۷ محافظ برتر گوشی ال جی V20( بخش دوم)

در بخش اول مطلب معرفی ۷ محافظ برتر گوشی ال جی V20 ، ۳ محافظ برتر گوشی ال جی V20 را معرفی کردیم. در ایم مطلب که در ادامه بخش قبل است به معرفی ۴ محافظ برتر دیگر گوشی ال جی V20 می پردازیم. لطفا تا پایان این مطلب با همراه باشد.

۷ محافظ برتر گوشی ال جی V20( بخش دوم)

به گزارش کلیک، همان طور که در مطلب قبلی نیز گفتیم گوشی ال جی V20 از گوشی های هوشمند تولید شرکت ال جی است که پس از تولید ال جی V10 که موفقیت آمیز هم بود به بازار عرضه شده است. این گوشی آزمون های مقاومت و ضربه زیادی را پشت سر گذاشته است اما به عقیده بسیاری از کارشناسان با این وجود استفاده از محافظ برای این گوشی همچنان توصیه می شود.

در ادامه معرفی محافظ های برتر گوشی ال جی V20 می رسیم به معرفی

  • محافظ Incipio DualPro

تصویر متن 1

یکی از ویژگی های برتر گوشی ال جی V20 که بسیاری از کاربران را شیفته خود کرده است توانایی این گوشی در مقاومت در برابر سقوط تا یک ارتفاع خاص است. اما چیزی که ذهن بسیاری را به خود درگیر کرده است این نکته است که اگر گوشی از ارتفاع بلند تری سقوط کرد برای گوشی چه اتفاقی خواهد افتاد. به همین دلیل به نظر می رسد استفاده از محافظ گوشی برای امنیت بیشتر کاری عاقلانه باشد. محافظ Incipio DualPro از جمله محافظ هایی است که از موادی با جنس سخت ساخته شده است که نه تنها جنسی محکم و ضد ضربه دارند بلکه ضد خش هم هستند. لایه داخلی استفاده شده در این محافظ انعطاف پذیر است و به همین دلیل از گوشی در برابر ضربه های محکم و تکان های شدید محافظت می کند. برش هایی ایجاد شده بر روی این محافظ که برای باز گذاشتن دسترسی کاربر به ورودی های گوشی تعبیه شده است بسیار دقیق ایجاد شده است. از جمله مزیت های این گوشی می توان به وجود پوشش مناسب برای دکمه های کم و زیاد کردن صدای گوشی اشاره کرد. به نظر می رسد این محافظ برای آن دسته از کاربرای که مایل به حفاظت بیشتر از گوشی خود در برابر سقوط و یا ضربه هستند، مناسب و کاربردی باشد. از طرفی تنوع رنگی این محافظ زیاد است و کاربران با سلیقه های مختلف می توانند از آن استفاده کنند.

  • محافظ Poetic Revolution

تصویر متن 2

به عقیده سازنده این محافظ، ساخت این محافظ را می توان به عنوان انقلابی در ساخت محافظ های گوشی در نظر گرفت. این محافظ برای کاربرانی مناسب است که در محل هایی مثل کوهستان، جاده و یا سایر محل هایی که از امنیت کافی برخوردار نیست، کار می کنند. این محافظ نیز مانند محافظ OtterBox Defender از جمله محافظ هایی است که دارای محافظ صفحه نمایش سر خود است. محافظ صفحه نمایش استفاده شده در آن نه تنها قابلیت محافظت از صفحه نمایش را دارد بلکه ضد آب نیز هست. این محافظ به شکل جعبه طراحی شده است و هنگامی که ازسمت کناره ها آن را مشاهده می کنیم به دلیل وجود صفحه های با لبه چهارگوش، شکل جعبه به ذهن خطور می کند. کناره های این محافظ از صفحه هایی محکمی تشکیل شده است که بافتی شطرنجی دارد که باعث می شود از گوشی در هنگام افتادن محافظت کنند. لایه استفاده شده برای پشت این محافظ از جنس لاستیک تقویت شده است که باعث می شود که نه تنها از گوشی در برابر افتادن و ضربه محافظت کند بلکه باعث ضد خش نیز هست که این خود یک مزیت برای محافظ گوشی محسوب می شود. در این محافط برای ورودی های گوشی پوشش هایی در نظر گرفته شده است که از گوشی در برابر نفوذ گرد و خاک و غبار و غیره جلوگیری می کند ولی در عین حال دسترسی به این ورودی ها برای کاربر در این گوشی ها ساده و آسان است.

  • محافظ Pleson Crystal Clear

تصویر متن 3

در طراحی این محافظ سعی شده است که طراحی اصلی گوشی نمایش داده شود. در واقع این محافظ شبیه به خود گوشی طراحی شده است. در واقع با استفاده از این محافظ، نوع گوشی نیز مشخص است. بهترین ویژگی این محافط باریک بودن آن است و از طرفی در بدنه آن از لاستیک شفاف استفاده شده است که ظاهر زیبایی به گوشی می دهد. لاستیک استفاده شده در محافظ Pleson Crystal قابل انعطاف طراحی شده است و این یعنی قرار دادن و برداشتن آن روی گوشی آسان و ساده است. البته برداشتن محافظ از روی گوشی هرگز پیشنهاد نمی شود مگر در مواردی ضروری. لبه های این محافظ به گونه ای طراحی شده است که کمی روی صفحه نمایش را می پوشاند و در واقع خیال کاربر از این اینکه تمام قسمت های کنار و پشت گوشی با استفاده از این پوشش حفظ می شود، راحت است. این محافظ به گونه ای طراحی شده است که هنگام استفاده پشت گوشی حباب ایجاد نمی شود. همانطور که می دانید ایجاد حباب در گوشی یعنی نفوذ هوا که این مسئله مشکل بزرگی برای بسیاری از کاربران است.

  • محافظ Sparine Tough Armor

تصویر متن 4

این محافظ برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که به دنبال محافظی با نمایی متفاوت ولی در عین حال کم حجم هستند. محافظ Sparin Tough Armor از جمله محافظ هایی است که در آن فضای جدا گانه ای برای قرار دادن کارت تعبیه شده است. چیزی شبیهبه یک کیف جا کارتی که می توان حتی در آن تعدادی اسکناس هم قرار داد. در واقع این محافظ می تواند هم به عنوان کیف پول کاربر استفاده شود و هم به عنوان محافظ گوشی. از جمله ویژگی های ممتاز این محافظ قابلیت حمل آسان آن است. همچنین این محافظ نسبت به نفوذ قطرات آب و ضربه های نا گهانی ایمن است چون لبه های این محافظ به صورتی طراحی شده است که کمی روی صفحه نمایش را می گیرد . هنگامی که گوشی از سمت صفحه نمایش روی سطح سختی قرار می گیرد به دلیل همین لبه های بالا آمده از تماس صفحه نمایش با سطح سخت جلوگیری می شود و صفحه نمایش خش نمی خورد. در طراحی این محافظ از دو قسمت سخت و انعطاف پذیر استفاده شده است که قرار دادن آن روی گوشی را برای کاربر ساده و راحت کرده است. وزن این محافظ بسیار سبک است و به دلیل وجود فضاهایی برای قرار دادن اسکناس و یا کارت، مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است.

ارسال نظر