سازندگان این لپ تاپ مدت زمان واقعی نگهداری شارژ در این دستگاه ها دقیقا در حدود ۹ ساعت است که کمی کم تر از سایر لپ تاپ ها است. از طرفی در این لپ تاپ قابلیت شارژ سریع تعبیه شده است. این لپ تاپ در حدود ۱ ساعت به میزان ۶۰ درصد شارژ می شود. اسپیکرهای این لپ تاپ پشت صفحه نمایش ۵/۱۲ اینچی آن تعبیه شده است.

تصویر داخل متن 3

  • Dell Inspiron 11

این لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ ها برای کاربرانی است که کارهای معمول می خواهند انجام دهند. در این لپ تاپ از پردازنده اینتل N3050 استفاده شده است که تا کنون در هیچ یک از آزمون های پردازنده ها نتوانسته است موفقیت چشم گیری را کسب کند. اما در واقع این لپ تاپ برای کاربرانی کار سنگین پردازشی باید انجام دهند مناسب نیست. در واقع این لپ تاپ برای آن دسته از کاربران معمول و عادی که بیشتر کارهایی با پردازش سبک مثل گردش در صفحات وب، تایپ وکارهایی از این دسته دارند مناسب است. در این لپ تاپ از رم ۲ کیکی و ۳۲ گیگی حافظه داخلی استفاده شده است. پورت های تعبیه شده در این لپ تاپ شامل پورت HDMI، یو اس بی ۰/۲، یو اس بی ۰/۳ ، ورودی کارت حافظه SD و ورودی هدفون است. اندازه صفحه نمایش در این لپ تاپ در حدود ۶/۱۱ اینچ با وضوح تصویر ۱۳۶۶ در ۷۶۸ است. قیمت این لپ تا در بازار در حدود ۱۹۹ دلار تخمین زده شده است.

تصویر داخل متن 4

لیست بالا شامل برترین لپ تاپ ها در هر کلاس بود که کاربران می توانند با توجه به نیاز و استفاده خود این لپ تاپ ها را خریداری کرده و از آن استفاده کنند.

ارسال نظر