۷ برتری که نوت ۷ سامسونگ نسبت به گوگل پیکسل دارد

با اینکه مدل ۱۲۸ گیگی پیکسل ایکس ال قیمت بالاتری نسبت به نوت ۷ سامسونگ دارد اما بسیاری از کارشناسان معتقدند هنوز نوت ۷ جزء بهترین فبلت انترپرایز اندرویدی است و مزایای بیشتری نسبت به محصول گوگل دارد.

۷ برتری که نوت ۷ سامسونگ نسبت به گوگل پیکسل دارد

به گزارش کلیک، اگر معضل آتش گرفتن نوت ۷ را در نظر نگیریم به ۷ دلیلی که در ادامه می آید می ‌توان گفت نوت ۷ سامسونگ بسیار بهتر از گوگل پیکسل است:

  • ضد آب بودن از ویژگی های این روزهای گوشی های معتبر است. به طوری که خرید گوشی بدون داشتن این ویژگی معنا ندارد. خصوصیتی که در گلکسی اس ۷ و بعضی گوشی‌ های موتورولا و آیفون ۷ پلاس مشاهده می شود. این دقیقاً یکی از برتری هایی است که نوت ۷ نسبت به پیکسل ایکس ال دارد. البته گفته‌ شده است که این مدل دارای استاندارد IP53 است و ضد غبار و ضد قطره است. در حالی ‌که آیفون و نوت ۷ از استاندارد IP67 برخوردارند.
  • مزیت دوم قلم دیجیتال S Pen است که سامسونگ با افزایش کارایی آن در نوت ۷ تلاش کرد با دست ‌نویس کردن متون کار هایی مانند ترجمه توسط کاربر راحت شود. اما چنین چیزی در پیکسل وجود ندارد.

قلم دیجیتال S Pen سامسونگ

  • اسلات برای افزودن حافظه جانبی. این ویژگی در پیکسل تعریف‌ نشده و بیشترین حافظه ‌ای که می توان در پیکسل استفاده کرد ۱۲۸ گیگ است اما روی نوت ۷ می‌ توانید حافظه جانبی نیز داشته باشید.
  • اسکنر iris که برای کاربران بیزینس امنیت را بالاتر می‌ برد و در نوت ۷ وجود دارد اما پیکسل از آن بی‌ بهره است.
  • فولدر امن که می ‌توان اطلاعات و تصاویر محرمانه را در آن ذخیره کرد، ویژگی دیگری است که در نوت ۷ وجود دارد اما در پیکسل دیده نمی شود.
  • برای کاربر بیزینس و انترپرایز داشتن نمایشگر بزرگتر یک مزیت است که نوت ۷ با داشتن نمایشگر ۵٫۷ اینچی به آن افتخار می‌ کند. کاربران هنگام کار با اسناد و اسپریت شیت ها می ‌توانند روی نوت ۷ بهتر کار کنند تا پیکسل ایکس ال ۵٫۵ اینچی!
  • هر دو گوشی از فناوری android pay بهره می ‌برند اما کاربران سامسونگ علاوه بر آن از Samsung pay نیزبرخوردارند و در مجموع می‌ توانند در نقاط بیشتری از پرداخت های الکترونیکی استفاده کنند.

مزیت های نوت 7 به گوگل پیکسل

ارسال نظر