7 مدل اتومبیل مفهومی و تأثیرگذار در نمایشگاه اتومبیل توکیو

<p>سازندگان اتومبیل از مزدا گرفته تا سوبارو در نمایشگاه اتومبیل توکیو،17 تا 15 ژانویه 2015 نمونه‌های مفهومی از تولیدات خود را به نمایش خواهند گذاشت.به گزارش کلیک، نمایشگاه توکیو با معرفی برخی از انواع اتومبیل‌های بسیار عجیب و فانتزی شهرت فراوانی دارد، از نمونه‌های پوشیده با شیرینی و شکلات گرفته تا ماشین‌های Ferrari که به کوسه شباهت دارند. این رویداد 3 روزه در مرکز همایش Makuhari Messe  که خارج از شهر توکیو واقع شده، برگزار می‌گردد و یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودروهای سفارشی و محصولات مربوط به اتومبیل‌سازی است. با این‌که هنوز در انتظار دیدن یک اتومبیل فانتزی واقعی هستیم (البته هنوز خودرویی که از نان شیرینی پوشیده شده را ندیدیم اما دوست داریم ببینیم)، فهرستی از نمونه‌های آماده نمایش در ماه ژانویه را گردآوری کرده‌ایم. دو دستگاه مرسدس سفارشی که در نمایشگاه اتومبیل توکیو 2010 رونمایی شدند. شرکت خودروسازی دایهاتسو نسلی از خودروهای مفهومی خود به نام Copen را رونمایی خواهد کرد که تصویر یک نمونه از آن (Copen Adventure Concept) در پایین ارائه شده است. Copen  جدید و پیشرفته با وزنی کمتر از 2000 پوند برای اولین بار در نمایشگاه توکیو 2002 معرفی شد. هرچند در آینده مشخصات بیشتری از این مدل معرفی می‌شود اما  Copen مطابق با قوانین کشور ژاپن در رابطه با خودروهای کوچک خواهد بود. شرکت تویوتا ماشین مسابقه مدل S-FR را به نمایش می‌گذارد. هرچند شرکت سازنده ویژگی‌های دیگری از این مدل برای ارائه دارد اما گلگیرهای عریض و هواکش‌های موجود روی کاپوت آن قابل‌توجه است. همچنین تویوتا در صدد معرفی مینی‌ون اسپرت بزرگی به نام Voxy G است. شرکت فولکس با کمک خط فن‌آوری، مدل جدید Golf R را به نمایش خواهد گذاشت. هنگامی‌که سرعت به 40 مایل در ساعت و یا بیشتر می‌رسد دوربین موجود در شیشه جلوی ماشین سرعت را تشخیص داده و جریان حرکت را تصحیح می‌کند. همچنین با کم شدن سرعت رانندگی به میزان 9 مایل در ساعت به شما هنگام پارک کردن ماشین کمک خواهد کرد. لکسوس هم خودروی فانتزی خود به نام "Speed of F" را ارائه می‌کند. نام این خودرو برگرفته از جاده مسابقه‌ای اتومبیل‌رانی به همین نام در دامنه‌های کوه فوجی است. مشخصات این خودرو هنوز اعلام نشده است. شرکت ژاپنی موگان، تنظیم‌کننده موتور و سازنده قطعات خودرو، با همکاری شرکت هوندا اقدام به ارائه خودروی Civic Type R کرده که نمونه تلفیقی از اتومبیل مسابقه و کروک‌های قدیمی است. شرکت مزدا در نظر دارد تا مدل RX-Vision را معرفی کند. سقف و ارتفاع آن کوتاه بوده و موتور چرخشی دارد. مشخصات دیگر  این خودرو  هنوز اعلام نشده است.</p>

7 مدل اتومبیل مفهومی و تأثیرگذار در نمایشگاه اتومبیل توکیو

به گزارش کلیک، نمایشگاه توکیو با معرفی برخی از انواع اتومبیل‌های بسیار عجیب و فانتزی شهرت فراوانی دارد، از نمونه‌های پوشیده با شیرینی و شکلات گرفته تا ماشین‌های Ferrari که به کوسه شباهت دارند.
این رویداد 3 روزه در مرکز همایش Makuhari Messe که خارج از شهر توکیو واقع شده، برگزار می‌گردد و یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودروهای سفارشی و محصولات مربوط به اتومبیل‌سازی است.
با این‌که هنوز در انتظار دیدن یک اتومبیل فانتزی واقعی هستیم (البته هنوز خودرویی که از نان شیرینی پوشیده شده را ندیدیم اما دوست داریم ببینیم)، فهرستی از نمونه‌های آماده نمایش در ماه ژانویه را گردآوری کرده‌ایم.
دو دستگاه مرسدس سفارشی که در نمایشگاه اتومبیل توکیو 2010 رونمایی شدند.
شرکت خودروسازی دایهاتسو نسلی از خودروهای مفهومی خود به نام Copen را رونمایی خواهد کرد که تصویر یک نمونه از آن (Copen Adventure Concept) در پایین ارائه شده است. Copen جدید و پیشرفته با وزنی کمتر از 2000 پوند برای اولین بار در نمایشگاه توکیو 2002 معرفی شد. هرچند در آینده مشخصات بیشتری از این مدل معرفی می‌شود اما Copen مطابق با قوانین کشور ژاپن در رابطه با خودروهای کوچک خواهد بود.
شرکت تویوتا ماشین مسابقه مدل S-FR را به نمایش می‌گذارد. هرچند شرکت سازنده ویژگی‌های دیگری از این مدل برای ارائه دارد اما گلگیرهای عریض و هواکش‌های موجود روی کاپوت آن قابل‌توجه است.
همچنین تویوتا در صدد معرفی مینی‌ون اسپرت بزرگی به نام Voxy G است.
شرکت فولکس با کمک خط فن‌آوری، مدل جدید Golf R را به نمایش خواهد گذاشت. هنگامی‌که سرعت به 40 مایل در ساعت و یا بیشتر می‌رسد دوربین موجود در شیشه جلوی ماشین سرعت را تشخیص داده و جریان حرکت را تصحیح می‌کند. همچنین با کم شدن سرعت رانندگی به میزان 9 مایل در ساعت به شما هنگام پارک کردن ماشین کمک خواهد کرد.
لکسوس هم خودروی فانتزی خود به نام "Speed of F" را ارائه می‌کند. نام این خودرو برگرفته از جاده مسابقه‌ای اتومبیل‌رانی به همین نام در دامنه‌های کوه فوجی است. مشخصات این خودرو هنوز اعلام نشده است.
شرکت ژاپنی موگان، تنظیم‌کننده موتور و سازنده قطعات خودرو، با همکاری شرکت هوندا اقدام به ارائه خودروی Civic Type R کرده که نمونه تلفیقی از اتومبیل مسابقه و کروک‌های قدیمی است.
شرکت مزدا در نظر دارد تا مدل RX-Vision را معرفی کند. سقف و ارتفاع آن کوتاه بوده و موتور چرخشی دارد. مشخصات دیگر این خودرو هنوز اعلام نشده است.

ارسال نظر