۷ رازی که آیفون ۷ را شگفت انگیزتر می سازد

شب گذشته طی کنفرانس شرکت اپل، آیفون ۷ با تمامی رمز و رازها رونمایی شد. خط تولید تازه ای از محصولات اپل که به گفته کارشناسان یکی از بهترین طراحی های این شرکت را به نمایش می گذارد.

۷ رازی که آیفون ۷ را شگفت انگیزتر می سازد

به گزارش کلیک، شرکت اپل سال گذشته خبر از رونمایی تازه ترین محصول خود را داد. این شرکت که با هر طراحی طرفداران بیشتری را مسخ تکنولوژی روز می کند، این بار با معرفی iPhone 7 و iPhone 7 Plus برگ تازه ای از قدرت نمایی تکنولوژی را رو کرده است. این گوشی هوشمند که تفاوت های بسیار محسوسی با دیگر تولیدات شرکت اپل دارد، بسیاری از کاربران را در شبکه های اجتماعی مجذوب خود کرده است. از حافظه داخلی بالا گرفته تا ضد آب بودن محصول و همچنین پخش صدای قدرتمند، با اسپیکرهای استریو.

به گفته کارشناسان این گوشی هوشمند که در دو رنگ متفاوت وارد بازار شده ، چشم های بسیاری را به خود خیره کرده است. تبدیل دوربین آیفون به نسخه قدرتمندتر، لحاظ کردن سرعت بیشتر در طراحی داخلی این گوشی و همچنین شکستن بسیاری از تابوهای قبلی توسط اپل، بسیاری را جذب این رونمایی کرده است.

مشکی براق، مشکی مات رنگ ها و دسته بندی های متفاوتیست که شرکت اپل برای این محصول خاص در نظر گرفته است.

بسیاری از طراحان و متخصصین تکنولوژی اعتقاد دارند در کنار تمامی تعاریف از iPhone 7 و iPhone 7 Plus که به عنوان بهترین تکنولوژی به کار برده شده در محصولات اپل نام گرفته است، این محصول همچنان نقص هایی را در طراحی دارد.

۰۱

۱- طراحی جدید

با توجه به طراحی های پیشین شرکت اپل و همچنین محصول اخیر این شرکت که دو سال پیش طراحی و تولید شده است، تفاوت محسوسی در طراحی iPhone 7 و iPhone 7 Plus مشاهده نمی شود. تفاوت رنگی به کار رفته شده، همچنین اضافه شدن دو رنگ متفاوت در کتگوری شرکت اپل و نیز طراحی خاص در سایز ۴٫۷ اینچی این محصول، تحولاتی بسیار مهم به حساب می آیند. اما تمامی این موارد برای برآورده شدن انتظارات دوستداران و طرفداران محصولات اپل پس از دو سال بسیار ناچیز شمرده می شود.

۰۲

۲- تناسب بدنه و صفحه نمایش

به اعتقاد کارشناسان تناسب بدنه و نمایشگر گوشی های iPhone 7 و iPhone 7 Plus را ۶۵٫۷۱% محاسبه شده است که در مقایسه با سری قبلی گوشی های این شرکت قدیمی به نظر می آید. اگر چه هر دو این گوشی ها ساختاری شکیل و متفاوت در نگهداشتن با دست دارند، اما تناسب نمایشگر و بدنه، مدل های سابق طراحی این شرکت را برای کاربر تداعی می کند.

۰۳

۳- پورت ۳٫۳٫۵ میلی متری headphone jack

بسیاری از کاربران پورت headphone jack گوشی های آیفون را یکی از نقص های طراحی پیشین این نوع از گوشی ها می دانستند.

با رواج انتقادات و شکایات در فضای مجازی، کاربران منتظر ایجاد تفاوت در زمینه طراحی خاص در گوشی های آیفون بوده اند.

در طراحی مجدد گوشی های هوشمند iPhone 7 و iPhone 7 Plus، این بازبینی انجام شده است. اگرچه کارشناسان به تفاوت محسوسی اشاره نکرده اند اما معتقدند اپل ممکن است بتواند برای کاهش ضخامت آیفون ۷ جک ۳.۵ میلی متری را حذف کند، اما باید برای جایگزینی آن به فکر یک روش سیمی علاوه بر فناوری بی سیم باشد.

۰۴

۴- رزولوشن

در کنفرانس شب گذشته شرکت اپل، رزولوشن گوشی های iPhone 7 و iPhone 7 Plus، ۱۹۲۰*۱۰۸۰ معرفی شد، که به معنی ۴۰۱ ppi می باشد. اما با توصیفی که کارشناسان و منتقدان داشته اند، رزولوشن اصلی این گوشی ۱۳۳۴ * ۷۵۰ تخمین زده شده است که البته این تفاوت با چشم غیر مسلح قابل تشخیص نخواهد بود.

۰۵

۵- کارایی قلم اپل

در عکس های اولیه ای که از گوشی های iPhone 7 و iPhone 7 Plus در شبکه های مجازی منتشر شد، جایگاه یک قطعه در پشت دستگاه به چشم می خورد که برای بسیاری از کاربران سوال برانگیز بوده است. پس از معرفی این دو محصول برتر از شرکت اپل، قلم های پر کاربرد این محصولات نیز خودنمایی می کردند.

۰۶

۶- دوربین هایی بدون برآمدگی

خلاقیت به کار گرفته شده در طراحی گوشی های آیفون، با به کارگیری دو دوربین در پشت این محصول به اوج خود رسیده است. همچنین از لحاظ سخت افزاری حذف برآمدگی پشت دوربین اتفاق بسیار خوشایندی در این طراحیست. نکته بسیار جذاب برای دوستداران این برند بین المللی، باریک تر شدن و به اصطلاح خوش دست شدن این گوشیست.

۰۷

۷- شارژ سریع

یکی از معضلاتی که بیشتر کاربران گوشی های هوشمند با آن درگیرند، مدت زمان شارژگیری این گوشی ها و اتلاف وقت این دست از کاربران است. با روی کار آمدن تکنولوژی شارژ سریع و همچنین شارژ بدون سیم این معضل تا حدی زیادی رفع شده است که خود خبری خوش برای کاربران گوشی های هوشمند به حساب می آید، چرا که محصول جدید شرکت اپل در کسری از زمان به صورت کامل شارژ شده و قابلیت نگهداری شارژ را تا زمان بسیار بالایی داراست.

ارسال نظر