تماشای 7 میلیارد ویدیو به صورت روزانه در Snapchat

Snapchat می‌تواند ادعا کند حداقل از نظر تعداد مشاهده ویدئو رقیب شبکه اجتماعی فیسبوک است. طبق آخرین شماره‌های گزارش شده، درحال حاضر کاربران Snapchat روزانه 7 میلیارد ویدئو تماشا می‌کنند.

تماشای 7 میلیارد ویدیو به صورت روزانه در Snapchat

این رقم 5 میلیارد بیش‌تر از ویدئوهای تماشا شده در کمتر از یک سال گذشته و یک میلیارد بیش‌تر از رقم گزارش شده در نوامبر سال ۲۰۱۵ است.
با افزایش کاربران، برنامه Snapchat به شبکه اجتماعی فیسبوک نزدیک‌تر شده است و ادعا می‌کند روزانه 8 میلیارد بازدید کننده ویدئو در ماه نوامبر سال گذشته داشته است. هنگامی که اعضای ثابت یک میلیاردی فیسبوک را که حدوداً ده برابر بیش‌تر از کاربران صد میلیونی Snapchat است در نظر بگیرید این دستاوردی معجزه آساست. با این حال، نهایتاً ویژگی که Snapchat را موفق می‌سازد این است که در رسانه تصویری و یا جایی کوچکتر به وجود آمده است.
نقطه عطف آن زمانی تحسین برانگیز است که در مقایسه با روش‌های مختلف خدمات‌دهی بازدیدهای ویدئویی، قرار می‌گیرند. اگرچه فیسبوک برای کاربرانش تماشای هر ویدئویی را بعد از اینکه سه ثانیه از آن گذشته باشد در نظر می‌گیرد؛ اما Snapchat برای کاربران خود این ویژگی را با کلیک بر روی هر ویدیو در نظر گرفته است.
رکورد جدید Snapchat منسوب به بخشی از گزارش‌های برنامه پیام رسانی تصویری است. این ابزار در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و در سال گذشته در اختیار کاربران قرار گرفت. این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد آنها هم ویدئو کلیپ‌های مرتبطی که دیگران ظرف ۲۴ ساعت مشاهده می‌نمایند، تماشا کنند.
اگرچه Snapchat این ارقام را تأیید نکرده است، اما از آن راضی است. طبق گزارش‌های تماشای ویدئو به عنوان ارزشمندترین خدمات آنلاین در یوتیوب، فیسبوک و گوگل در نظر گرفته شده است. همانطور که هر شرکت به دنبال درآمد بیشتر حاصل از تبلیغات است؛ آن‌ها ادعا می‌کنند افزایش روزافزون بینندگان به عنوان ابزاری جذاب برای مناقصه می‌تواند عمل کند. طبق گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند Snapchat در حال کار بر روی فناوری تبلیغاتی است که طی آن برندها به آسانی می‌توانند مناسب با خدماتشان تبلیغ بسازند

ارسال نظر