۷ اپلیکیشن که در گوشی هوشمند خود به آن ها نیاز دارید

اپلیکیشن های زیادی برای اندروید و iOS وجود دارد که شاید شما نتوانید از بین همه این اپلیکیشن ها بهترین آن ها را انتخاب کنید، در این مقاله ما به بررسی تعدادی از بهترین اپلیکیشن های اندروید و iOS می پردازیم.

۷ اپلیکیشن که در گوشی هوشمند خود به آن ها نیاز دارید

کلیک-گوشی های هوشمند یکی از وسیله های جدا نشدنی از انسان امروزی است، اپلیکیشن ها یکی از اجزای بسیار مهم و کاربردی در گوشی های هوشمند هستند که بسیاری از کاربران در پیدا کردن اپلیکیشن های خوب برای گوشی هوشمند خود مشکل دارند. اپلیکیشن های بسیار زیادی در بازار اپلیکیشن ها وجود دارد ولی پیدا کردن یک اپلیکیشن خوب کمی سخت است.

در این جا ما به بررسی ۷ اپلیکیشن برتر برای اندروید و iOS می پردازیم که هر کاربری باید این اپلیکیشن ها را بر روی دستگاه خود داشته باشد.

۱-Prisma

این اپلیکیشن در تابستان ارائه شد و در طول ۱ هفته رکورد ۱۰ میلیون دانلود را ثبت کرده است. عملکرد این اپلیکیشن به گونه ای است ک عکس شمارا تبدیل به یک کار هنری می کند و ظاهری نقاشی گونه به عکس شما می دهد. در این اپلیکیشن سبک های هنری مختلفی گنجانده شده است که شما با انتخاب آن ها می‌توانید عکس خود را به اثر هنری به ثبت کوبیسم تبدیل کنید! مدل سبک های زیادی مانند امپرسیونیسم، کوبیسم، پاپ آرت و بسیاری از سبک های دیگر در این اپلیکیشن گنجانده شده اند، تنها با یک کلیک عکس خود را به اثری از اندی وارهول تبدیل کنید!

این اپلیکیشن برای اندروید و iOS عرضه شده است و کاربران می توانند رایگان این اپلیکیشن را دانلود کنند.

۲-CheatSheet

چند بار تا به حال رمز ایمیل یا مودم خود را گم کرده اید؟ چند بار این اتفاق برای شما افتاده است که برای پیدا کردن یک رمز ساعت ها وقت خود را تلف کنید؟ با اپلیکیشن CheatSheet دیگر نیازی به نوشتن رمز های خود در کاغذ ندارید، این اپلیکیشن این امکان را برای شما فراهم می کند تا رمز های خود را در آن ثبت کنید و دیگر نگران گم شدن آن ها نباشید. این اپلیکیشن در سفر بسیار به کار شما می آید و شما می توانید شماره پرواز، شماره اتاق و بسیاری از اعداد دیگر را در آن ثبت کنید. این اپلیکیشن رایگان است.

۳- Duolingo

7 اپلیکیشن که در گوشی هوشمند خود به آن ها نیاز دارید

با استفاده از این اپلیکیشن شما می توانید به راحتی اصطلاحات و کلمات ساده زبان های دیگر را بیاموزید. در این اپلیکیشن امکان فراگیری زبان اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی، روسی و بسیاری از زبان های دیگر وجود دارد. این اپلیکیشن امسال به عنوان اپلیکیشن برتر اپل استور انتخاب شده است، تصاویر کارتونی این اپلیکیشن در یادگیری بسیار مؤثر هستند. این اپلیکیشن رایگان است.

۴- ۱ Second Everyday، ثبت خاطرات روزانه با ویدئو

7 اپلیکیشن که در گوشی هوشمند خود به آن ها نیاز دارید

یکی از تفریحات امروزی فیلم گرفتن از لحظه‌های خاطره ساز است که بسیاری از ما عادت داریم از لحظات زیبای خود فیلم تهیه کنیم. اپلیکیشن ۱ Second Everyday این امکان را به شما می دهد تا از لحظه‌های زیبای زندگی خود فیلم هایی تهیه کنید و با دیدن فیلم ها خاطرات خود را زنده کنید. این اپلیکیشن رکورد ۱٫۵ میلیون دانلود در ۷۲ کشور را به نام خود ثبت کرده است. قیمت این اپلیکیشن ۳٫۹۹ یورو است.

۵-H__r

اگر بخواهیم نام عجیب و غریب این اپلیکیشن را بررسی کنیم باید به این نکته اشاره کنیم که این اپلیکیشن برای راحت به خاطر سپرده شدن این نام را دارد. همه ما با اپلیکیشن هایی که فیلتر هایی بر روی عکس های ما قرار می دهد آشنا هستیم ولی این اپلیکیشن علاوه بر قرار دادن فیلتر، صداهایی نیز ایجاد می کند. شما می توانید از دوستان خود با این اپلیکیشن فیلم برداری کنید و سپس فیلم خواندن آن ها را به فیلم خواندن یک خواننده مشهور تبدیل کنید. این اپلیکیشن یک اپلیکیشن بسیار مناسب برای پر کردن اوقات فراغت است. این اپلیکیشن رایگان است.

۶-Nasa

7 اپلیکیشن که در گوشی هوشمند خود به آن ها نیاز دارید

همه ما تاکنون حداقل یک بار نام ناسا را شنیده ایم. ناسا با ارائه این اپلیکیشن به کاربران این امکان را داده که بدون نیاز به مراجعه به سایت ناسا با یک اپلیکیشن به راحتی عکس های روزانه ناسا را دریافت کنند و از ویدئو های منتشر شده در Nasa TV استفاده کنند. این اپلیکیشن یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان به آسمان است! یکی از ویژگی های بسیار خوب این اپلیکیشن امکان دانلود تصاویر ارائه شده به عنوان تصویر پس زمینه گوشی هوشمند است. این اپلیکیشن رایگان است.

۷-Flotsm

7 اپلیکیشن که در گوشی هوشمند خود به آن ها نیاز دارید

اپلیکیشن Flotsm به شما کمک می کند تا راحت تر تصمیم بگیرید! در این اپلیکیشن به هنگام ورود شما باید به تعدادی سؤال جواب دهید که در این سؤال‌ها اطلاعات شخصی شما دریافت می شود. می توانید در انتخاب رنگ پیراهن، نوع غذا، رستوران و بسیاری از انتخاب های دیگر از Flotsm کمک بگیرید. حتی در مواردی Flotsm می تواند به شما کمک کند تا فردا متناسب با آب و هوا چه لباسی بپوشید! این اپلیکیشن رایگان است و فقط برای iOS عرضه شده است.

ارسال نظر